ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.666
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.848
- Πόντοι
- 38.529
Και που εισαι ακομα....Στα ωπα ωπα με εχουν παραπομο δεν εχω.... μη σε γυρισω κ καθολου! !!θα ερχομαι επισκεψη στην αθηνα μετα.![]()
Το βραδυ να δεις!!!!!!!
Και που εισαι ακομα....Στα ωπα ωπα με εχουν παραπομο δεν εχω.... μη σε γυρισω κ καθολου! !!θα ερχομαι επισκεψη στην αθηνα μετα.![]()
να ρθω κ εγω για κανενα ....τριγωνο? ;)Στα ωπα ωπα με εχουν παραπομο δεν εχω.... μη σε γυρισω κ καθολου! !!θα ερχομαι επισκεψη στην αθηνα μετα.![]()
Οχι μωρο μου αυριο τελευταια μερα. Αλλα χρονος μηδεν!γνωριζουμε αν τελικα η κοπελα θα ειναι 23 του μηνα Θεσσαλονικη? εστειλα μηνυμα αλλα προφανως με τοσα μηνυματα τι να πρωτο απαντησει η κοπελα..ευχαριστω!
Οχι μωρο μου αυριο τελευταια μερα. Αλλα χρονος μηδεν!
Οχι μωρο μου αυριο τελευταια μερα. Αλλα χρονος μηδεν!


να ρθω κ εγω για κανενα ....τριγωνο? ;)
Πες μου ποτε θες κ ανεβαινουμε! Εκανα ηδη καλους φιλους εδω! Αψογα τα μωρα μου!
να ρθω κ εγω για κανενα ....τριγωνο? ;)

επ!...για συμμαζεψου.Στα ωπα ωπα με εχουν παραπομο δεν εχω.... μη σε γυρισω κ καθολου! !!θα ερχομαι επισκεψη στην αθηνα μετα.![]()

Ζηλιααααρη!! :-*επ!...για συμμαζεψου.![]()
δεν νομιζω.....Ζηλιααααρη!! :-*
οκΕΛΒΙΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ . ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΜΑΣΑΖ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ !!!
* Θα σε παρακαλέσω να χρησιμοποιείς μικρούς χαρακτήρες, όπως αναγράφεται και στους κανόνες του forum