είσαι μια φοβερή,αρκετα ελκυστικη γυναικα,και οχι "ΔΗΘΕΝ" οπως ειναι οι στην πλειοψηφια οι ελληνιδες!ανετα μαγνητιζεις το "παθος"ενος αντρας και μαλιστα του ξυπνας ολα τα "γουσταρω του"!τελος παντων καλα να είσαι,ειμαι πολυ επιλεκτικος σε αυτες που κανω κομπλιμεντα.
Για να διατηρισεις το κορμι που εκανες και να μην παρεις γραμμαριο λιπους θα πινεις κουρκουμα 1/3 της κουταλιας του γλυκου καθε πρωι σε μισο ποτηρι χλυαρο νερο+ 1 πρεζα μαυρο πιπερι τα ανακατευεις και το πινεις!για 1 μηνα περιπου καθε μερα!μετα καθε πρωι νυστικη ζελατινη σκονη ζωικης προελευσης 1κουταλια του γλυκου σε μισο ε ποτηρι νερο επισης για 1 μηνα.αυτα να επαναλαμβανονται καθε 6μηνο.ρωτα ομως και κανενα γιατρο αν το αποφασισεις.επισης τελια γυμναστικη ειναι τα λαστιχα,αυτα που χρησιμοποιουν οι "μουσαματζιδες νταλικεριδες"διπλα και τριπλα με διαφορες ασκησεις για καθε μυικη ομαδα.αν σε ενδιαφερει σε στελνο και φωτο με ασκησεις!κανουν τελια εκρηξη μυων και θα γινεις perfect-fit!oxi οτι δεν εισαι...θεα αλλα προσπαθω να σε κανω προτυπο μιλφ

γιατι το εχεις.να εισαι παντα καλα να περνας καλα να χαιρεσε την ζωη σου...καλη ανασταση ελενα