You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έλενα Χατζή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 57K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)
Καλημερα![]()
σε ολους και καλη Ανασταση σε ολους αποψε
![]()
![]()
Αθηνα ή Θεσσαλονικη εισαι Ελενα?
koskam
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Μαρ 2018
- Μηνύματα
- 3.788
- Κριτικές
- 24
- Like
- 15.485
- Πόντοι
- 5.896
Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Aπο τις πιο ωραιες σκηνες του Βεγγου.. Που μπερδεψε τις κατευθυνσεις οταν εκανε ωτο στοπ Καλη Ανασταση να εχεις :-* :-*
Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Επισης γιαβρι μου με υγειακαλη ανασταση καλο πασχα με υγεια και ευτυχια στη ζωη σου ελενα κουκλαρα

Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Ισως το πιο αγαπημενο μου μερος στην ΑθηναΤυπε ευγε που θαυμασες το κεντρο!
Αληθεια ευγε απο καρδιασ!
Καλη Ανασταση στην ..καρυατιδα Ελενα![]()

Επισης Βλασση
:-*Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Αθηνα ειμαι ακομα .. Δευτερα Θεσσαλονικη και Παρασκευη πιο Ανατολικα ακομα ;)Αθηνα ή Θεσσαλονικη εισαι Ελενα?
Καλη Ανασταση

Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Ελληνιδα ειμαι , γιατι οχι ...Υπέροχη Έλενα ποσό πολύ σου πάει το ιστορικό Κέντρο..
Καλη Ανασταση να εχεις

Αθηνα ειμαι ακομα .. Δευτερα Θεσσαλονικη και Παρασκευη πιο Ανατολικα ακομα ;)
Καλη Ανασταση![]()
Προσεχε μην περασεις Τουρκια πολυ ανατολικα!
Καλη Ανάσταση.
panagos7
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 4.532
- Κριτικές
- 54
- Like
- 7.899
- Πόντοι
- 9.036
Σημερα στο εθνος με το περιοδικο people μπορειτε να διαβασετε τις συνεντευξεις απο δυο φιλες μου γυμναστριες που διοργανωνουν αθλητικο event στα κουφονησια το event λεγεται fitland και θα ειναι για ολους αρχαριους κτλ θα χει και παρτυ και φουλ γκομενακια ελενα ελα και συ που εισαι φιτ μεσα ιουλιου γινεται ασχετο αλλα το ποσταρω γιατι μπορει καποιος να συμμετεχει σε αθλητικα event φιλια!!!!!
Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Επισης Κυριε μου , με αγαπη παντου γυρω σουΚαλη Ανασταση κι απο μενα στην Ομορφη Κυρια
που ξερει να διαλεγει μερη να ποζαρει.. στην ΟΜΟΡΦΗ ΑΘΗΝΑ
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Μεγαλη κουβεντα αυτο το <<fit>> και λιαν παρεξηγημενος ορος . Επιτρεψε με να το λεω , μιας και γνωριζω και εγω οπως και εσυ φανταζομαι , καποια πραγματα σχετικα μ αυτο (απο μεσα ) ...Σημερα στο εθνος με το περιοδικο people μπορειτε να διαβασετε τις συνεντευξεις απο δυο φιλες μου γυμναστριες που διοργανωνουν αθλητικο event στα κουφονησια το event λεγεται fitland και θα ειναι για ολους αρχαριους κτλ θα χει και παρτυ και φουλ γκομενακια ελενα ελα και συ που εισαι φιτ μεσα ιουλιου γινεται ασχετο αλλα το ποσταρω γιατι μπορει καποιος να συμμετεχει σε αθλητικα event φιλια!!!!!
Παντως ευχομαι καλη επιτυχια στην ολη προσπαθεια !!
panagos7
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 4.532
- Κριτικές
- 54
- Like
- 7.899
- Πόντοι
- 9.036
για να διατηρεις αυτο το κορμι εισαι φιτ γλυκεια μου δε ξερω αλλα κατι θα κανεις η το λενε τρεξιμο αυτο η pilates η περπατημα κολυμπι κτλ φιτ δε σημαινει απαραιτητα six pack η σωμα πετρουλακη αλλα αμα διατηρεις μια νορμαλ φυσικη κατασταση εισαι μια χαρα
Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Σε αυτο θα συμφωνησω απολυτα. <<νορμαλ φυσικη κατασταση>> αν και δεν εχω φτασει ακομα στο επιθυμητο αποτελεσμα ...για να διατηρεις αυτο το κορμι εισαι φιτ γλυκεια μου δε ξερω αλλα κατι θα κανεις η το λενε τρεξιμο αυτο η pilates η περπατημα κολυμπι κτλ φιτ δε σημαινει απαραιτητα six pack η σωμα πετρουλακη αλλα αμα διατηρεις μια νορμαλ φυσικη κατασταση εισαι μια χαρα
Εχω πλεον βαρεθει να βλεπω τι χαπακωμα υπαρχει , για να δειχνουν φιτ και φετες ... Ανδρες και γυναικες !! Χωρις να αναλογιζονται οτι καποια στιγμη (σιγουρο αυτο) ολο αυτο, θα γυρισει επανω τους με καρδιαγγειακα - ορμονικα προβληματα και οχι μονο ....
Ξεφυγα λιγο απο το νοημα του ποστ που εγραψες και σε ευχαριστω για την προσκληση ΒΕΒΑΙΩΣ , αλλα με δοθηκε η ευκαιρια να πω δυο πραγματα . Τα υπολοιπα υπαρχουν ολα στο διαδικτυο
panagos7
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 4.532
- Κριτικές
- 54
- Like
- 7.899
- Πόντοι
- 9.036
θελει υπομονη και επιμονη το ολο θεμα και προπαντων καλο γυμναστηριο και καλο διαιτολογο και αργα η γρηγορα θα φτασεις εκει που θες εγω ευτυχως εχω σωστους επαγγελματιες διπλα μου σε αυτο τον τομεα και εχω φτασει σε καλο επιπεδο και οσο περνα ο καιρος βελτιωνομαι κι αλλο.βεβαια ουτε πινω αλκοολ ουτε καπνιζω αντε καμια μπυρα.συμπληρωματα προς το παρον δε περνω ισως αργοτερα....για τα υπολοιπα μακρια και αγαπημενοι....αυτα.
SilverAries
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 516
- Κριτικές
- 35
- Like
- 4.143
- Πόντοι
- 5.396
[/quote]
Σε αυτο θα συμφωνησω απολυτα. <<νορμαλ φυσικη κατασταση>> αν και δεν εχω φτασει ακομα στο επιθυμητο αποτελεσμα ...
Εχω πλεον βαρεθει να βλεπω τι χαπακωμα υπαρχει , για να δειχνουν φιτ και φετες ... Ανδρες και γυναικες !! Χωρις να αναλογιζονται οτι καποια στιγμη (σιγουρο αυτο) ολο αυτο, θα γυρισει επανω τους με καρδιαγγειακα - ορμονικα προβληματα και οχι μονο ....
Ξεφυγα λιγο απο το νοημα του ποστ που εγραψες και σε ευχαριστω για την προσκληση ΒΕΒΑΙΩΣ , αλλα με δοθηκε η ευκαιρια να πω δυο πραγματα . Τα υπολοιπα υπαρχουν ολα στο διαδικτυο
Σε λίγες ώρες η νηστεία τελειώνει, δώσε υλικό στον λαό και η μισή Αθήνα θα τον
για εσένα σήμερα το βράδυJim25jim
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.494
- Κριτικές
- 110
- Like
- 22.208
- Πόντοι
- 26.336
Ελληνιδα ειμαι , γιατι οχι ...
Καλη Ανασταση να εχεις![]()
![]()
Καλη Ανασταση Ελενα μου και Καλο Πασχα

Να περασεις ομορφα οπου και εαν βρεθεις!!
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο
