aiolos.klima50
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 10.400
- Like
- 86.685
- Πόντοι
- 12.056
Ναι είδα τον ντοσιτσ εχτές φοβήθηκε πολύ....tα πρωταθληματα στην ευρωπη δεν εχουν σχεση με το nba εδω πεφτει ξυλο μολις φαει τις πρωτες ο ανετοκουμπο θα κατσει κοτα δεν ρισκαρουν ουτε ο ιδιος ουτε η ομαδα του τραυματισμο μην ξεχναμε οτι ηδη με την παραμικρη ενοχληση παρκαρει στον παγκο
