Νέα

Eurobasket 2022

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sub-Zero
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 141K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sexwizard

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2017
Μηνύματα
91
Like
117
Πόντοι
0
Κ τέλος αυτό το τουρνουά Ακρόπολις ας καταργηθεί διότι μόνο ζημιάς κάνει στην Ελλάδα που πάντα πάει τρένο κ οι άλλοι έρχονται για δοκιμές ενώ εμείς το βλέπουμε στα σοβαρά κ οι δημοσιογράφοι λεν........τι ομαδάρα έχουμε !!! Μόνο κακό κάνει κ δημιουργεί ψευδαίσθησεις;;;;; .
Κ κάτι ακόμα από Ισπανία ελλειπαν Σέρτζιο γιουλ ρικυ Ρούμπιο και ιμπακα,,ενώ εμείς υπερπλήρεις:confused:
Πάντα και σε όλα είμαστε υπερβολικοί ως λαός. Δες απλώς κάθε χρόνο τι γίνεται με Eurovision.
 

FARAW

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Μαρ 2018
Μηνύματα
1.823
Κριτικές
2
Like
6.362
Πόντοι
1.336
και οι τρεις από την παλιά φρουρά ο Γιουλ έχει κατακτήσει τρεις φορές το Ευρωμπάσκετ , ο mvp του παγκόσμιου και δυο φορές πρωταθλητής Ευρώπης ρικι ρουμπιο , και ο ιμπακα επίσης έλειπε και ο φοργουορτ της Βαλένθιας κλαβερ.Φίλε μαρκήσιε δεν έχω ακούσει κανένα από αυτόυς ότι θα σταματήσει ούτε τον Γιουλ αλλά ούτε τον Ρούντι .Θέλω να τους δω στο παγκόσμιο . Ο Λορέντσο μπραουν που δέχτηκε τόσο μεγάλη επίθεση είναι 32 χρόνων μπράβο του .
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.540
Πόντοι
48.917
Δεν έπαιξαν ούτε στο Ευρωμπάσκετ αυτοί.
Ο Γιούλ δεν θα ξαναπαίξει εθνικη.
Ναι έλειπαν αυτοί στο Ευρωμπάσκετ
Δλδ γιουλ ιμπακα μιροτισ κλαβερ Ρούμπιο ...
Μια ολόκληρη πεντάδα βέβαια η ιστορία γράφεται με τους παρόντες κ όχι με τα αν
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Ναι έλειπαν αυτοί στο Ευρωμπάσκετ
Δλδ γιουλ ιμπακα μιροτισ κλαβερ Ρούμπιο ...
Μια ολόκληρη πεντάδα βέβαια η ιστορία γράφεται με τους παρόντες κ όχι με τα αν
4/5.Ιμπάκα και Μίροτιτς δεν μπορούν να παίξουν μαζί,γιατί επιτρέπεται (ευτυχώς) μόνο 1 νατουραλιζέ.Οι μεγάλες ελλείψεις τους φέτος ήταν στα γκαρντ,για αυτό και προτιμήθηκε να ισπανοποιηθεί ο Μπράουν.Και ο Αμπρίνες έλλειπε,οπότε 5αδα ελλείψεων
 

FARAW

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Μαρ 2018
Μηνύματα
1.823
Κριτικές
2
Like
6.362
Πόντοι
1.336
Φίλε θαντερκατ ξέρεις πολύ μπάσκετ όπως και ο σαπ ζερο.Ο μπραουν επάξια αντικατέστησε δυο φοβερούς γκαρτ τον Γιουλ και τον ρουμπιο(και είναι 32 χρονων απίστευτο ) .Ο αμπρινες πάντως που είναι παίκτης της μπαρτσελονας δεν τον θυμαμΆι να συμμετέχει και σε πολλά τουρνουά .(έχει πάρει μόνο ένα μετάλλιο με την ισπανια στουσ Ολυμπιακούς του ριο ).
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.540
Πόντοι
48.917
4/5.Ιμπάκα και Μίροτιτς δεν μπορούν να παίξουν μαζί,γιατί επιτρέπεται (ευτυχώς) μόνο 1 νατουραλιζέ.Οι μεγάλες ελλείψεις τους φέτος ήταν στα γκαρντ,για αυτό και προτιμήθηκε να ισπανοποιηθεί ο Μπράουν.Και ο Αμπρίνες έλλειπε,οπότε 5αδα ελλείψεων
Δεν ήξερα ότι υπάρχει νόμο περί νατουραλιζε κ ότι επιτρέπεται μέχρι ένας ....
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Φίλε θαντερκατ ξέρεις πολύ μπάσκετ όπως και ο σαπ ζερο.Ο μπραουν επάξια αντικατέστησε δυο φοβερούς γκαρτ τον Γιουλ και τον ρουμπιο(και είναι 32 χρονων απίστευτο ) .Ο αμπρινες πάντως που είναι παίκτης της μπαρτσελονας δεν τον θυμαμΆι να συμμετέχει και σε πολλά τουρνουά .(έχει πάρει μόνο ένα μετάλλιο με την ισπανια στουσ Ολυμπιακούς του ριο ).
Και ένα ακόμα στο προηγούμενο Ευρωμπάσκετ.Δεν τον λες και «πιστό στρατιώτη» της εθνικής του πάντως

@sex volcano και @FARAW αν δεν υπάρχε και ο νόμος περί ενός μόνο νατουραλιζέ στην κάθε διοργάνωση,θα είχαμε τον θάνατο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.Φαντάσου μια Ολλανδία με 5-6 Αμερικανούς να παίρνει μετάλλιο
 
  • Like
Αντιδράσεις: FARAW

FARAW

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Μαρ 2018
Μηνύματα
1.823
Κριτικές
2
Like
6.362
Πόντοι
1.336
Μόνο ένας μπορεί να παίξει φίλε σεξ βολκεινο και γκαρμπαχοσα που ξέρει πολύ μπάσκετ επέλεξε τον νατουραλιζε αμερικανό γκαρτ μπραουν (κανείς δεν τον ήθελε ούτε οι Ισπανοί φίλαθλοι αλλά και καποιοι παίχτες από την εθνική όπως ο Ρούντι .).Ναι οντως δεν είναι τόσο πιστός στρατιώτης όπως οι γκαζολ ,ο Ρούντι ,Γιουλ και οι υπόλοιποι .
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936
Εδώ μερικές προβλέψεις στις πρώτες σελίδες...:2funny::2funny::2funny:

Χωρίς τον λευκό να τους κουμαντάρει (Ντε Κολό) γιναν τουρλουμπούκι τα αφρικανάκια
Για Γαλλία:confused::confused::confused:
Δεν θα περάσει το πρώτο χιαστί....
Για Γερμανία:confused::confused::confused:
Προσωπική γνώμη τελική τετράδα θα είναι Ελλάδα,Σερβία,Σλοβενία,Λιθουανία και εάν αλλάξει κάτι και γίνει το μπάμ θα είναι Γερμανία ή Ισπανία.Δεν περιμένω και πολλά από τις υπόλοιπες εθνικές αλλά μόλις αρχίσαμε οπότε βλέπουμε.
:2funny::2funny::2funny:
H Γερμανια κατα πασα πιθανοτητα πεφτει πανω στην Ελλαδα στα προημιτελικα, δεν μου αρεσει καθολου αυτο
Ο μόνος σχετικός για άλλη μια φορά όπως και στα πολιτικά ο Άλεξ...:hi:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Και ένα ακόμα στο προηγούμενο Ευρωμπάσκετ.Δεν τον λες και «πιστό στρατιώτη» της εθνικής του πάντως

@sex volcano και @FARAW αν δεν υπάρχε και ο νόμος περί ενός μόνο νατουραλιζέ στην κάθε διοργάνωση,θα είχαμε τον θάνατο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.Φαντάσου μια Ολλανδία με 5-6 Αμερικανούς να παίρνει μετάλλιο
Συμφωνώ με την τελευταία παράγραφο...
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936
Και ναι είχα κάνει πρόβλεψη πως θα κερδίσουμε τους Γερμανούς με 20 πόντους διαφορά γιατί είμαι πατριώτης...:confused::confused::confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936

poutsolis

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Ιουν 2008
Μηνύματα
477
Κριτικές
22
Like
1.156
Πόντοι
5.960

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Εδώ μερικές προβλέψεις στις πρώτες σελίδες...:2funny::2funny::2funny:


Για Γαλλία:confused::confused::confused:

Για Γερμανία:confused::confused::confused:

:2funny::2funny::2funny:

Ο μόνος σχετικός για άλλη μια φορά όπως και στα πολιτικά ο Άλεξ...:hi:
:hi:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

O Άλεξ πάντα πέφτει μέσα στις προβλέψεις του
Kαι θα συνεχισει.

Ενα πραγμα μονο δεν μπορω να προβλεψω
Πότε θα πεταξω για Καλι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom