Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
Ροζ μπαλκόνιαΚαλο υπολοιπο ημερας να εχετε ολοι![]()
![]()

ΚαλημεραΚαλημερα!
Καλημερα![]()
Τι λινκ ειναι αυτο βρε .. Με ξεβρακωτες? >Δεν μου τα ανοιγει.. :-(

Χιλια respectΕλαααααααα στο διορθωσα![]()
![]()

Κάποιο παλαιό γκόμενο, ο οποίος πήρε τη θέση που του άξιζε?Χιλια respect![]()
![]()
![]()
Tραγουδαρααα!!! Χώρια οτι με θυμισε πολλααα ..![]()
Χιλια respect![]()
![]()
![]()
Tραγουδαρααα!!! Χώρια οτι με θυμισε πολλααα ..![]()
Καυλως σας βρηκα.. Ολα καλα εκει
?

Αυτο εχει ηδη ξεκινησει αλλα οχι εδω ;)δηλαδή μπορούμε νά δώσουμε παραγγελία τί φωτό θέλουμε ναι δούμε
![]()
Και τι εννοεις ποιητα μουΌλα καλά, από τη μέση και κάτω νέκρα.![]()
καλημερα ;)Καλημερουδια :-* :-* Κατι ΣΕΜΝΟαπο παλιοτεροτερα
![]()
![]()
βρωμικο παιχνιδι πρωι πρωι εεε >

Και τι εννοεις ποιητα μου![]()
Αυτο να δω και ας αποθανωωωκαλημερα ;)βρωμικο παιχνιδι πρωι πρωι εεε >
σε λιγο που θα βαλω δικες μου φωτογραφιες θα με παρακαλας παλι να της αποσύρω
![]()
![]()
![]()
![]()
[move]Καθε πρωτο Σαββατοκυριακο του μηνα , θα βρισκομαι Θεσσαλονικη και καθε τελευταιο του μηνα Πατρα.
[/move]

μισο στελνω απο εκει τον μπαμπουλα θελω υψος πλατος και μηκος ;) πεστου τι κανουμε καφεδακι παξιμαδακι η και κονιακΑυτο να δω και ας αποθανωωω![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
