Νέα

First dates gr STAR

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
αυτη δε μου αρεσει σα γυναικα ομως, για χαβαλε και παρεα ειπα.
τα γουστα μου δεν ειναι περιεργα, απλα ιδιαιτερα ξαναλεω.
αλλο το ενα, αλλο το αλλο.
Βρήκες τώρα και εσύ λέξη να πειραχτείς. Στην τελική, όταν κάτι δεν είναι σύνηθες. Εκτός από ιδιαίτερο, όπως πολύ όμορφα το παρουσιάζεις. Θεωρείται και περίεργο. Είναι κοντά στην σημασία του περίεργου και το ιδιαίτερο και το ασυνήθιστο. Ας μην κολλάμε λοιπόν στις λέξεις. Δεν σε κατηγόρησα κιόλας.
Ο καθένας όπως την βρίσκει.
Στο δικό σου καυλί τα φορτώνεις, όχι στο δικό μου.
Επίσης. Απογοήτευση, πάνω που νόμιζα πως βρήκαμε ήρωα. Να την κάνει πάλι να νιώσει γυναίκα. Μας λες την βάζεις φρεντζον. Ε κάτσε ρούφα την σκόνη από μακριά και αθόρυβα.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
Βρήκες τώρα και εσύ λέξη να πειραχτείς. Στην τελική, όταν κάτι δεν είναι σύνηθες. Εκτός από ιδιαίτερο, όπως πολύ όμορφα το παρουσιάζεις. Θεωρείται και περίεργο. Είναι κοντά στην σημασία του περίεργου και το ιδιαίτερο και το ασυνήθιστο. Ας μην κολλάμε λοιπόν στις λέξεις. Δεν σε κατηγόρησα κιόλας.
Ο καθένας όπως την βρίσκει.
Στο δικό σου καυλί τα φορτώνεις, όχι στο δικό μου.
Επίσης. Απογοήτευση, πάνω που νόμιζα πως βρήκαμε ήρωα. Να την κάνει πάλι να νιώσει γυναίκα. Μας λες την βάζεις φρεντζον. Ε κάτσε ρούφα την σκόνη από μακριά και αθόρυβα.
ουτε πειραχτηκα, ουτε παρεξηγουμαι, ουτε πιστευω οτι με κατηγορησες καπου.
με μενα γενικως μιλας φρι, ειμαι πολυ στρεητ σε ολα.
το χαβαλε μας κανουμε εδω... κυριως.
περιεργο ειναι να σου αρεσει μια μοντελα και μια χοντρη εξισου και να κανεις τα ιδια κοπλιμεντα και στις 2.
ιδιαιτερο ειναι να σου αρεσει κατι πανω στον τυπο γυναικων που γουσταρεις, ειτε ειναι μοντελα ειτε ειναι χοντρες... στον ιδιο τυπο ομως.
πιστευω τωρα να καταλαβες τι εννοω.
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
ουτε πειραχτηκα, ουτε παρεξηγουμαι, ουτε πιστευω οτι με κατηγορησες καπου.
με μενα γενικως μιλας φρι, ειμαι πολυ στρεητ σε ολα.
περιεργο ειναι να σου αρεσει μια μοντελα και μια χοντρη εξισου και να κανεις τα ιδια κοπλιμεντα και στις 2.
ιδιαιτερο ειναι να σου αρεσει κατι πανω στον τυπο γυναικων που γουσταρεις, ειτε ειναι μοντελα ειτε ειναι χοντρες... στον ιδιο τυπο ομως.
πιστευω τωρα να καταλαβες τι εννοω.
Μιλάμε γραπτώς. Δεν είναι ξεκάθαρος ο τρόπος που λέγεται το καθετί. Γι'αυτό και είπα πριν όσα είπα.
Κατάλαβα εξαρχής πως ορίζεις το ιδιαίτερο στο μυαλό σου. Κάτι όμως που για εσένα είναι ιδιαίτερο. Για άλλους είναι κομματάκι περίεργο. Χωρίς να αλλοιώνει την τελική έννοια μίας κατάστασης.
Παραδείγματος χάριν. Θεωρείς ιδιαίτερο γούστο τα πεταχτά αυτιά της Ζωής και την γενικότερη ομορφιά της. Προσωπικά το θεωρώ περίεργο ως γούστο, όχι με την κακή έννοια του περίεργου. Βγάζοντας πάλι όμως, το νόημα που προσπαθώ ν' αποδόσω. Τέλος πάντων. Ας μην κουράζουμε τους μύστες με τα «δικά» μας.
Βρες τζέομπίζα και γάμησε την, έστω φιλικά. Πάντα συναινετικά εννοείται. Αλλιώς θα στείλω τους χειρότερους εχθρούς σου από εδώ μέσα, στο φερστ ντέιτς. Να την γαμήσουν αυτοί ή έστω να τους γαμήσει με στραπόν. Να σταματήσει τις κριντζιές και τις μαλακίες που λέει. Νισάφι πια!
 

BMWR75

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Αυγ 2020
Μηνύματα
240
Κριτικές
18
Like
1.931
Πόντοι
1.071
με κορδονατο σκαρπινι εσκασε ο αλλος 21 στα 22 :rolleyes:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ακολουθω ιταλικη μοδα, αλλα το μποφαν ειναι απο αμερικη :2funny::2funny::2funny:
Μπουφάν Giorgio Airmail. Πανδροσσου Μοναστηράκι.. Τομ Πουτζ..
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
καποια χθεσινα παρασκηνια που εβγαλα
Στιγμιότυπο οθόνης (75).png

:confused:
Στιγμιότυπο οθόνης (71).png


τυπαρας μπαρμπαγιωργος με το ανεμελο χωριστρονι στη μεση
Ο
ΘΕ
ΟΥ
ΛΗΣ
ο ιδιος...
Στιγμιότυπο οθόνης (60).png

Στιγμιότυπο οθόνης (61).png
Στιγμιότυπο οθόνης (62).png

Στιγμιότυπο οθόνης (67).png

Στιγμιότυπο οθόνης (68).png

τον αγαπησα απλα
Στιγμιότυπο οθόνης (70).png

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

απολυση σκηνοθετη μετα απο αυτο το γκρον-πλαν
Στιγμιότυπο οθόνης (65)a.png

Στιγμιότυπο οθόνης (65).png

και το ιδιο απολυση και βοηθου σκηνοθετη σε περιπτωση δικαιολογιας τυπου "ημουν στο βεσε καιχεζα"
Στιγμιότυπο οθόνης (66)a.png
Στιγμιότυπο οθόνης (66).png

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙΔΥΟΣΑΣ ΚΑΡΓΙΟΛΙΑ ΝΑ ΧΕΣΤΕΙΤΕΠΑΝΩΣΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!!!
Στιγμιότυπο οθόνης (81).png
 

Συνημμένα

  • Στιγμιότυπο οθόνης (60).png
    Στιγμιότυπο οθόνης (60).png
    204,9 KB · Εμφανίσεις: 38

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
η κυραμπαμπενα ομως μαζι με τα παρακατω τυπακια, με προσγειωσαν αποτομα :undecided:
Στιγμιότυπο οθόνης (64).png
Στιγμιότυπο οθόνης (77).png

Στιγμιότυπο οθόνης (69).png
Στιγμιότυπο οθόνης (76).png
Στιγμιότυπο οθόνης (79).png
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
ο τραβελος μετα την προβολη 2 ημερων στα καπακια, ειχε πελατεια χθες στην πιατσα μαζι με την αστερατη ακροαΤουλα μας, αλλα εστειλε αλλον για να μη χασει τη γκαβατζα
Στιγμιότυπο οθόνης (78).png
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
η αγαπητη γεωργια προσπαθουσε να πεισει τον κυριο μακη μας αν ειναι οντως ξινη, αποτομη, στριμμενη, σνομπ, αυστηρη, ειρωνικη, σπαστικια κλπ κλπ
Στιγμιότυπο οθόνης (82).png

Στιγμιότυπο οθόνης (83).png
Στιγμιότυπο οθόνης (84).png
Στιγμιότυπο οθόνης (85).png


μινγουαηλ αυτα τα τυπακια μαλλον τα ξεχασανε στο μπαρ, επειδη δε ξεραν που να τους βαλουν
Στιγμιότυπο οθόνης (72).png
Στιγμιότυπο οθόνης (86).png


και ξανακλεινω με αμαζωνα για να σας σπασω ταρχιδια καργιολια :birdman:
Στιγμιότυπο οθόνης (73).png
 
Τελευταία τροποποίηση:

Cheng

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2023
Μηνύματα
1.607
Like
3.650
Πόντοι
456
πάντως ρε μάγκες έχετε παρατηρήσει οτι γενικά οι άντρες είναι κατά 99% θετικοί σε δεύτερο ραντεβού και προσπαθούν να ναι ευγενικοί, προσεκτικοί με την συμπεριφορά τους στο ραντεβού ενώ οι κοπέλες είναι απότομες, σκληρές, επικριτικές και καμιά φορά στα όρια της αγένειας;;; βγαίνουν πολλές συμπεριφορές προς τα έξω από την αγαμία των αντρών και την υπεροψία των γυναικών αντίστοιχα!
Ότι ακριβώς ισχύει κ στην καθημερινότητά μας. Η υπαραξία του μουνιού σε όλο της το μεγαλείο. Περαστικά μας ....
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.018
Πόντοι
7.046

First Dates | Γιώργος: «Εγώ ήρθα για κεραυνοβόλο έρωτα και όχι για σαχλαμάρες!»​


Γώγος: Ενώ φαίνεται συνηθισμένος τυπάκος, είναι ταυτόχρονα και ψώνιο.
 

Lasufin

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2024
Μηνύματα
887
Κριτικές
2
Like
744
Πόντοι
86
Θα ηθελα ενα 3ο ραντεβού καρινας και να της φερουν εναν 2 μέτρο μπας και δεσμευτεί η κοπέλα...κλαιει μονη της απαρηγόρητη που δεν βρίσκει τον αντρα των ονειρων της
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

αν σου πω οτι καβλωνω μονο που ακουω το "Πετια"???
ρε μπας και ειναι χαιδευτικο του "Ξε-πετια"...????
Εχουμε πληροφορίες μη δουλευε σε κανα τσαρδί ?
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.600
Πόντοι
7.195
Καλησπέρα
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκοπό που συμμετέχουν άτομα κάτω των 25χρ.
Βλέπω κάτι 19χρ 22χρ, είναι δυνατόν να μην μπορούν να βρουν σύντροφο σε αυτές τις ηλικίες?
Υποψιάζομαι ότι άλλο παίζει σε αυτή την εκπομπή.
 

Arxontas tou skotous

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.315
Κριτικές
55
Like
9.268
Πόντοι
8.236
Καλησπέρα
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκοπό που συμμετέχουν άτομα κάτω των 25χρ.
Βλέπω κάτι 19χρ 22χρ, είναι δυνατόν να μην μπορούν να βρουν σύντροφο σε αυτές τις ηλικίες?
Υποψιάζομαι ότι άλλο παίζει σε αυτή την εκπομπή.
Για τις μικρες ηλικίες :

Tα μεν κορίτσια για να ανεβάσουν την προβολή τους τους followers insta κ να βρούνε τον γαμπρό/ γκόμενο που ονειρεύονται δείχνοντας ένα fake χαρακτήρα στην κάμερα. Κάποιος θα τσιμπήσει κ ο πιο πλούσιος θα κερδίσει!!

Τα αγόρια με την ελπίδα ότι θα τον βρεξουν κ τα ψώνια για την προβολή.....
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.322
Κριτικές
1
Like
3.430
Πόντοι
456
Καλησπέρα
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκοπό που συμμετέχουν άτομα κάτω των 25χρ.
Βλέπω κάτι 19χρ 22χρ, είναι δυνατόν να μην μπορούν να βρουν σύντροφο σε αυτές τις ηλικίες?
Υποψιάζομαι ότι άλλο παίζει σε αυτή την εκπομπή.
Είμαι 32 χρονών έκανα μια πλατωνική σχέση (1,5 μηνα) στα 17 μου με μια συνομιλική, και άλλη μια 3 μερών στα 18 μου από τότε καμία σχέση δεν έκανα, στο εξωτερικό δείξανε αρκετές γκόμενες αλλά δεν είχα δώσει σημασία γιατί πήγα με την ελληνική νοοτροπία και νόμιζα ότι μου κάνανε πλάκα οι γυναίκες όπως οι ελλεηνίδες μιλάμε για την δεκαετία του 2000 που δεν είχε εξαπλωθεί τόσο πολύ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το internet στην Ελλάδα.
Τέτοιες εκπομπές είναι για να γελοποιηθείς μόνο ή έχεις attention seeker συμπεριφορά.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Ρε τύποι, καθόμουν σήμερα και σκεφτόμουν και είδα κάτι βίντεο του τελευταίου επεισοδίου, με χτύπησε μία σκέψη σαν ρεύμα. Μήπως η Ζωή, είναι πρώην άνδρας; Κοινώς τράβελος;
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Καλησπέρα
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκοπό που συμμετέχουν άτομα κάτω των 25χρ.
Βλέπω κάτι 19χρ 22χρ, είναι δυνατόν να μην μπορούν να βρουν σύντροφο σε αυτές τις ηλικίες?
Υποψιάζομαι ότι άλλο παίζει σε αυτή την εκπομπή.
Αυτοπροβολή και ματαιοδοξία τύπε. Δεν πάνε για να βρούνε γκόμενο. Ποιος κερδίζει από αυτό;; Εμείς εδώ μέσα που τους κράζουμε και το Λούμπεν.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom