Οι νικητές με τραγούδι που δε θα θυμάται πότε κανείς.
Τόσα καλύτερα υπήρχαν για όλα τα γούστα.
Ας τους έδιναν το βραβείο συμπόνιας, συμπαράστασης, κακογουστιάς και ας κυλούσε νορμαλ ο διαγωνισμός.
Άδικο από όποια πλευρά και να το δεις το αποτέλεσμα.
το παρακάτω έπρεπε να στείλουν...
Το ελληνικό κομμάτι χιλιοπαιγμένο και βαρετό.
Του χρόνου να στείλουμε ντουέτο, εθνικό μπουτια και εθνικό σταρ.
Θυμάμαι το ' 12....
Στη Eurovision, την τραγουδίστρια της Ρουμανίας !
Mandinga, Zalelaleih....ο τίτλος του τραγουδιού
Πωωωωω ρε....
Τη γυναίκαρα ήταν αυτή....
Ποιο όμορφη γυναίκα δεν έχω ματαδει σε Eurovision...
Δείτε το κ σεις....
Μόνο μ@λ@κι@ δεν τραβάς όταν τη βλέπεις....
Τι γκομεναρα που ητουνε....
Με τις υγείες σας κύριοι!