Νέα

Eurovision 2021

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 40K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

k1k2k3k4

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2014
Μηνύματα
170
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
1
H Καυλιαρα η Έλενα της Κύπρου θα μας τρελάνει...τι μουνέτο καυτό είναι αυτό...
Μαζί την Βλαχοαλβανιδα από την Κορυτσά θα έκαναν φοβερή τούζα!!
Η μιλφάρα Βλαχοαλβανεζα ως πιο έμπειρη να την καθοδηγεί πως να το κάνει σωστά..και η καυλιαρα Έλενα να της λέει "άσε μας μωρή τσουλάρα δε θα μας μάθεις εσύ!!"
Θα έκαναν φοβερή αντίθεση...lemon pie με σοκολατίνα!
FB_IMG_1621672135026.jpg
FB_IMG_1621672243068.jpg
20210522_114051.jpg
20210522_114127.jpg
20210522_114150.jpg
20210522_114207.jpg
20210522_114315.jpg
20210522_114245.jpg
20210522_114338.jpg
20210522_114358.jpg
20210522_114418.jpg
20210522_114502.jpg
20210522_114537.jpg
20210522_114554.jpg
Μας εφτιαξες.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.383
Like
10.948
Πόντοι
3.556
Οι Ιταλοί έχουν το πιο γαματο τραγούδι και φοβερή σκηνική παρουσια

Αλλά εγώ έπαθα πλάκα με τον λουλη τον Ελβενο, φοβερή φωνή ο τυπος

Ωραίο το κομμάτι των Ιταλών και είναι και φαβορί, αλλά νομίζω της Γαλλίας φέτος είναι αξεπέραστο και πιστεύω θα το πάρει.
Η κοπέλα ζωγραφίζει μόνη της:

 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Ωραίο το κομμάτι των Ιταλών και είναι και φαβορί, αλλά νομίζω της Γαλλίας φέτος είναι αξεπέραστο και πιστεύω θα το πάρει.
Η κοπέλα ζωγραφίζει μόνη της:

o αζναβουρ ειναι? :confused:
boy2.gif
 

ditis13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.222
Like
3.760
Πόντοι
456
Καλή επιτυχία στο μωρό σήμερα?. Η 16η θέση σε περιμένει :confused:


188149081_10225261429980982_6526072839366066856_n.jpg
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.199
Κριτικές
13
Like
12.972
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Καλη η Τσαγκρινου, αλλά την εχει δει Μάιλι Σάιρους με μουσικη lady gaga.

Μικρη ηταν γλυκυτατη. Τωρα εχει ξεφυγει.

Ακουσα το γαλλικο τραγουδι και δεν αντεξα πανω απο 20 δευτερολεπτα.

Πονταρω Μαλτα κι ας χασω.
Ειναι το μονο τραγουδι που μπορεσα να ακουσω δευτερη φορα συνεχομενη.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ωραίο το κομμάτι των Ιταλών και είναι και φαβορί, αλλά νομίζω της Γαλλίας φέτος είναι αξεπέραστο και πιστεύω θα το πάρει.
Η κοπέλα ζωγραφίζει μόνη της:

Καλο ειναι αν εχεις αυπνια, ελεος με τα κουλτουριαρικα
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606

skieros

Μέγας
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.186
Κριτικές
38
Like
2.044
Πόντοι
4.125
Ουκρανία δυνατό κομμάτι. Συνδυασμός σλαβικό φολκ με ρειβ. Εγω αυτό πόνταρα για νίκη.
Ιταλία ωραίο κομμάτι , αλλά απομίμηση red hot chili pepers με ιταλικά φωνητικα απλά.
Γαλλία μια μονότονη βαρεμάρα
Μάλτα αντιγραφή μπρίτνει σπίαρς από μια μαύρη φακλάνα
Κύπρος αντιγραφή λειντι γκαγκα. Μην εκπλαγείτε αν τους κάνει καμιά αγωγή ότι ήταν δικό της κομμάτι και το έκλεψαν
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.752
Κριτικές
1
Like
47.369
Πόντοι
6.256
Ξεκινάμε ( να τον παιζουμε ) με τσαγκρινου?
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.469
Πόντοι
16.235
Βουλγαρια και Ισπανια για ρομαντικες καταστασεις.
Μην ξεχναμε οτι η Μολδαβια εχει ελληνικο στοιχειο στην συμμετοχη της.
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Η Κυπραία πρώτη εμφανίζεται;
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.752
Κριτικές
1
Like
47.369
Πόντοι
6.256
Ενταξει μάγκες ,η σουηδία εστειλε αράπη,
Τιμή και δόξα στην περήφανη ευρώπη
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
807
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom