Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Δεν κανει βρε Ασημενιε μου .... ΑμαρτιαΣε λίγες ώρες η νηστεία τελειώνει, δώσε υλικό στον λαό και η μισή Αθήνα θα τονγια εσένα σήμερα το βράδυ

Δεν κανει βρε Ασημενιε μου .... ΑμαρτιαΣε λίγες ώρες η νηστεία τελειώνει, δώσε υλικό στον λαό και η μισή Αθήνα θα τονγια εσένα σήμερα το βράδυ

Δεν κανει βρε Ασημενιε μου .... Αμαρτια![]()
![]()
Επισης Jimmy μουΚαλη Ανασταση Ελενα μου και Καλο Πασχα![]()
![]()
Να περασεις ομορφα οπου και εαν βρεθεις!!
.... Καλη Ανασταση να εχεις και εσυ και η οικογεια σου
:-* :-*Με αποστομωσες τωρα ....Αμαρτία εξομολογουμένη, ουκ εστίν αμαρτία![]()

Με αποστομωσες τωρα ....
Κατσε να ψαξω στο ντουλαπι κατι επιεικες![]()
![]()
Δέχομαι ευχαριστήρια μηνύματα από όλους τους συναθλητές του μπου, που με υπομονή περιμέναν αυτή την στιγμή ;)

Επισης , απο καρδιαςΚαλή ανάσταση κούκλα, υγεία και αγάπη.
:-* :-*Σεμνα πραματα ....
Σεμνα πραματα ....![]()
Κύρια Έλενα με κολασατε... ντροπή!Σεμνα πραματα ....![]()

Εμ... Το πα εγω.. Ντροπής πραγματαΚύρια Έλενα με κολασατε... ντροπή!![]()
Απ τη μεση και κατω ησυχίαΣε λίγες ώρες η νηστεία τελειώνει, δώσε υλικό στον λαό και η μισή Αθήνα θα τονγια εσένα σήμερα το βράδυ
Εμ... Το πα εγω.. Ντροπής πραγματαΜε παρεσυρε ομως ο ασημενιος.. Αυτός φταιει
![]()
![]()
Ησυχασε ?? Ετσι μπραβο μερες που ειναι.. Ειναι σε περισυλλογή τωρα. Οργανωνει την εκστρατεία μετα το ξεκοκκαλισμα του οβελια.Απ τη μεση και κατω ησυχία
Δες τι εννοουσε ο ποιητης μας απο πανω.. ;)Δεν κατάλαβα![]()