Νέα

Φαίη Σκορδά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vagos bestman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.456
Like
49.280
Πόντοι
10.131
μόνο σε μια χώρα σε παρακμή το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ, θα αποκτούσε αξία.

Αγαπητέ σε μια σοβαρή χώρα με κάποια παιδεία και πνευματικό επίπεδο το 90% από αυτούς που πρωταγωνιστούν στην ελληνική τηλεόραση (παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί κ.α.) θα τους είχαν τα κανάλια στην καλύτερη περίπτωση για επιστάτες και καθαρίστριες.
 
Εγγρ.
23 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.039
Κριτικές
30
Like
888
Πόντοι
326
Αγαπητέ σε μια σοβαρή χώρα με κάποια παιδεία και πνευματικό επίπεδο το 90% από αυτούς που πρωταγωνιστούν στην ελληνική τηλεόραση (παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί κ.α.) θα τους είχαν τα κανάλια στην καλύτερη περίπτωση για επιστάτες και καθαρίστριες.
Σωστα.
Καμια σχεση με την Ελλαδα ομως.
Το προβλημα ειναι ομως οτι ο πολτος υπαρχει παντου.
Πολιτικη, Κοινωνια, σε μας τους πολιτες,  παντου.
 

Old Devil

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.808
Κριτικές
11
Like
846
Πόντοι
1.026
Αγαπητέ σε μια σοβαρή χώρα με κάποια παιδεία και πνευματικό επίπεδο το 90% από αυτούς που πρωταγωνιστούν στην ελληνική τηλεόραση (παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί κ.α.) θα τους είχαν τα κανάλια στην καλύτερη περίπτωση για επιστάτες και καθαρίστριες.

αν το δούμε συνωμοσιολογικά σε ένα σύστημα που βασιλεύει η μετριότητα (βλέπε πολιτικούς) βολεύει πολύ το σύστημα να προμοτάρετε το προβληματικό και η φθήνια στα μμε
αν το δούμε κακοπροαίρετα  :grin: οι έλληνες είναι αμόρφωτοι και φθηνοί και κάτι ποιοτικότερο δεν θα πουλούσε (μπορεί και να σόκαρε) οπότε σκουπίδια θέλει ο κόσμος σκουπίδια του δίνουν 
 

mounoeilotas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2013
Μηνύματα
2.624
Like
1.470
Πόντοι
216
Σωστα.
Καμια σχεση με την Ελλαδα ομως.
Το προβλημα ειναι ομως οτι ο πολτος υπαρχει παντου.
Πολιτικη, Κοινωνια, σε μας τους πολιτες,  παντου.
Οχλοπολτοσ τυπ, μας εχει γαμησει...
 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
Αγαπητέ σε μια σοβαρή χώρα με κάποια παιδεία και πνευματικό επίπεδο το 90% από αυτούς που πρωταγωνιστούν στην ελληνική τηλεόραση (παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί κ.α.) θα τους είχαν τα κανάλια στην καλύτερη περίπτωση για επιστάτες και καθαρίστριες.
ακριβως!
ουτε εξω απο ενα σοβαρο δυτικο καναλι δεν θα περνουσαν οι σκορδα,αρναουτογλου,μενεγακη,μπεκατωρου,τσολακη,μελετη,τσιμτσιλη,λιαγκας,σπυροπουλου και σια..
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ!
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
http://[URL unfurl="true"]www.toratora.gr/wp-content/uploads/2015/06/fay-magio.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.toratora.gr/wp-content/uploads/2015/06/fay-magio-2.jpg[/img[/URL]]
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
http://[URL unfurl="true"]www.enikos.gr/images/resized/590_628e5c064a72b0873bb9ec04013a1038.jpeg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.enikos.gr/data/photos/56674ce8fde4ceed756e7ccd9b533914.jpeg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.enikos.gr/data/photos/d7ebfcee4019a4ab4eed5edfe3b610c6.jpeg[/img[/URL]]






 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.724
Like
22
Πόντοι
366
γοργονα το τυρογαλο...

11427163_498711110276033_2872183098304754210_n.jpg
 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
να αδειαζεις μεσα κ ξανα κ ξανα κ δωστου παλι!
:pipa3: :pipa3: :fuck2: :wanker:
 

boobookies

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.012
Like
29.354
Πόντοι
5.906
2ps5d3a.jpg

τα "γλέντησε" τα καινούργια της βυζιά ο βλάχος που τα πλήρωσε
 

kavlotikos

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2014
Μηνύματα
1.217
Like
15
Πόντοι
16
Εγώ πιστεύω ότι ο Λάτσιος την "κανονίζει"..  :knockinb:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom