Behlivanis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 1.235
- Like
- 4.430
- Πόντοι
- 456
Απειχες απ το αθλημα αν δεν κανω λαθος ε;.....και με απάτησες και το παραδεχτηκες !
Δεν κάνουμε καλή αρχή!
![]()
Απειχες απ το αθλημα αν δεν κανω λαθος ε;.....και με απάτησες και το παραδεχτηκες !
Δεν κάνουμε καλή αρχή!
![]()
Δυστυχώς τους συγγενείς δεν τους διαλέγουμε... Οπότε καταλαβαίνεις το δράμα που ζω.....και με απάτησες και το παραδεχτηκες !
Δεν κάνουμε καλή αρχή!
![]()
Είμαι παθών και μαθών !Δυστυχώς τους συγγενείς δεν τους διαλέγουμε... Οπότε καταλαβαίνεις το δράμα που ζω
εγω εχω βρει την καλυτερη λυση......εχω κοψει λασπη απο μονος μου οποτε δεν με ενοχλει κανενας και κανενας δεν ασχολειτε μαζι μουΕίμαι παθών και μαθών !
Ξέρω πολύ καλά από συγγενείς εδώ και πολλά χρόνια τους έχω βάλει όρια
Σε όποιον δεν αρέσει απλά αποχωρεί!
Αγάπη μου είσαι μια δυναμική προσωπικότητα !εγω εχω βρει την καλυτερη λυση......εχω κοψει λασπη απο μονος μου οποτε δεν με ενοχλει κανενας και κανενας δεν ασχολειτε μαζι μου












Καλο βραδυ Ελενα μου!
μόνο εμένα δεν με αγαπάει κάνεις!Και εγώ σ' αγαπώ![]()
ισως εισαι η μονη εδω μεσα που δεν πρεπει ουτε για πλακα να το λεςμόνο εμένα δεν με αγαπάει κάνεις!
Βρε γερόντιο γιατί με κατηγορείς; Ευτυχώς που έχεις και μένα γιατι θα σου έτρωγαν όλα τα λεφτα οι ρωσοβουλγαρεςΔυστυχώς τους συγγενείς δεν τους διαλέγουμε... Οπότε καταλαβαίνεις το δράμα που ζω
Δεν ξέρω αν σε αγαπάνε αλλά σε γ..... και φευγουν όλοι με ένα χαμόγελο ευτυχίας. Mrs Helen sex bombμόνο εμένα δεν με αγαπάει κάνεις!
esy γαμεις καθολου η τζαμπα πανε τα φραγκαΔεν ξέρω αν σε αγαπάνε αλλά σε γ..... και φευγουν όλοι με ένα χαμόγελο ευτυχίας. Mrs Helen sex bomb
Θειούλη πιανει τοπο το χρημα σου. Μέχρι και Ουγγαρια Τσεχία πότισα καμποσα μουνακια με τη χορηγία σουesy γαμεις καθολου η τζαμπα πανε τα φραγκα
Δηλαδή με θέλουν για το κορμί μου και όχι για την όμορφη ψυχή μου ??Δεν ξέρω αν σε αγαπάνε αλλά σε γ..... και φευγουν όλοι με ένα χαμόγελο ευτυχίας. Mrs Helen sex bomb
εχεις κολλησει εκει μικρο μου πεκινουαΒρε γερόντιο γιατί με κατηγορείς; Ευτυχώς που έχεις και μένα γιατι θα σου έτρωγαν όλα τα λεφτα οι ρωσοβουλγαρες
ειπαμε μονο greek model 
Τι έγινε θείο, βρήκαμε ελληνίδα και τα ακουμπάμε;; Για να περασω για καμια εκτακτη επιχορήγηση γιατι σε βλέπω ταπί συντόμωςεχεις κολλησει εκει μικρο μου πεκινουαειπαμε μονο greek model
you now MONTELOPNIXTIS