Αγάπη μου είσαι μια δυναμική προσωπικότητα !
Σε ξέρω χρόνια !
Δεν είσαι από τους ανθρώπους που θα μπορούσε να σου επιβληθεί κάποιος ....έστω και αν είναι και συγγενείς!
Αυτό το καλοκαίρι για εμένα είναι πιο ήρεμο πιο όμορφο πιο διαφορετικό??
Ειλικρινά δεν ξέρω τι τίτλο να δώσω !
Βάζοντας κάποια όρια άλλαξε η ζωή μου !