filos78
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 4.495
- Κριτικές
- 11
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 6.495
Μας θόλωσες απογευματιάτικα!!!
Μας θόλωσες απογευματιάτικα!!!
E λιγο υπομονη!!! Απο την αλλη βδομαδα ξανα διαθεσιμη στα γνωριμα μερη!![]()



Αν τη θελετε πισω,μονο με ανταλλαγη....Χαχαχαχα εξαφανισμενο το Ελβιρακι με το που πηγε Θεσσαλονικη.
Θεσσαλονικεις μην μας το ξεμουνιασετε περιμενουμε και εμεις εδω.![]()
![]()
![]()
![]()
Αν τη θελετε πισω,μονο με ανταλλαγη....
Στειλτε καμμια άλλη,αν τη θελετε πισω...
Κανονισε,θα βρεθουμε στα ΤΕΜΠΗ,να τις αλλαξουμε!!!!!


Με αυτην και 10000 ευρω,την επιστρεφουμε....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()