Νέα

First dates gr STAR

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.600
Πόντοι
7.195
Ξενέρωτες γενιές ..... τι να πω...
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Είδα το trailer της Δευτέρας και δείχνει ένα παλιό επεισόδιο.Τελος δηλαδή από εδώ και πέρα τα νέα επεισόδια;
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Είδα το trailer της Δευτέρας και δείχνει ένα παλιό επεισόδιο.Τελος δηλαδή από εδώ και πέρα τα νέα επεισόδια;
Βγάζουν ακόμα τα τηλέφωνα συμμετοχής στις διαφημίσεις. Πράγμα που σημαίνει, πως ακόμα ψάχνουν νέα «ταλέντα», για νέα επεισόδια.
Τύποι που το σκεφτόσασταν, προλαβαίνετε.
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
«Ο μαϊντανός μπάρμαν του φερστ ντέιτς ως καθηγητής πανεπιστημίου, δεν είναι πραγματικός, δεν μπορεί να σε βλάψει!»
Στο μεταξύ ο μαϊντανός μπάρμαν του φερστ ντέιτς ως καθηγητής πανεπιστημίου:

Επίσης ο ορισμός του μαλάκα με πτυχίο.
 

Συνημμένα

  • Σώπα..jpg
    Σώπα..jpg
    555 KB · Εμφανίσεις: 44

Lasufin

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2024
Μηνύματα
887
Κριτικές
2
Like
744
Πόντοι
86
Ρε τύποι, καθόμουν σήμερα και σκεφτόμουν και είδα κάτι βίντεο του τελευταίου επεισοδίου, με χτύπησε μία σκέψη σαν ρεύμα. Μήπως η Ζωή, είναι πρώην άνδρας; Κοινώς τράβελος;
Οχι ρε τυπε δεν παιζει
 

Lasufin

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2024
Μηνύματα
887
Κριτικές
2
Like
744
Πόντοι
86
Σήμερα θα ειναι επανάληψη?
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Οχι ρε τυπε δεν παιζει
Δεν αποκλείεται κιόλας. Έχει πολύ χοντροκομμένα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο. Βέβαια δεν έχει «μήλο» του Αδάμ στον λαιμό της. Αλλά με την τωρινή ιατρική, πολλά μπορούν να γίνουν.
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.413
Κριτικές
1
Like
943
Πόντοι
96
Μιας και το ειδα χθες το επεισοδιο που ξαναπαιζει σημερα


1) ο Ζησης μαλλον γλυκοκοιτα την ξανθιά

1.png



και

2) για οσους ξερουν Γερμανικα . Μεταφραζει τι λεει η ξανθια ή απλα τρολαρει αυτος που βαζει υποτιτλους ;;; (ουτε που ξερω ουτε με νοιαζει)


2.png


Γιατι δεν βγαινει νόημα
 

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.319
Κριτικές
8
Like
3.244
Πόντοι
456

Arxontas tou skotous

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.315
Κριτικές
55
Like
9.268
Πόντοι
8.236
ελα καρχιολακια, μη σας δω να κανετε φολοου... ΘΑΣΑΣΓΑΜΗΚΩ !!!
Screenshot (33).png

Παίζει να χρησιμοποιεί την καλύτερη εφαρμογή με φίλτρα insta του 2024 version....
Στο πρόσωπο έχει διαφορά στο γυαλί από το insta.....

Να βγεις ραντεβού να περιμένεις την κούκλα κ να έρθει η Πανούκλα....Μόνο για τα 4 είναι
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
Πέζει να χρησιμοποιεί την καλύτερη εφαρμογή με φίλτρα insta του 2024 version....
Στο πρόσωπο έχει διαφορά στο γυαλί από το insta.....

Να βγεις ραντεβού να περιμένεις την κούκλα κ να έρθει η Πανούκλα....Μόνο για τα 4 είναι
δε ξερω απο φιλτρα που λες, αλλα στις φωτος ειναι ακυρη παντως
Γυφτιστάν-Πακιστάν είναι δεν είναι καζακσταν χαχα
ουζμπεκισταν ? :think:
 

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.319
Κριτικές
8
Like
3.244
Πόντοι
456
Περιμένουμε κριτική από τον ΄τύπο που πήγαινε στο μεταξουργείο και έβαζε τις πατούσες από τα γυφτάκια στην μούρη του και έχυνε κουβάδες χαχα
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom