Νέα

Eurovision 2021

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 40K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.291
Πόντοι
1.056
Ωραίο πιπινακι η Στεφανία. Πολύ όμορφο πρόσωπο. Δεν μοιάζει με Ελληνίδα (καλό αυτό).
Το τραγούδι μια μαλακια και μισή. Ξεπερασμένη ποπ 20ετιας. Προβλέπω θέση 17η-20η. Δεν νομίζω πιο κάτω γιατί όλο και κάποιους βαθμούς θα "τσιμπήσουμε" από Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία και ίσως Ολλανδία.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Πραγματικά απορώ με εσάς τους 2...εντωμεταξύ φαίνεστε φιλήσυχοι άνθρωποι και οι 2...μεταξύ σας , δεν ξέρω, κάτι πάει στραβά

Ρίχνω ΤΟ γέλιο όμως, να τσακώνεστε συχνά
Δεν μπορω ρε φιλε, με πιανει η αγανακτηση με αυτα που γραφει. Νεο παιδι στα ντουζενια του και αφηνει τη ζωη να περναει μπροστα απο τα ματια του. Ολο θεωριες και μιρλα. Και να τσαντίζεται κιολας οταν πας να τον ταρακουνησεις, πληρης αρνηση.
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.108
Πόντοι
3.556
Δεν μπορω ρε φιλε, με πιανει η αγανακτηση με αυτα που γραφει. Νεο παιδι στα ντουζενια του και αφηνει τη ζωη να περναει μπροστα απο τα ματια του. Ολο θεωριες και μιρλα. Και να τσαντίζεται κιολας οταν πας να τον ταρακουνησεις, πληρης αρνηση.
Άνθρωπος που είναι πεσμένος ψυχολογικά είναι...αυτό καταλαβαίνω από όσο τον έχω διαβάσει, δεν λέω, λέει και κάποια σωστά πράγματα αλλά πάντα έχει δόση μίρλας στα γραπτά του ακόμα και στα πιο χαλαρά θέματα... ας μην κατακρίνουμε, ποτέ δεν ξέρεις τι έχει περάσει ο άλλος
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Άνθρωπος που είναι πεσμένος ψυχολογικά είναι...αυτό καταλαβαίνω από όσο τον έχω διαβάσει, δεν λέω, λέει και κάποια σωστά πράγματα αλλά πάντα έχει δόση μίρλας στα γραπτά του ακόμα και στα πιο χαλαρά θέματα... ας μην κατακρίνουμε, ποτέ δεν ξέρεις τι έχει περάσει ο άλλος
Κυριως του λέω να παει να κοιταχτει.
Αλλιως δεν υπαρχει ελπιδα.
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Συγγνώμη το νέτο που πήρε το μάτι μου με πράσινο φορεματάκι έμεινε έξω? Τι ψηφίσατε ρε μαλάκες? :confused:

ΟΧΙ να στηρίξουμε και την φεμινίστρια της Λετονίας ρεεέεεεε τύπε μου!
Αυτή μαζεύει υπογραφές να κλείσουν τα μπουρδέλα...
:confused: :confused::confused::confused:
 

gravatakias

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2017
Μηνύματα
1.283
Like
897
Πόντοι
96
eurovision.jpg
 

Cooper S

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Απρ 2021
Μηνύματα
1.104
Κριτικές
31
Like
3.985
Πόντοι
2.846
  • Like
Αντιδράσεις: msakis

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Ο πορτογαλος με το μπλουζιστικο στυλ μόνο σε μένα άρεσε? :think: :confused:
 

spurs

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2006
Μηνύματα
231
Like
165
Πόντοι
1
Κάθε χρόνο λέμε ότι σαρώνουν τα τραγούδια μασ κι όλο πάτο πιάνουμε.
 

troubaman

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
3.487
Κριτικές
28
Like
10.472
Πόντοι
3.296
To Αλβανέτο είναι ωραίο μουνέτο φέτο... αγριοθήλυκο για δυνατά σκηνικά στα καταγαλανα νερά του Ιονίου


20210518_235359.jpg
20210518_235329.jpg
20210518_235313.jpg
20210518_235250.jpg
20210518_235228.jpg
20210518_235211.jpg
20210518_235152.jpg
:headbang2: :headbang2: :headbang2: :bigdick::bigdick::bigdick::cum:
ΧΗΝΟΟΟ θα θελα να με φωνάζει όταν τη γαμάω ντυμένος χήνος ενώ ακούμε από το στερεο το ματα χαρι του αζερμπαιτζαν:rockon::rockon::rockon:
 

kolompourdas

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.810
Like
3.389
Πόντοι
1.706
Αν τερματίσουμε στην 20αδα φέτος θα είναι επιτυχία.:confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.741
Κριτικές
1
Like
10.128
Πόντοι
3.556
Η Τσύπρος θεωρώ ότι έχει ελπίδες για δεκάδα...εμείς εικοσάδα θα είναι καλά...
 

rakakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2019
Μηνύματα
614
Κριτικές
3
Like
752
Πόντοι
366
Οι Ιταλοί έχουν το πιο γαματο τραγούδι και φοβερή σκηνική παρουσια

Αλλά εγώ έπαθα πλάκα με τον λουλη τον Ελβενο, φοβερή φωνή ο τυπος
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.741
Κριτικές
1
Like
10.128
Πόντοι
3.556
Οι Ιταλοί έχουν το πιο γαματο τραγούδι και φοβερή σκηνική παρουσια

Αλλά εγώ έπαθα πλάκα με τον λουλη τον Ελβενο, φοβερή φωνή ο τυπος
Ελβενός? Ελβετος από πατέρα και Αλβανός από μάνα?:think::think:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.453
Κριτικές
207
Like
67.288
Πόντοι
48.917
Τελευταία τροποποίηση:

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.108
Πόντοι
3.556
H Καυλιαρα η Έλενα της Κύπρου θα μας τρελάνει...τι μουνέτο καυτό είναι αυτό...
Μαζί την Βλαχοαλβανιδα από την Κορυτσά θα έκαναν φοβερή τούζα!!
Η μιλφάρα Βλαχοαλβανεζα ως πιο έμπειρη να την καθοδηγεί πως να το κάνει σωστά..και η καυλιαρα Έλενα να της λέει "άσε μας μωρή τσουλάρα δε θα μας μάθεις εσύ!!"
Θα έκαναν φοβερή αντίθεση...lemon pie με σοκολατίνα!
FB_IMG_1621672135026.jpg
FB_IMG_1621672243068.jpg
20210522_114051.jpg
20210522_114127.jpg
20210522_114150.jpg
20210522_114207.jpg
20210522_114315.jpg
20210522_114245.jpg
20210522_114338.jpg
20210522_114358.jpg
20210522_114418.jpg
20210522_114502.jpg
20210522_114537.jpg
20210522_114554.jpg
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
807
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom