Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Η δικια σου ... Σ επεσε ??Η σημαία κυματίζει μεσίστια. :S :S
Χαλασε το ργαλειο..

Η δικια σου ... Σ επεσε ??Η σημαία κυματίζει μεσίστια. :S :S

Η δικια σου ... Σ επεσε ??
Χαλασε το ργαλειο..Ε μα του βγαλες τα ματια ολοι την ωρα με τα παλιοκοριτσα που γυρνας. Τραβα και κανα χαιρετισμο μερες που ειναι
![]()
![]()
Καυλως σας βρηκα.. Ολα καλα εκει
?
Σοφε Ομπιουανμισο στελνω απο εκει τον μπαμπουλα θελω υψος πλατος και μηκος ;) πεστου τι κανουμε καφεδακι παξιμαδακι η και κονιακ![]()
![]()
![]()
μιλας μς γρυφους και ακαταλυπτα νοηματα (σαν σοφος βεβαια) υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου που καλυπτει τα παντα ;)Σοφε Ομπιουανμιλας μς γρυφους και ακαταλυπτα νοηματα (σαν σοφος βεβαια)
Εξηγησε με και μενα την απλη κατοικο αυτης της γαιας, τι εννοας.. Μνημοσυνο θα εχουμε
![]()

Και λιγο συννεφια εχει σημερα . Λες να βρεξειυπαρχει ενα πεπλο μυστηριου που καλυπτει τα παντα ;)![]()
![]()
Και λιγο συννεφια εχει σημερα . Λες να βρεξει![]()

Nαι , ειναι κατι λεπτομερειες που δεν διακρινονται καλαΜπορείς να βάλεις μια ακόμη να δω κάτι;![]()
![]()
![]()
Nαι , ειναι κατι λεπτομερειες που δεν διακρινονται καλα![]()
Η γωνία του θέματος πάντως είναι ενενήντα μοιρώνMάλλον έχει να κάμει με τη γωνία λήψης σΕ λέω.....
Ηθελε στις 75 λες ε??Η γωνία του θέματος πάντως είναι ενενήντα μοιρών
ΕπισηςΚαλημέρα στα αγόρια και το κορίτσι της παρέας

Kαλημερα . Επισης :-* :-*Καλημερα σε ολους και να εχουμε μια ομορφη μερα!!!!!
καλημερα μπεμπεκα βαρβατη.Kαλημερα . Επισης :-* :-*
Μπεμπεκακαλημερα μπεμπεκα βαρβατη.

καφε πινω ακομα και δουλεια.το βραδακι μια μπυριτσα.τι να σου κανω,που δεν ειμαστε κοντα?ΜπεμπεκαΚεραστε παρακαλω τον frank οτι πινει
Καλησπερα Frank :-* :-*
Θυμισε με χιλιομετρικη αποσταση..καφε πινω ακομα και δουλεια.το βραδακι μια μπυριτσα.τι να σου κανω,που δεν ειμαστε κοντα?