Κλασεις κατωτερος σε σχεση με τον νεαρο που ειχε προβλημα καρδιας αλλα παρ'ολα αυτα νικησε για την Πορτογαλια πριν λιγα χρονια.Ειναι καλα το παιδι;Ειχε κανει εγχειρηση καρδιας αμεσως μετα τον διαγωνισμο.
Ο φετινος πηγε να κανει τον Πρινς και τον Φιλ Λα'ι'νοτ αλλα δεν μπορει το παλικαρι οπως ελεγε ο Αγγελος Αναστασιαδης....
Τη Στεφανία πάντως την κόβω στο γαμηση ξυνή θα είναι του στυλ μαλια δεν ακουμπάς γιατί έχω πάει κομμωτήριο στήθος δεν πιάνεις γιατί πονάω δάκτυλο δεν βάζεις, και σίγουρα θα περνάει καποτα σε πεσμένο πέος.
Μα ακριβως για αυτο θα επρεπε να σου αρεσει...τι κοντολαγνος εισαι;
Εγω παντως δεν καταλαβα κατι τετοιο.Ποσο κοντη να ειναι ;Γυρω στο 1,70 θα ειναι...ποσο την ηθελες γυρω στο 2,08 σαν τον Ισλανδο;