maximos555
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 9.044
- Like
- 0
- Πόντοι
- 66
:-* Θελω να ευχαριστησω ΟΛΟΥΣ που καθησαν να γραψουν μια κριτικη καλη κακη για εμενα κ που ασχοληθηκαν. Αυτο μετραω. Οσοι βρεθηκαμε ξερουν πολυ καλα οτι προσπαθω να περασουν καλα! Τα υπολοιπα τα εχω ξαναπει οποιος θελει μπορει να με συναντησει στο loby του χοτελ κ βλεπει αν θελει να συνεχισουμε! ΕΕΕ να σας πω [size=15pt]μην αρχιζετε να με ξεβρακωνετε απο το loby[/size] ομως!Εξαλλου Δεν ερχομαι με κελεμπιες![]()
![]()
![]()

Δεν υπαρχεις!!

