Νέα

First dates gr STAR

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ!
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΓΜΜΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ.
Μόλις παρατήρησα, πως έκλεισαν και το άλλο νήμα που άνοιξα, για να κράξω τους ρουφιάνους, που έκλεισαν το νήμα των Ελληνίδων ονλιφατζούδων!
Έχει γούστο, να έχουν πέσει απειλές και μηνύσεις πάλι στο φόρουμ και οι διαχειριστές να εξαφανίζουν νήματα και μηνύματα, πιο γρήγορα απ' ό,τι εξαφάνιζε την τσαπού μου η πρώην μου, μέσα στο στόμα της.
Γνωστό και ως βαθυλάρυγγο!
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ!
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΓΜΜΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ.
Μόλις παρατήρησα, πως έκλεισαν και το άλλο νήμα που άνοιξα, για να κράξω τους ρουφιάνους, που έκλεισαν το νήμα των Ελληνίδων ονλιφατζούδων!
Έχει γούστο, να έχουν πέσει απειλές και μηνύσεις πάλι στο φόρουμ και οι διαχειριστές να εξαφανίζουν νήματα και μηνύματα, πιο γρήγορα απ' ό,τι εξαφάνιζε την τσαπού μου η πρώην μου, μέσα στο στόμα της.
Γνωστό και ως βαθυλάρυγγο!
και ήθελα να στο πω, αλλά νόμιζα ότι το είχες παρει πρέφα :undecided:
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Συμφωνώ έχει και μια φωτό με ένα παιδάκι μάλλον αδερφάκι της το οποίο είναι 100% τσιγγανάκι
Αν έχεις υπομονή και κατέβεις στις πιο παλιές της φωτογραφίες. Θα δεις και κάτι θειάδες με λεοπάρ, που σου ζητάνε πέντε ευρώ, για να σου πουν την μοίρα σου στον δρόμο. Αλλά και άλλες ξαδέρφες, αδερφές, φίλες. Όλες με τσιγγάνικα χαρακτηριστικά.
Η τρίτη οπαδός της Ρόμα, που φέρνει φέτος η εκπομπή. Μαζί με τον «Κρητικό» και τον άλλον που βάλανε στην Γκαμπριέλα. Τους έχουν ανοίξει διάπλατα τις πόρτες της εκπομπής, γιατί είναι από την ΔΕΗ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
και ήθελα να στο πω, αλλά νόμιζα ότι το είχες παρει πρέφα :undecided:
Δεν μπήκα απόγευμα ή βράδυ χθες. Εεεεεσμπρωχνα. Και μπαίνω σήμερα και το είδα. Μου φάνηκε αστείο. Λογικά έχει παιχτεί χοντρή μαλακία με εξοργισμένες ονλιφατζούδες. Δεν εξηγείται αλλιώς. ΠΤΝΣ ΣΕ ΕΞΑΡΣΗ! Που έλεγε και ο Κοντόπας!
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
Δεν μπήκα απόγευμα ή βράδυ χθες. Εεεεεσμπρωχνα. Και μπαίνω σήμερα και το είδα. Μου φάνηκε αστείο. Λογικά έχει παιχτεί χοντρή μαλακία με εξοργισμένες ονλιφατζούδες. Δεν εξηγείται αλλιώς. ΠΤΝΣ ΣΕ ΕΞΑΡΣΗ! Που έλεγε και ο Κοντόπας!
χάσαμε σατσααακη...
χάσαμε και τιτακη...
Κ Α Τ Α Ρ Ρ Ε Ω :cry:
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
χάσαμε σατσααακη...
χάσαμε και τιτακη...
Κ Α Τ Α Ρ Ρ Ε Ω :cry:
Πριν από εσένα. Έχουν ήδη (και μη ειρωνικά)καταρρεύσει οι τραβελολάγνοι.
Αγνοώντας παντελώς το γεγονός, πως το νιμού τους μυρίζει από τις φωτογραφίες τους. Πιο συγκεκριμένα σαν την γαμημένη ψαραγορά της Ιχθυόσκαλας. Όποιος ξέρει, ξέρει.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
Πριν από εσένα. Έχουν ήδη (και μη ειρωνικά)καταρρεύσει οι τραβελολάγνοι.
Αγνοώντας παντελώς το γεγονός, πως το νιμού τους μυρίζει από τις φωτογραφίες τους. Πιο συγκεκριμένα σαν την γαμημένη ψαραγορά της Ιχθυόσκαλας. Όποιος ξέρει, ξέρει.
ευτυχώς μας έχει μείνει μια τελευταία "μουνάρα" ...ακόμα.
1000002665.jpg

:uglykiss:
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Σοβαρή ερώτηση. Θέλω να υλοποιήσω την πρόταση του Easy Rider. Να βάλουμε σε ψηφοφορία, ποιο μέλος του bou, θέλουμε να δούμε στο φερστ ντέιτς. Έχω όμως την υπόνοια, πως μόνο ο νηματοθέτης έχει το δικαίωμα να ξεκινήσει ψηφοφορία. Δώστε τα φώτα σας.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
ευτυχώς μας έχει μείνει μια τελευταία "μουνάρα" ...ακόμα.
1000002665.jpg

:uglykiss:
Χθες με τον tt σήμερα με την σαμπρέλα. Αν συνεχίσεις να μου κάνεις τζαμπ σκέαρ, θα σου ευχηθώ τζεομπίζζζζα πάνω στην ληψώ σου. Οριακά κατάρα.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
Χθες με τον tt σήμερα με την σαμπρέλα. Αν συνεχίσεις να μου κάνεις τζαμπ σκέαρ, θα σου ευχηθώ τζεομπίζζζζα πάνω στην ληψώ σου. Οριακά κατάρα.
οποτε τρώω σαβουρα και θέλω να πάω να χέσω, βάζω το ινστα της για άμεση ανακούφιση.

σκέψου ότι άλλοι τόνε παίζουν :confused:
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
οποτε τρώω σαβουρα και θέλω να πάω να χέσω, βάζω το ινστα της για άμεση ανακούφιση.

σκέψου ότι άλλοι τόνε παίζουν :confused:
Υπάρχουν άνθρωποι που τον παίζουν με κουράδες τύπε.
Οι λεγόμενοι κοπρολάγνοι.
Άλλοι απλά έχουν τερματίσει οοοοοολο το υλικό που υπάρχει στο ίντερνετ και τον παίζουν πλέον με οτιδήποτε. Διαβάζω καθημερινά τόσες νέες μαλακίες, τις οποίες μερικές πρέπει να τις γκουγκλάρω για να τις κατανοήσω καλύτερα. Οπότε το να τονεβροντάνε με αυτές τις γυναίκες, είναι οριακά πταίσμα για εμένα.
Έχω δει φίλους και γνωστούς, να κάνουν χειρότερα «κασκαντεριλίκια» με γυναίκες, πάνω στην καύλα τους.
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
@antisthenis Καλησπέρα τύπε. Με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπο σου. Μήπως είναι εφικτό κάπως ν' αναλάβω την νηματοθεσία, στο παρών νήμα;; Ώστε να ξεκινήσω μία ψηφοφορία που θέλουμε όλοι που το παρακολουθούμε;
 

mudhoney

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
971
Like
1.919
Πόντοι
206
Μια χαρά κοπέλα,, απλα έχει περίεργο πρόσωπο. Τι κόμπλεξ έχουν μερικοί που γαμανε μόνο επί πληρωμή
Από Εύοσμο είναι..επίσης τι γύφτισσα λέει ο τύπος..πολλές ελλεινιδες είναι μαβριδερες με μαβρο μαλλι και με γιφτικα χαρακτηρίστηκα..ειδικά από νησιά Ρόδο Κρήτη..Αμαλιάδα Καλαμάτα πύργο Αγρίνιο..εσείς τι νομίζετε ότι οι ελλεινιδες είναι τίποτα..

Από Εύοσμο είναι..επίσης τι γύφτισσα λέει ο τύπος..πολλές ελλεινιδες είναι μαβριδερες με μαβρο μαλλι και με γιφτικα χαρακτηρίστηκα..ειδικά από νησιά Ρόδο Κρήτη..Αμαλιάδα Καλαμάτα πύργο Αγρίνιο..εσείς τι νομίζετε ότι οι ελλεινιδες είναι τίποτα..τσεχες?
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.598
Πόντοι
7.195
Η Τζωρτζινα που ήταν μπαργούμαν και συνέπεσε με τον DJ που δουλεύαν μαζί, σε ποιο μπαρ εργάζεται?
 

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.319
Κριτικές
8
Like
3.244
Πόντοι
456
Μια χαρά κοπέλα,, απλα έχει περίεργο πρόσωπο. Τι κόμπλεξ έχουν μερικοί που γαμανε μόνο επί πληρωμή
Αυτήν είναι για να την βάλουν στην wikipedia στο άρθρο για τους γύφτους σαν χαρακτηριστική εικόνα χαχα
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom