Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.850
- Like
- 159.457
δεν έχω πάραπονο !Aυξηση σου δινει το αφεντικο σου ή μπα ειναι τσιφουτης;
Μου φερεται πολυ καλα !
Μου μιλαει όμορφα και με προσεχει
δεν έχω πάραπονο !Aυξηση σου δινει το αφεντικο σου ή μπα ειναι τσιφουτης;
Να την προσεχεις....δεν υπαρχουν πολλα τετοια αφεντικα....δεν έχω πάραπονο !
Μου φερεται πολυ καλα !
Μου μιλαει όμορφα και με προσεχει![]()
Καλο βραδυ κοριτσι.Και ξεκουραστο.Ήρθε η ώρα μου να αποχωρησω !
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ !
![]()
Καλη νυχτα κουκλαρα.Ήρθε η ώρα μου να αποχωρησω !
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ !
![]()
Καλό βράδυ και όνειρα γλυκά!Ήρθε η ώρα μου να αποχωρησω !
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ !
Αυτό θα το κανονίσει η ελεναΝα το πάρεις το κορίτσι... ΚΟυμπάρο έχετε???
Πολύ φοβάμαι ότι η πρόταση γάμου ήταν απο ενθουσιασμο της στιγμής και δεν το εννοούσε
Πολύ φοβάμαι ότι η πρόταση γάμου ήταν απο ενθουσιασμο της στιγμής και δεν το εννοούσε
Καθόλου από ενθουσιασμό και το εννοώ και το λέω και δεν το παίρνω πίσωΠολύ φοβάμαι ότι η πρόταση γάμου ήταν απο ενθουσιασμο της στιγμής και δεν το εννοούσε![]()
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΛΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΑΚΙΑ!!!.......καλο μήνα ερωτα μου !
![]()
τα ενσημα κοιτα να σου βαζει !!! χαχαχδεν έχω πάραπονο !
Μου φερεται πολυ καλα !
Μου μιλαει όμορφα και με προσεχει![]()
Να πως να μην σε προσέχει....δεν έχω πάραπονο !
Μου φερεται πολυ καλα !
Μου μιλαει όμορφα και με προσεχει![]()
......βρε κοριτσ', βρε κοριτσ' ομορφο!!!《 δείξε μου το γραφικό σου χαρακτήρα να σου πω ποιος είσαι》
Ευτυχώς ο τρόπος που γράφουμαι φανερώνει πολλά για την προσωπικότητά μας καθώς και για την εκάστοτε ψυχολογική μας κατάσταση !
Σε ευχαριστω![]()



Αυτη την στιγμη δεχεται την τιμωρια της ....με πολλους τροπους......πολυ αυστηρα.......βρε κοριτσ', βρε κοριτσ' ομορφο!!!
Αλλο ο τροπος γραφης και αλλο ο γραφικος χαρακτηρας!!!!
*δασκαλε νομιζω οτι δν την διορθωνεις επιτηδες ωστε να εχεις λογους να την "τιμωρεις"![]()