Νέα

First dates gr STAR

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Πήγε και τύπος από εδώ, το είπε (μάλλον... τύποι, πληθυντικός)
Και άλλοι έχουν πάει. Απλά δεν έχουν βγει να το πουν. Μην τους αρχίσουμε στην καζούρα. Μόνο ένα μέλος του bou σε μία σεζόν και τρία επεισόδια. Είναι πολύ μικρός και μη αντιπροσωπευτικός αριθμός. Γνώμη μου.
 

Arxontas tou skotous

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.315
Κριτικές
55
Like
9.268
Πόντοι
8.236
Δεν ειναι ηθοποιοι εχω γνωστο μου που εχει παει.(θα εμφανιστει σε επομενο επεισοδιο καποια στιγμη)
Τους δίνουν 150 ευρώ στον καθένα απλά για τα εξοδα τους. Ουτε το εστιατοριο δεν τους πληρωνουν το πληρωνουν αυτοι με τα 150 ευρω που παιρνουν. Και τους κλεινουν ξενοδοχειο για 2 βραδιες σε όσους ερχονται απο επαρχια.

Το εστιατόριο απλα εκεινη την μερα εχει πάρα πολυ φθηνές τιμές στα φαγητα. Τυπου 4-5 ευρω η μεριδα το φαγητο και 2-3 ευρω σαλατες και συνοδευτικα0.
Ετσι μαζευουν και τους κομπαρσους που τρωνε στα υπολοιπα τραπεζια.
2 free διανυκτέρευσεις Αθήνα....μια χαρά τους ερχετε
Θα πηδηξουν όσο κ όπου θέλουν στις πουτανες εννοείτε κ με πληρωμένο ύπνο.....
Αν ξέχασα μπορεί κ να είναι τυχεροί κ να τους κάτσει αμεσως η γκόμενα που βγήκαν ραντεβού......μπορεί όμως......
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Αυτα ειναι τα αποτελεσματα του πιρφορισμου....πληρωνουμε τα σφαλματα των αγαπουληδων και των καληνυχτακηδων....

καθε καριολα πρεπει να ακουει που κ που το "αι σιχτιρ" να θυμαται ποσο μπαζο ειναι....
Στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δηλαδή αυτή που θα δει όλη η Ελλάδα στην τηλεόραση, πως θα διαχειριστείς κάτι παλαβές όπως η τελευταία. Λίγο δύσκολα θα βρισκόταν άνθρωπος να της πει ωμά. «Πήγαινε σπίτι σου μαζί με τους υπόλοιπους καλικάντζαρους και περίμενε πάλι τα Χριστούγεννα. Να βγεις έξω να τρομάξεις εκ νέου τον κόσμο». Οπότε εν μέρει το κατανοώ, που δεν έχει πέσει καντηλοβρισίδι αγανάκτησης. Τουλάχιστον ακόμα.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: vh4

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356
Στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δηλαδή αυτή που θα δει όλη η Ελλάδα στην τηλεόραση, πως θα διαχειριστείς κάτι παλαβές όπως η τελευταία. Λίγο δύσκολα θα βρισκόταν άνθρωπος να της πει ωμά. «Πήγαινε σπίτι σου μαζί με τους υπόλοιπους καλικάντζαρους και περίμενε πάλι τα Χριστούγεννα. Να βγεις έξω να τρομάξεις εκ νέου τον κόσμο». Οπότε εν μέρει το κατανοώ, που δεν έχει πέσει καντηλοβρισίδι αγανάκτησης. Τουλάχιστον ακόμα.
Στην εκπομπη δεν γινεται.....αλλα αν της εριχναν κανενα γαμωσταυριδι οι 2-3 τελευταιοι που βγηκε ομως,θα συμμαζευοταν και δεν θα το επαιζε μοιραια γυναικα...
ακου εκει τι ειπε...
"Να αυτος εκει με την καμερα μου αρεσει....." χαχαχαχαχ κλαιω...
 

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456
Στην εκπομπη δεν γινεται.....αλλα αν της εριχναν κανενα γαμωσταυριδι οι 2-3 τελευταιοι που βγηκε ομως,θα συμμαζευοταν και δεν θα το επαιζε μοιραια γυναικα...
ακου εκει τι ειπε...
"Να αυτος εκει με την καμερα μου αρεσει....." χαχαχαχαχ κλαιω...
Πούλαγε τρέλα το ναυάγιο.
Θέλω να ελπίζω, πως αφού έληξε η εκπομπή ο Κρητικός της είπε καμία μαντινάδα με γαμωσταυρίδια. Να έρθει λίγο στα ίσια της. Συμφωνώ απόλυτα πως γυναίκες σαν και αυτή, χρειάζονται άμεση και σκληρή ταπείνωση. Από την άλλη, ίσως ούτε αυτό να το αξίζει. Με την έννοια πως εκτός παιχνιδιού. As known as πραγματικότητα, δεν θ' άξιζε ούτε λίγο από τον χρόνο σου.
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
Οι περισσότεροι που συμμετέχουν, έχουν συμμετάσχει και στον παρελθόν και σε άλλα παιχνίδια-ριάλιτι (π.χ. shopping star, κάτι ψήνεται) και έχουν βρει τα τηλέφωνα τους από παλιότερες αιτήσεις. Ειδικά στο συγκεκριμένο που όπως έμαθα άργησε να ξεκινήσει γιατί δεν είχαν πολλές νέες συμμετοχές (ήταν να ξεκινήσει Φεβρουάριο και ξεκίνησε μέσα Απριλίου). Τώρα αναφορικά με το concept του παιχνιδιού, στάνταρ σε κάθε επεισόδιο όπως βλέπουμε θα υπάρχει ένα ραντεβού "παρατράγουδο", ένα ραντεβού πετυχημένο και τα δύο έτσι και έτσι.
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
Η λαζογερμανη με τον τυπακο ίσως το μονο ραντεβου που εχω δει σε αυτη την εκπομπη που πραγματικα ταιριάζουν και δεν βγαλανε στιγμη κατι το αβολο ή το cringe σαν προσωπικότητες.
Καλα γαμήσια να ευχηθουμε στα παιδια!
Όντως ωραίο ραντεβού και από τις περιπτώσεις που λες μακάρι να μην είναι στημένο!. Πάντως μου κάνει εντύπωση που στα τελευταία επεισόδια έτυχε και οι 2 Ελληνογερμανίδες που συμμετείχαν να είναι ακομπλεξάριστες, μια χαρά τύπισσες. Δεν ξέρω αν είναι έτσι οι περισσότερες Ελληνίδες του εξωτερικού, αλλά καμιά φορά λες πως τίποτα δεν είναι τυχαίο!
 

LION-974

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
24
Like
5.052
Πόντοι
7.195
Ρε γρόθε κρητικέ την κράζεις σε όλο το ραντεβού...ειναι κακάσχημη, ανεργη, τρελή του γιατρού και χωρισμενη με παιδι...και παλι λες οτι θα ηθελες 2ο ραντεβου?
Δλδ γιατι να της δωσεις την χαρα της επιβεβαιωσης και την ευκαιρια να σε απορρίψει αυτή?

Δλδ τι πρέπει να εμφανιστεί για να το απορρίψεις? Ο Σρεκ?
Θα πηγε στο σπιτι της η τύπισσα και θα λέει οτι εριξε και ακύρο...ΕΛΕΟΣ!!
Έχεις απόλυτο δίκιο: έβλεπε ότι η τύπισσα δε γουστάρει. ΟΚ δεν είπαμε να γίνει αγενής μαζί της, αλλά εξακολουθεί και επιμένει ενώ βλέπει ότι εκείνη είναι αλλού για αλλού. Και μιλάμε για μία loser εντελώς, που κανονικά θα έπρεπε να παίρνει πίπες για να εισπράξει λίγη προσοχή αντί να έχει μούρη και τουπέ λες και είναι το δώρο του Θεού προς το ανδρικό φύλο.
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346
Με απογοήτευσε ο Κρητικός... Πως θα γυρισεις ρε συντεκνε στο χωριό σου, θα σε κρεμάσουν κουδούνια οι υπόλοιποι Κρητικοί.. θα έβγαινες κ 2ο ραντεβού με το σουργελο, ήθελες να μιλήσεις κ πρώτος κουζουλε, εε κουζουλε.

Ακόμα και αν οι επιλογές σου ηταν "κατσίκες ή η τρελή" , επιλέγεις τις κατσίκες. Κατοτακατο
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Πάντως δικαιώνονται όσοι λένε ότι μετά τα 30...μόνο χωρισμένες και παλαβές έχουν μείνει
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346
Πάντως δικαιώνονται όσοι λένε ότι μετά τα 30...μόνο χωρισμένες και παλαβές έχουν μείνει
Η πιθανότητα να βρεις νορμαλ ελεύθερη γκομενα άνω των 30 (χωρις να κουβαλάνε κ παιδιά άλλων ) ισοδυναμεί με το να πιάσεις το τζόκερ
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.011
Πόντοι
7.046
Τον συμπονάω τον τύπο
Ένα δίκιο το έχεις: πάρα έχουν πουτανεψει οι σημερινές γυναίκες.

Ο τύπος είναι μαζεμενος, από εμφάνιση κάτω του μετρίου, αλλά αυτό δεν του στερεί το δικαίωμα σε γυναίκα και οικογένεια.

Το πρόβλημά του είναι που δηλώνει γιουτουμπερ, δηλαδή άνεργος (εκτός και εχει εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους) .

Στο Ελλαντα επιβιώνουν μόνο οι ψεύτες γκριικ λαβερς, μούσια και κοτσιδες, αλητεια και καλά κρασιά. Στα αρχιδια μου κιόλας αν τα γυναικοναυαγια καταλήξουν γατομανες και σκυλομανες, λόγω των επιλογών τους.
 

Gheorghe Hagi

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.252
Κριτικές
21
Like
4.774
Πόντοι
8.595
Αφου του εδωσε ακυρο τι ετρεχε να παει να της μιλησει μετα?
Ενω φανηκε ποιοτικο παιδι με τρόπους και μορφωμενο η μαλακία που έκανε στο τελος τον εκανε ρεζίλι

Λογικά αυτή τη στιγμή που μιλάμε η κοπέλα ειναι στην κατάψυξη του καραφλοτασούλη και θα την ταίσει στις κοπέλες των επόμενων αποτυχημένων ραντεβού του.
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.261
Πόντοι
9.195
Οι περισσότεροι που συμμετέχουν, έχουν συμμετάσχει και στον παρελθόν και σε άλλα παιχνίδια-ριάλιτι (π.χ. shopping star, κάτι ψήνεται) και έχουν βρει τα τηλέφωνα τους από παλιότερες αιτήσεις. Ειδικά στο συγκεκριμένο που όπως έμαθα άργησε να ξεκινήσει γιατί δεν είχαν πολλές νέες συμμετοχές (ήταν να ξεκινήσει Φεβρουάριο και ξεκίνησε μέσα Απριλίου). Τώρα αναφορικά με το concept του παιχνιδιού, στάνταρ σε κάθε επεισόδιο όπως βλέπουμε θα υπάρχει ένα ραντεβού "παρατράγουδο", ένα ραντεβού πετυχημένο και τα δύο έτσι και έτσι.
Όλα για τη τηλεθέαση γίνονται!
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.261
Πόντοι
9.195
Η Κατερίνα, η μπαρόβια...Ε, ρε τι βγάζει η Χαλκίδα! Η μόνη που άξιζε από όλες τις άλλες που "πέρασαν" από το εστιατόριο της Ζενεβιέβ. Αφιερωμένο, εξαιρετικά:
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.832
Κριτικές
2
Like
8.454
Πόντοι
2.306
Ξέρεις κάποιος που μπορώ να κάνω αίτηση για κομπάρσος;
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
61.999
Πόντοι
40.703
που πας ρε μουσχαρε έτσι, μου θες και ντεητ...
compressed_IMG20240426171815.jpg

compressed_IMG_20240426_171839.jpg

γρήγορα στον ανέστη Ζαπάτα για αυτοβελτιωση ναουμε...
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom