Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 17 άτομα (1 μέλη και 16 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.837

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.106
Πόντοι
5.956
Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !


Τα φιλια μου :hi:
Ελενα μου , σου εύχομαι γρηγορη αναρρωση.
Κάνε ότι σου λέει ο γιατρός σου.
Να σε ξεχάσουμε δεν υπάρχει καμμια περίπτωση.
Ο χρόνος περνάει γρήγορα εξάλλου.
Θα σε απολαύσουμε χειμωνιάτικη λοιπόν.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ με πολύ,πολύ ΑΓΑΠΗ!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.613
Ελενα μου , σου εύχομαι γρηγορη αναρρωση.
Κάνε ότι σου λέει ο γιατρός σου.
Να σε ξεχάσουμε δεν υπάρχει καμμια περίπτωση.
Ο χρόνος περνάει γρήγορα εξάλλου.
Θα σε απολαύσουμε χειμωνιάτικη λοιπόν.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ με πολύ,πολύ ΑΓΑΠΗ!
Σε ευχαριστω ΜΠΙΛ !

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ:smitten:
 

Kamigawa

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Μαΐ 2023
Μηνύματα
824
Κριτικές
7
Like
9.556
Πόντοι
1.326
Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !


Τα φιλια μου :hi:

Περαστικά.

Δεν μας ανεβάζεις όμως και τη διάγνωση για το πόδι σου; Να βεβαιωθούμε πως είναι αυτό και όχι τίποτα άλλο;
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.613
Περαστικά.

Δεν μας ανεβάζεις όμως και τη διάγνωση για το πόδι σου; Να βεβαιωθούμε πως είναι αυτό και όχι τίποτα άλλο;
Για το περαστικα θα πω ευχαριστω !
Οσο αφορα την ερωτηση σου θα την παραβλεψω γιατι ειλικρινα την θεωρω αστεια :grin:
 

Hawkeye Argill

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
767
Κριτικές
14
Like
4.078
Πόντοι
1.436
Περαστικά.

Δεν μας ανεβάζεις όμως και τη διάγνωση για το πόδι σου; Να βεβαιωθούμε πως είναι αυτό και όχι τίποτα άλλο;
Δικαιωμα της να μη γουσταρει να γυρισει παλικαρε.Εμεις την πιστευουμε...
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.106
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.613

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.106
Πόντοι
5.956
Αυτο θα πει ενδιαφερον για τον συνανθρωπο σου !
Δειξε μου την διαγνωση σου να σου πω πως εισαι ....:2funny:
Ο μέσος Ελληναρας,είναι κατά καιρούς οικονομολόγος, σεισμολογος,γιατρος,μηχανικος, δικηγόρος, κλπ!
Ότι απλά είναι μαλακας δεν του περνάει από το μυαλό!
 

Hawkeye Argill

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
767
Κριτικές
14
Like
4.078
Πόντοι
1.436
Ο μέσος Ελληναρας,είναι κατά καιρούς οικονομολόγος, σεισμολογος,γιατρος,μηχανικος, δικηγόρος, κλπ!
Ότι απλά είναι μαλακας δεν του περνάει από το μυαλό!
Αν εχει....:wink::wink::wink::wink::wink:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.613
Ο μέσος Ελληναρας,είναι κατά καιρούς οικονομολόγος, σεισμολογος,γιατρος,μηχανικος, δικηγόρος, κλπ!
Ότι απλά είναι μαλακας δεν του περνάει από το μυαλό!
ο καθένας είναι μεγαλοφυία αλλά αν κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλιώσει σε ένα δέντρο θα περάσει όλη του τη ζωή πιστεύοντας πως είναι έξυπνο!
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.492
Πόντοι
3.556
Περαστικά.

Δεν μας ανεβάζεις όμως και τη διάγνωση για το πόδι σου; Να βεβαιωθούμε πως είναι αυτό και όχι τίποτα άλλο;
Δηλαδή έχουμε και λέμε :
1. Λέει ψέματα. Άρα είναι καλά και λουφάρει ή α ή β ή γ... Και τι θα κάνεις?? Θα την κάνεις ντα ή όταν γυρίσει δεν θα ξαναπάς/πας (ανάλογα αν έχει ήδη πάει) ???
2. Λέει αλήθεια. Θα της στείλεις νοσοκόμα για να την φροντίζει???
3. Έχει κολλήσει κάτι άλλο και δεν μπορεί να το πει.. Όταν ξαναρχίσει , τότε ζήτα εξετάσεις. Απλό
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.492
Πόντοι
3.556
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.613
Δηλαδή έχουμε και λέμε :
1. Λέει ψέματα. Άρα είναι καλά και λουφάρει ή α ή β ή γ... Και τι θα κάνεις?? Θα την κάνεις ντα ή όταν γυρίσει δεν θα ξαναπάς/πας (ανάλογα αν έχει ήδη πάει) ???
2. Λέει αλήθεια. Θα της στείλεις νοσοκόμα για να την φροντίζει???
3. Έχει κολλήσει κάτι άλλο και δεν μπορεί να το πει.. Όταν ξαναρχίσει , τότε ζήτα εξετάσεις. Απλό
Τον συγκεκριμένο κύριο δεν τον ξέρω και αν θυμάμαι καλά νομίζω γράφει πρώτη φορά στο νήμα μου !
Του απαντησα γιατι ειχε τουλαχιστον την στοιχειώδη ευγένεια να γράψει τη λέξη
《 περαστικά》.....

Ειμαι χρονια στο σαιτ οποτε ειμαι πολυ εμπειρη και ξερω να διακρινω πολλα απο τον γραφικο χαρακτηρα καποιου !
Δεν μου αρεσει να απολογουμαι ποσο μαλλον σε ατομα που δεν γνωριζω !
Αν με πιστευει ή οχι κάποιος ειναι δικο του προβλημμα και οχι δικο μου !
θα το λήξω εδω.... εχω να δω και καμια ταινια !

τα φιλια μου σε ολους !
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.492
Πόντοι
3.556
Τον συγκεκριμένο κύριο δεν τον ξέρω και αν θυμάμαι καλά νομίζω γράφει πρώτη φορά στο νήμα μου !
Του απαντησα γιατι ειχε τουλαχιστον την στοιχειώδη ευγένεια να γράψει τη λέξη
《 περαστικά》.....

Ειμαι χρονια στο σαιτ οποτε ειμαι πολυ εμπειρη και ξερω να διακρινω πολλα απο τον γραφικο χαρακτηρα καποιου !
Δεν μου αρεσει να απολογουμαι ποσο μαλλον σε ατομα που δεν γνωριζω !
Αν με πιστευει ή οχι κάποιος ειναι δικο του προβλημμα και οχι δικο μου !
θα το λήξω εδω.... εχω να δω και καμια ταινια !

τα φιλια μου σε ολους !
Να μας πεις πια είδες και κριτική για να ξέρουμε να δούμε και εμείς ή οχι!!!
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Οριστε αποδειξη.....δεξια ειναι το κοριτσακι.....αμαν πια.

1000013458.jpg
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.492
Πόντοι
3.556
Οριστε αποδειξη.....δεξια ειναι το κοριτσακι.....αμαν πια.

1000013458.jpg
Να , αποκάλυψη.....
Όλα ψέματα.
Στην φωτογραφία έχει και τα 2 πόδια στον γύψο και εκείνη έγραψε οτι το ένα πόδι κάτι έχει...
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom