Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Eιρηνη υμίν συναγωνισται....Εσύ μόνο πούτσες ράγιζες απο μικρή,παπαροκαταπιόλα

Την βλεπω καπως ανοιχτη την Κροατια.....Θα ισσοροπησουν οι αλλοι
Αφρικανακια είναι ρε...άρπαξαν στον ήλιο κάνοντας ηλιοθεραπεία στην Νίκαια και στο Σεν Τροπε;Όμως η Γαλλία είχε αποικίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη...έστελναν κακάο,χρυσό,πετρέλαιο,ουράνιο στην Γαλλία.Ποιος ισχυρίστηκεε αυτα που λες? Τι σχέση έχουν?
Το σχόλιο ήταν καθαρα ρατσιστικό. Το ξαναπαραθέτω...

Αυτος ειναι πρωταθλητης δεν ξερεις εσυΘα ισσοροπησουν οι αλλοι
Ολη η διαφορα ειναι τα 3ποντα του ντορσει
Δεν γινεται να το συνεχισει αυτο δεν ειναι ο στεφ καρι
ναι τυπεΘα ισσοροπησουν οι αλλοι
Ολη η διαφορα ειναι τα 3ποντα του ντορσει
Δεν γινεται να το συνεχισει αυτο δεν ειναι ο στεφ καρι
Δεν βάζει αυτός βάζει ο ΣλούκαςΘα ισσοροπησουν οι αλλοι
Ολη η διαφορα ειναι τα 3ποντα του ντορσει
Δεν γινεται να το συνεχισει αυτο δεν ειναι ο στεφ καρι
τώρα γιατί το συζητάμε, έχει νόημα?Αφρικανακια είναι ρε...άρπαξαν στον ήλιο κάνοντας ηλιοθεραπεία στην Νίκαια και στο Σεν Τροπε;Όμως η Γαλλία είχε αποικίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη...έστελναν κακάο,χρυσό,πετρέλαιο,ουράνιο στην Γαλλία.
Εμείς ποτε είχαμε αποικίες στην Νιγηρία;Ξεχωρίστε τις δύο περιπτώσεις επιτελους!![]()
Οκ...Ειρήνη ημίν...τώρα γιατί το συζητάμε, έχει νόημα?
"χωρίς λευκό να τους κουμαντάρει", "αφρικανάκια", το σχόλιο είναι 100% ρατσιστικό.
εξ επιτήδες ή κατά λάθος (άντε να δεχτώ).
που κολλάνε οι αποικίες κι οι νιγηρίες και τα κονγκά....

Ρε σύντροφε μας τα ζεις κάνει τσουρέκια με τις θεωρίες σου. Δες λίγο μπασκετικό και άσε τα κοινωνικοπολιτικά κατά μερουςΑφρικανακια είναι ρε...άρπαξαν στον ήλιο κάνοντας ηλιοθεραπεία στην Νίκαια και στο Σεν Τροπε;Όμως η Γαλλία είχε αποικίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη...έστελναν κακάο,χρυσό,πετρέλαιο,ουράνιο στην Γαλλία.
Εμείς ποτε είχαμε αποικίες στην Νιγηρία;Ξεχωρίστε τις δύο περιπτώσεις επιτελους!![]()
Δεν ξεκολλάνε οι λαθρολαγνοι ,τι να τους κάνω;Ρε σύντροφε μας τα ζεις κάνει τσουρέκια με τις θεωρίες σου. Δες λίγο μπασκετικό και άσε τα κοινωνικοπολιτικά κατά μερους
Ε μας ζαλισανε τα αρχιδια αδελφεΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ...ΑΝΤΕ ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΞΑΝΘΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ
Τι τσιμπας μάν?Και το παιχνίδι αποκτά μια άγρια ομορφιά και έλεγα δεν θα τη πει τη μαλακια σήμερα
Αμα δεν εβαζε κανενας ια χαναμε....εισαι σοφοςΚαλα που εβαλε 9 αγραβανης 2 τριποντα και κρατησαμε
Καλαθης τι τραγωδια ειναι ο πουστης
Πω πω