Νέα

Εμφάνιση (μαύρη ή άσπρη);

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Steffan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 62
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια εμφάνιση χρησιμοποιείς;

  • Underground (μαύρη)

    Ψήφοι: 83 74,8%
  • Highclass (άσπρη)

    Ψήφοι: 25 22,5%
  • Δεν μπορώ να αποφασίσω, αλλάζω συνέχεια

    Ψήφοι: 3 2,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    111

Newbie81

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2022
Μηνύματα
6
Like
5
Πόντοι
0
Δεν είχα προλάβει την άσπρη αλλά η μαύρη δεν κουραζει και είναι easy to navigate.
 

Anna.cim

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2023
Μηνύματα
8
Like
21
Πόντοι
21
Είναι κάποιο κόλλημα ή εμένα μου τ βγάζει μόνο black?
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Το μαύρο είναι και πιο ξεκούραστο για τα μάτια,αλλά και οικολογικό γιατί καταναλώνει μικρότερη ενέργεια.
 

Mounolagnos1

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2024
Μηνύματα
3
Like
6
Πόντοι
0
Μαύρο θα πω κι εγώ,με βολεύει καλύτερα
 

Αρραχίων

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2022
Μηνύματα
471
Κριτικές
6
Like
835
Πόντοι
361
Να ξαναγυρίσει το σάιτ όπως ήταν παλιά !!! , άσπρος φόντος ! πολύ κάλτ ! .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom