billgun
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 5.956
- Like
- 37.106
- Πόντοι
- 5.956
Ελενα μου , σου εύχομαι γρηγορη αναρρωση.Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !
Τα φιλια μου![]()
Κάνε ότι σου λέει ο γιατρός σου.
Να σε ξεχάσουμε δεν υπάρχει καμμια περίπτωση.
Ο χρόνος περνάει γρήγορα εξάλλου.
Θα σε απολαύσουμε χειμωνιάτικη λοιπόν.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ με πολύ,πολύ ΑΓΑΠΗ!


.....