Behlivanis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 1.235
- Like
- 4.460
- Πόντοι
- 456
Στο έφτιαξα λίγο επενδυτη μου για να ειναι πιο ακριβεςολλοι θέλουμε να σεαγαπαμεγ....ε.![]()
Στο έφτιαξα λίγο επενδυτη μου για να ειναι πιο ακριβεςολλοι θέλουμε να σεαγαπαμεγ....ε.![]()
ααα οχι θειοοοο.εσυ το εχεισ το ντατσουν μαζι με το σκουπηδιαρηκο.να βαλεισ και το καρο σου το κουστουμι μαζι με ασπρα τα παππουτσια και να παρεισ το σκουπηδιαρικο να πασ τη γκομενα στα μπουζουκιασυνεχισε και τα υπολοιπα οτι εχεις ντατσουν και ιδιοκτητο τσαντηρι μην σε σε περασει για μπατηρι














αα οοχι.αυτο εννοειται οτι το θελουμε,αλλα εγω τουλαχιστον ταυτοχρονα την τισ μαλλον ολλεσ τουσ φαιρνομαι και ανθρωπηνα.Στο έφτιαξα λίγο επενδυτη μου για να ειναι πιο ακριβες
Και Ταύρος;βρήκα μια τσιγγάνα εχθές:
Αντε κόρη μου θα σου πω την μοίρα σου θα σου πω το ριζικό σου !
Αντε λέω μέσα μου να γελάσω λίγο!
20 ε μου λέει καλά της λέω ξέχασε το ... δως μου 20 ε να σου πω εγώ την μοίρα σου
χαχαχαχαχα!
Τεσπα !
Παρε 2 ε και πολλα σου ειναι !
Μεγάλη πόρτα θα διαβείς!
《μάλλον την πόρτα του πριβε 》
Σε αγαπάει ψιλός μελαχρινός αλλα δεν στο λεει ακόμα !
Μπα της λέω νόμιζα με αγαπουσαν πολλοί φέρε πίσω τα 2 ε.....χαχαχαχαχα
Κάνει πέρα αντε γεια !
Πέρα από την πλακίτσα, αλιμονο αν δεν φερόμαστε ανθρώπινα επενδυτη μου. Το σεξ άλλωστε είναι η πιο προσωπικη και ευαισθητη στιγμη μεταξυ 2 ανθρωπων και επιβάλλεται να είναι ειλικρινης και με αμοιβαιοτητααα οοχι.αυτο εννοειται οτι το θελουμε,αλλα εγω τουλαχιστον ταυτοχρονα την τισ μαλλον ολλεσ τουσ φαιρνομαι και ανθρωπηνα.
εννοειται.Πέρα από την πλακίτσα, αλιμονο αν δεν φερόμαστε ανθρώπινα επενδυτη μου. Το σεξ άλλωστε είναι η πιο προσωπικη και ευαισθητη στιγμη μεταξυ 2 ανθρωπων και επιβάλλεται να είναι ειλικρινης και με αμοιβαιοτητα
Πονηρούλααααα!!!μόνο εμένα δεν με αγαπάει κάνεις!
και ποιά γυναίκα δεν ψάχνει??? ειδικά μια σαν την Ελενα μαςΠονηρούλααααα!!!
Ψάχνεις για κοπλιμέντα εεε![]()
εσενα ψάχνω αλλά δεν σε βρίσκω ....Πονηρούλααααα!!!
Ψάχνεις για κοπλιμέντα εεε![]()
Στο χέρι σου είναιεσενα ψάχνω αλλά δεν σε βρίσκω ....![]()
Είμαι πολύ μακριά καρδιά μου !Στο χέρι σου είναι![]()





Ευκολο για μενα!
Οταν θα ειναι ψυχικα ετοιμη - ηρεμη !!!!, αλλα για καλο και κακο παρε ενα χαρτεκι προτεραιοτητας , γιατι θα γινει χαμος !!! ,εγω εχω το νουμερο 69 !!!!Πότε επιστρέφει η κυρία ;
Υπομονή...... Θα ειδοποιήσει......Πότε επιστρέφει η κυρία ;
θα ήθελα να ήμουν με την αδερφή μου που είναι στην γειτονιά των αγγελων που έφυγε και δεν πρόλαβα να της πω πόσο την αγαπούσα!Ευκολο για μενα!
Θα ηθελα να ημουν με τη μητερα μου μια μερα πριν φυγει για παντα!
Νομιζω ισχυει για ολους οταν χανεται αναπαντεχα ενας αγαπημενος ανθρωπος!

Η πιο ευτυχισμένη μου στιγμή ήταν όταν γεννήθηκαν τα παιδιά μου!