Νέα

First dates gr STAR

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.011
Πόντοι
7.046
που πας ρε μουσχαρε έτσι, μου θες και ντεητ...
compressed_IMG20240426171815.jpg

compressed_IMG_20240426_171839.jpg

γρήγορα στον ανέστη Ζαπάτα για αυτοβελτιωση ναουμε...
Αυτά τα ρούχα τα είχε αγοράσει 15 κιλά ελαφρύτερος.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
61.999
Πόντοι
40.703
Το luben πρεπει να ειναι μελος. Το σημερινο βιντεο ατακες απο εδω εχει
με αυτο το γιουτιουμπικο υπερναυαγιο που εκανε χαη-5 για τη χωριατικη, τι περιμενες δηλαδη ?
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
61.999
Πόντοι
40.703

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356

Mao-Mao4

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
157
Like
677
Πόντοι
81

Νιμουπαγίδας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.505
Like
3.176
Πόντοι
456

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, κάθε επεισόδιο θα φτιάχνει και βιντεάκι το Luben. Σίγουρα κάποιος από Luben είναι μέλος και δανείζεται τα αστεία που γράφουμε. Είπα χθες για πορνομετανάστη και Τάσο και τον έχωσαν στο βίντεο.
Κάνουν όμως αστεία edit. Τιμή και δόξα στα μέλη του bou, να γράψουν σε ένα βίντεο και είμαστε κομπλέ.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
61.999
Πόντοι
40.703
Ανεξάρτητα που η γκομενα ηταν για το πουτσο ο τυπος δεν ρολαρε στο ντειτινγκ εκανε πολλα λάθη και επικοινωνιακα και το στυλ του και η συμπεριφορά του δεν ηταν καμακα.
Αυτος θελει ριζική αυτοβελτίωση σε ολους τους τομείς
Στο χθεσινό επεισόδιο μονο ο 42αρης με τη ξανθια ψιλοαξιζε οι υπολοιποι 3 ηταν πολυ κατω του μεσου ορου.
ανεστακο και ο κυψελιωτης με τη χοσε μαρια δε λα φουερτε, ειχαν καλο ματς.
σιγουρα εφαγε ο τυπακος (αν δεν εφαγε πρεπει να ειναι μεγαλος μαλαξ), αν και φανηκε μουνοδουλος ολιγον τις.
Η μεθοδος ζαπατα στη περίπτωση του τυπου με την 30αρα ηταν να ριξει ενα καλο ακυρο στην μουρλεγκο γκόμενα.
ηταν και οι δυο για κλωτσες, απλα ο μουσχαρος δε ρολλαρε να την παρει λιγο στο δουλεμα να βλεπαμε κανα καλο ματσακι ατακας και πηγε να ψοφισει απο τον πνιγμο.
το'πιασε η αλλη με το σεμεδακι αμεσως και του πηρε τον αερα απο τα αποδυτηρια.
 
Τελευταία τροποποίηση:

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, κάθε επεισόδιο θα φτιάχνει και βιντεάκι το Luben. Σίγουρα κάποιος από Luben είναι μέλος και δανείζεται τα αστεία που γράφουμε. Είπα χθες για πορνομετανάστη και Τάσο και τον έχωσαν στο βίντεο.
Κάνουν όμως αστεία edit. Τιμή και δόξα στα μέλη του bou, να γράψουν σε ένα βίντεο και είμαστε κομπλέ.
Πρέπει να μας δίνουν τα credits
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
61.999
Πόντοι
40.703

patsav0

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2024
Μηνύματα
305
Κριτικές
7
Like
917
Πόντοι
361

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, κάθε επεισόδιο θα φτιάχνει και βιντεάκι το Luben. Σίγουρα κάποιος από Luben είναι μέλος και δανείζεται τα αστεία που γράφουμε. Είπα χθες για πορνομετανάστη και Τάσο και τον έχωσαν στο βίντεο.
Κάνουν όμως αστεία edit. Τιμή και δόξα στα μέλη του bou, να γράψουν σε ένα βίντεο και είμαστε κομπλέ.
Χαχαχα ρε φίλε...
 

patsav0

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2024
Μηνύματα
305
Κριτικές
7
Like
917
Πόντοι
361

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.319
Κριτικές
8
Like
3.244
Πόντοι
456
O αχάμπαρος καραφλοναυάγιο πρέπει να είναι μέλος εδώ και κατά πάσα πιθανότητα είναι ο MrRobot15 ή ο George71. Έτρεχε να προλ΄άβει την σαβούρα στο τελος να της δώσει κανά 50ρικο να συνεχίσουν το ραντεβού χαχα
 

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.319
Κριτικές
8
Like
3.244
Πόντοι
456

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, κάθε επεισόδιο θα φτιάχνει και βιντεάκι το Luben. Σίγουρα κάποιος από Luben είναι μέλος και δανείζεται τα αστεία που γράφουμε. Είπα χθες για πορνομετανάστη και Τάσο και τον έχωσαν στο βίντεο.
Κάνουν όμως αστεία edit. Τιμή και δόξα στα μέλη του bou, να γράψουν σε ένα βίντεο και είμαστε κομπλέ.
Διάβασε το ποστ που έκανα για τον αχάμπαρο MrRobot15 που φέρνει στο καραφλοναυάγιο και το χρησιμοποίησε.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom