Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.850
- Like
- 159.449
Για σένα μωρό μου όλα τα σ αγαπώ αρκεί να τα έχεις σαν φυλαχτόεεεεεε σε εμενα δεν εχεις ποτε![]()
Για σένα μωρό μου όλα τα σ αγαπώ αρκεί να τα έχεις σαν φυλαχτόεεεεεε σε εμενα δεν εχεις ποτε![]()
Φυγε εσυ.. τι κανεις εδω.. δικη μου ανακάλυψη ειναι ΠαστέλιεΚαλησπέρα Ελενα θα ήθελα να κάνω μια σημαντική ρώτηση για εμένα... Θα ήθελα να μάθω αν τα καταπίνεις.... Είναι το ναρκωτικό μου!!!
Με λιγα λογια.. friends zoneΓια σένα μωρό μου όλα τα σ αγαπώ αρκεί να τα έχεις σαν φυλαχτό![]()
Για σημαντικές ερωτήσεις απαντάω μόνο viber ή sms σε ευχαριστώ πολύ!Καλησπέρα Ελενα θα ήθελα να κάνω μια σημαντική ρώτηση για εμένα... Θα ήθελα να μάθω αν τα καταπίνεις.... Είναι το ναρκωτικό μου!!!
Κ Ο Υ Β Α Σ .. Μπραβο στο Κορίτσι μου.Για σημαντικές ερωτήσεις απαντάω μόνο viber ή sms σε ευχαριστώ πολύ!
![]()
σφακιανακης?Για σένα μωρό μου όλα τα σ αγαπώ αρκεί να τα έχεις σαν φυλαχτό![]()
Η Ελενα ανηκει στον λαο της.Ειναι ολονωνε και εξαδιαιρετου!!Φυγε εσυ.. τι κανεις εδω.. δικη μου ανακάλυψη ειναι Παστέλιε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Με λιγα λογια.. friends zone
Ενταξει λοιπόν.. @Ελενα110 .. φεύγω απο το νήμαΗ Ελενα ανηκει στον λαο της.Ειναι ολονωνε και εξαδιαιρετου!!![]()
Αυριο στις 6 το πρωι μπορεις;Διαλεξε μέρα και ωρα !
ΥΓ.... πολύ απλά καυλαντίζουμε αγαπουλίστικα![]()





Κατάλαβα... Θα μείνω στην αναμονή 1μηνα... Δε με λυπάται κανένας εδώ μέσα!!!Για σημαντικές ερωτήσεις απαντάω μόνο viber ή sms σε ευχαριστώ πολύ!
![]()
Καλυτερα στις 5 το πρωιΑυριο στις 6 το πρωι μπορεις;
Μετα θα εχει πρωινο στο κρεβατι.
Να ανακτησεις τις δυναμεις σου μωρακι.
![]()
Παω Διπλα.. Στη Μαλβίνα.. ΕλαΠου πας καλέ??
Έχουν πάρει τα αυτιά μου και έχουν διαβάσει τα μάτια μου φοβερές καταστάσεις!!!Φυγε εσυ.. τι κανεις εδω.. δικη μου ανακάλυψη ειναι Παστέλιε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Με λιγα λογια.. friends zone
Δεν το ξεκιναμε απο τωρα και οσο αντεξουμε;;;;;Καλυτερα στις 5 το πρωι![]()




Ρεπο απο την σημαια.....καλο...πολυ καλο.Ας γελασουμε λιγο !
Σημερα πήρα ρεπο απο την σημαια .....χαχαχαχαχα
Σκεφτηκα ποιον να πειραξω να γελασω λιγο ??
ΤΟΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗ ΜΟΥ
ΕΓΩ :
καλησπέρα δάσκαλε συγνώμη αν σας ενοχλώ !
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ :
Ούτε στις διακοπες μου δεν θα απαλαγω απο εσενα !
ΕΓΩ : πότε αρχίζουμε τα μαθήματα γιατί έχω πολύ όρεξη για γυμναστική ?
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ :Σεπτεμβρη !
ΕΓΩ :.τοσο αργα ?
Αυτο το σωμα πρεπει να το γυμνασω !
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ :τα νευρα μου δεν ειναι καλα ηρθα διακοπες να ηρεμησω και η ομαδα σου δεν με αφηνετε !
ΕΓΩ :τι καναμε ?
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ : άλλα σας λέω στο μάθημα και άλλα κάνετε είσαστε το χειρότερο τμήμα !
ΕΓΩ : συγνώμη δάσκαλε υποσχόμαστε από σεπτέμβρη να σας ακούμε πιστα...καλη συνεχεια !
κλαιω απο τα γελια![]()
Εγω ειμαι το αφεντικο ότι θελω κανωΡεπο απο την σημαια.....καλο...πολυ καλο.
Aυξηση σου δινει το αφεντικο σου ή μπα ειναι τσιφουτης;Εγω ειμαι το αφεντικο ότι θελω κανω![]()