Νέα

Ελβιρα23,μασαζ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spunky13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 173K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
:-* Θελω να ευχαριστησω ΟΛΟΥΣ που καθησαν να γραψουν μια κριτικη καλη κακη για εμενα κ που ασχοληθηκαν. Αυτο μετραω. Οσοι βρεθηκαμε ξερουν πολυ καλα οτι  προσπαθω να περασουν καλα! Τα υπολοιπα τα εχω ξαναπει οποιος θελει μπορει να με συναντησει στο loby του χοτελ κ βλεπει αν θελει να συνεχισουμε! ΕΕΕ να σας πω [size=15pt]μην αρχιζετε να με ξεβρακωνετε απο το loby[/size] ομως!Εξαλλου  Δεν ερχομαι με κελεμπιες  :2funny: :2funny: :2funny:


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Δεν υπαρχεις!!
 

KyklopasPolifimos

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2013
Μηνύματα
632
Κριτικές
26
Like
34
Πόντοι
16
:-* Θελω να ευχαριστησω ΟΛΟΥΣ που καθησαν να γραψουν μια κριτικη καλη κακη για εμενα κ που ασχοληθηκαν. Αυτο μετραω. Οσοι βρεθηκαμε ξερουν πολυ καλα οτι  προσπαθω να περασουν καλα! Τα υπολοιπα τα εχω ξαναπει οποιος θελει μπορει να με συναντησει στο loby του χοτελ κ βλεπει αν θελει να συνεχισουμε! ΕΕΕ να σας πω μην αρχιζετε να με ξεβρακωνετε απο το loby ομως!Εξαλλου  Δεν ερχομαι με κελεμπιες  :2funny: :2funny: :2funny:

Οταν το ατομο έχει επίπεδο και χιουμορ φαίνεται...
Εμπας περιπτωσει η εικόνα δώθηκε και ανεξάρτητα από τον σωματότυπο φαίνεται οτι η κοπέλα στην συμπεριφορά και στο σεξ είναι σούπερ. Οσοι την έχουμε χαρεί θα την ξαναχαρούμε, όσοι δεν έχουν πρόβλημα με το σωματότυπο και δεν την έχουν συναντησει να ξέρουν ότι δεν θα χάσουν, για τους υπόλοιπους υπάρχουν πάντοτε επιλογές.
 

Baby face

Σεβαστός
Εγγρ.
16 Αυγ 2013
Μηνύματα
2.129
Κριτικές
24
Like
5.078
Πόντοι
2.036
Για όλες ισχύει αυτό και προσωπικά αυτό έκανα πάντα διότι δεν μου αρέσει να βαθμολογούμε τα κορίτσια με βαθμούς σαν να βαθμολογούμε αυτοκίνητα ας πούμε.
Αλλά το ξέρεις καλά πως ο άλλος αν δεν βάλει τον βαθμό του (και να προσθέσει κι ακόμα μια κριτική στο CV του) δεν είναι ευχαριστημένος! :)

Δεν είναι θέμα βαθμολογίας, που εκεί συμφωνώ μαζί σου, οι κοπέλες δεν είναι όντως πχ. αυτοκίνητα, που περνάνε drive test. Θα ήμουν όμως ευχαριστημένος, αν μπορούσα με κάποιο τρόπο να βλέπω μαζεμένες όλες τις "κριτικές" για μια κοπέλα, ακόμα και χωρίς βαθμολογία, και να μην αναγκάζομαι να διαβάζω δεκάδες σελίδες για να τις εντοπίσω, γιατί είναι χάσιμο χρόνου και φαιάς ουσίας κατ' εμέ. Και για να το πάω κι ένα βήμα παρακάτω, αυτό θα μπορούσε να γίνει ακόμα και μέσα στο thread της κοπέλας που δεν θέλει να εκτεθεί στις σελίδες των κριτικών, αρκεί οι μοντ να χαρακτήριζαν κάποια από τα σχόλια ως "κριτικές" και να έδιναν ακολούθως την δυνατότητα επιλογής τους σε μας τα μέλη. Αυτό μόνο.
 

kolpos75

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.181
Like
4.819
Πόντοι
1.706
:-* Θελω να ευχαριστησω ΟΛΟΥΣ που καθησαν να γραψουν μια κριτικη καλη κακη για εμενα κ που ασχοληθηκαν. Αυτο μετραω. Οσοι βρεθηκαμε ξερουν πολυ καλα οτι  προσπαθω να περασουν καλα! Τα υπολοιπα τα εχω ξαναπει οποιος θελει μπορει να με συναντησει στο loby του χοτελ κ βλεπει αν θελει να συνεχισουμε! ΕΕΕ να σας πω μην αρχιζετε να με ξεβρακωνετε απο το loby ομως!Εξαλλου  Δεν ερχομαι με κελεμπιες  :2funny: :2funny: :2funny:

Εγώ σε φοβάμαι, αμα δεις κανα στρουμπουλο ορμάς λες και θες να τον φας. :pipa1: :pipa1:
 

kolpos75

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.181
Like
4.819
Πόντοι
1.706
οταν η τανα εχει διαφημιση και προστασια απο μελη-διαχειριστες με ανταλλαγμα κανα τζαμπα ραντεβουδακι
φυσικο ειναι οτι τους λεει να ειναι διαταγη


Εμένα δύο φορές δεν μου πήρε τίποτα ....γιατί τα ξέχασε πάνω στο κομοδίνο :uglystupid: :uglystupid: :boobies: :boobies:
 

mr.madman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2011
Μηνύματα
2.179
Κριτικές
9
Like
740
Πόντοι
316
:-* Θελω να ευχαριστησω ΟΛΟΥΣ που καθησαν να γραψουν μια κριτικη καλη κακη για εμενα κ που ασχοληθηκαν. Αυτο μετραω. Οσοι βρεθηκαμε ξερουν πολυ καλα οτι  προσπαθω να περασουν καλα! Τα υπολοιπα τα εχω ξαναπει οποιος θελει μπορει να με συναντησει στο loby του χοτελ κ βλεπει αν θελει να συνεχισουμε! ΕΕΕ να σας πω μην αρχιζετε να με ξεβρακωνετε απο το loby ομως!Εξαλλου  Δεν ερχομαι με κελεμπιες  :2funny: :2funny: :2funny:

Γιατι, ασχημη ειναι η κελεμπια; Εχει ενα μυστηριο  :grin:
Εννοειται οτι το ¨περιεχομενο¨ ειναι ετσι:

[xvideos]
]
 

mr.madman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2011
Μηνύματα
2.179
Κριτικές
9
Like
740
Πόντοι
316
Αν ειναι ετσι το Ελβιρακι (δεν το εχω συναντησει και δεν εχω αποψη) ας μου ερθει οπως η τυπισσα στο βιντεο.
 

djgatos

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2008
Μηνύματα
452
Like
488
Πόντοι
21
:-* Θελω να ευχαριστησω ΟΛΟΥΣ που καθησαν να γραψουν μια κριτικη καλη κακη για εμενα κ που ασχοληθηκαν. Αυτο μετραω. Οσοι βρεθηκαμε ξερουν πολυ καλα οτι  προσπαθω να περασουν καλα! Τα υπολοιπα τα εχω ξαναπει οποιος θελει μπορει να με συναντησει στο loby του χοτελ κ βλεπει αν θελει να συνεχισουμε! ΕΕΕ να σας πω μην αρχιζετε να με ξεβρακωνετε απο το loby ομως!Εξαλλου  Δεν ερχομαι με κελεμπιες  :2funny: :2funny: :2funny:

Είσαι όλα τα λεφτά. Τι επίπεδο, τι χιούμορ. Βγάζεις και ομορφιά ψυχής κοπέλα μου. Πολλοί(μαζί μ΄αυτούς κι εγώ) θα ήθελαν να σε είχαν όχι για μια ώρα αλλά για μια ζωή. Κατά τα άλλα ψυχικα-σωματικά απ΄ότι βλέπω κι απ΄ότι διαβάζω: Ευχάριστη, πρόθυμη στο να περάσουμε καλά, βυζάρες φυσικές, μπουτάρες !!!!!!
Βουρ για ραντεβού. Δε βλέπω την ώρα να κατέβω Αθήνα.
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom