Νέα

Eurobasket 2022

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sub-Zero
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 141K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Θα ισσοροπησουν οι αλλοι

Ολη η διαφορα ειναι τα 3ποντα του ντορσει
Δεν γινεται να το συνεχισει αυτο δεν ειναι ο στεφ καρι
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Ποιος ισχυρίστηκεε αυτα που λες? Τι σχέση έχουν?
Το σχόλιο ήταν καθαρα ρατσιστικό. Το ξαναπαραθέτω...
Αφρικανακια είναι ρε...άρπαξαν στον ήλιο κάνοντας ηλιοθεραπεία στην Νίκαια και στο Σεν Τροπε;Όμως η Γαλλία είχε αποικίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη...έστελναν κακάο,χρυσό,πετρέλαιο,ουράνιο στην Γαλλία.
Εμείς ποτε είχαμε αποικίες στην Νιγηρία;Ξεχωρίστε τις δύο περιπτώσεις επιτελους!:jerking:
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Θα ισσοροπησουν οι αλλοι

Ολη η διαφορα ειναι τα 3ποντα του ντορσει
Δεν γινεται να το συνεχισει αυτο δεν ειναι ο στεφ καρι
ναι τυπε :confused::confused::confused:

Screenshot_2022-09-02-18-49-08-946.jpeg
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.422
Like
87.301
Πόντοι
12.056

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Αυτοι τα χασαν σε μια φαση κανανε αιρμπολ κλπ και εκτιναχτηκε η διαφορα

Πιστευω θα κανουν μια αντεπιθεση και θα πεσει η διαφορα κατω απο 10
Το θεμα ειναι να υπαρξει μια στοιχειωδης σοβαροτητα και να το καθαρισουμε το ματς χωρις να γινει ντερμπι σε κανενα σημειο
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Αφρικανακια είναι ρε...άρπαξαν στον ήλιο κάνοντας ηλιοθεραπεία στην Νίκαια και στο Σεν Τροπε;Όμως η Γαλλία είχε αποικίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη...έστελναν κακάο,χρυσό,πετρέλαιο,ουράνιο στην Γαλλία.
Εμείς ποτε είχαμε αποικίες στην Νιγηρία;Ξεχωρίστε τις δύο περιπτώσεις επιτελους!:jerking:
τώρα γιατί το συζητάμε, έχει νόημα?
"χωρίς λευκό να τους κουμαντάρει", "αφρικανάκια", το σχόλιο είναι 100% ρατσιστικό.
εξ επιτήδες ή κατά λάθος (άντε να δεχτώ).
που κολλάνε οι αποικίες κι οι νιγηρίες και τα κονγκά....
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
τώρα γιατί το συζητάμε, έχει νόημα?
"χωρίς λευκό να τους κουμαντάρει", "αφρικανάκια", το σχόλιο είναι 100% ρατσιστικό.
εξ επιτήδες ή κατά λάθος (άντε να δεχτώ).
που κολλάνε οι αποικίες κι οι νιγηρίες και τα κονγκά....
Οκ...Ειρήνη ημίν... :coffee:
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.094
Κριτικές
40
Like
13.663
Πόντοι
3.946
Αφρικανακια είναι ρε...άρπαξαν στον ήλιο κάνοντας ηλιοθεραπεία στην Νίκαια και στο Σεν Τροπε;Όμως η Γαλλία είχε αποικίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη...έστελναν κακάο,χρυσό,πετρέλαιο,ουράνιο στην Γαλλία.
Εμείς ποτε είχαμε αποικίες στην Νιγηρία;Ξεχωρίστε τις δύο περιπτώσεις επιτελους!:jerking:
Ρε σύντροφε μας τα ζεις κάνει τσουρέκια με τις θεωρίες σου. Δες λίγο μπασκετικό και άσε τα κοινωνικοπολιτικά κατά μερους
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Ρε σύντροφε μας τα ζεις κάνει τσουρέκια με τις θεωρίες σου. Δες λίγο μπασκετικό και άσε τα κοινωνικοπολιτικά κατά μερους
Δεν ξεκολλάνε οι λαθρολαγνοι ,τι να τους κάνω;
Με ξενερώνουν αυτές οι σαχλες με τα βελάκια και μας στερούν από την πιο αντρικεια φάση :το τζαμπωλ όπου μπορεί να βγει μια θεαματική φάση όπως ένας πιο κοντός να επικρατήσει ενός ψηλού.Αισχος...τι φοβήθηκαν μην χτυπήσει κάνεις;Άθλημα επαφής είναι,δεν είναι μπριτζ....!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ...ΑΝΤΕ ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΞΑΝΘΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Tι εγινε τυποι
Τα ειχαμε πει στο +17 και μερικοι χαχανιζατε?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.696
Πόντοι
12.756
ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ...ΑΝΤΕ ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΞΑΝΘΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ
Ε μας ζαλισανε τα αρχιδια αδελφε
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Καλα που εβαλε 9 αγραβανης 2 τριποντα και κρατησαμε


Καλαθης τι τραγωδια ειναι ο πουστης
Πω πω
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom