Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Λες να τρωω κερατοΑρχίζουν και σε εγκαταλείπουν σιγα σιγα ε?
Λες να τρωω κερατοΑρχίζουν και σε εγκαταλείπουν σιγα σιγα ε?
Το νου σας εκει στα κατσαβραχα που τριγυρνάτε με τους κεραυνουςΛες να τρωω κερατο![]()
αρχοντα με ενοχλει οτι μπαινης που μπαινης με κλωνο ;) τουλαχιστον μην γραφεις μαλακιες![]()
...... ................ ό κύριος καρυπίδης έχει, περιστρεφόμενη κεραία διά ραδιοδιόπτευση κλώνων...... έχει τό περίφημο σύστημα VOR !!![]()
και προπαντός μην προκαλεις ;) το φορουμ ειναι για ολους μας και ο σκοπος του ειναι ενας
και μετα ολα τα αλλα
την καλημερα μου 
Τασσο εγω θελω να διμιουργησω δευτερο ονομα διοτι καταλαβα οτι αλλαζουν συμπεριφορα μερικες κοπελες οταν γραφω εδω μεσα.αρχοντα με ενοχλει οτι μπαινης που μπαινης με κλωνο ;) τουλαχιστον μην γραφεις μαλακιεςκαι προπαντός μην προκαλεις ;) το φορουμ ειναι για ολους μας και ο σκοπος του ειναι ενας
το σεξ
και μετα ολα τα αλλα
το να κανεις τον εξυπνο ομως προσβαλει την νοημοσυνη τον υπολοίπων ;)
![]()
την καλημερα μου
![]()
εγω φιλαρακι αν και πολλες ξερουν ποιος ειμαι λογω οτι χρησιμοποιώ το πραγματικο μου ονομα ;) δεν ειχα ποτε προβλημαΤασσο εγω θελω να διμιουργησω δευτερο ονομα διοτι καταλαβα οτι αλλαζουν συμπεριφορα μερικες κοπελες οταν γραφω εδω μεσα.

.........αρχοντα με ενοχλει οτι μπαινης που μπαινης με κλωνο ;) τουλαχιστον μην γραφεις μαλακιεςκαι προπαντός μην προκαλεις ;) το φορουμ ειναι για ολους μας και ο σκοπος του ειναι ενας
το σεξ
και μετα ολα τα αλλα
το να κανεις τον εξυπνο ομως προσβαλει την νοημοσυνη τον υπολοίπων ;)
![]()
την καλημερα μου
![]()
........Λες να τρωω κερατο![]()

Πραγματικο όνομα, αληθινή φώτο στο αβατάρ.εγω φιλαρακι αν και πολλες ξερουν ποιος ειμαι λογω οτι χρησιμοποιώ το πραγματικο μου ονομα ;) δεν ειχα ποτε προβλημανα ξερεις κραζω κιολας οταν πρεπει
![]()
![]()
![]()
![]()
ειδικα η φωτο στα αβαταρ ;) σε παρακαλω απλος κατι το τασσος με δυο σιγμα ;) οπως ηταν ο γιανης με ενα νι ;)Πραγματικο όνομα, αληθινή φώτο στο αβατάρ.
Ωραίος ο Τάσος

H φωτο στο αβαταρ δηλωνει Σοφια .. Οχι αυτη του πεμπτουειδικα η φωτο στα αβαταρ ;) σε παρακαλω απλος κατι το τασσος με δυο σιγμα ;) οπως ηταν ο γιανης με ενα νι ;)![]()
![]()
![]()
![]()
σοφιαH φωτο στο αβαταρ δηλωνει Σοφια .. Οχι αυτη του πεμπτου![]()
![]()

σοφια![]()
τι μου θυμισες τωρα ειχα μια γκομενα στο ΤΕΙ
![]()
με αυτα ομως και αυτα δεν με ψηνεις να ξερεις ;)
![]()
![]()
[move]Καθε πρωτο Σαββατοκυριακο του μηνα , θα βρισκομαι Θεσσαλονικη και καθε τελευταιο του μηνα Πατρα.[/move]


εννοείται ;) η ελενα χατζη και ο τελι σαβαλαςΚαλημέρα μωρό!!! Μην ακους κανέναν το μαλλι σου είναι σουπερ!!!!! Κανεις την διαφορα!!!!![]()
![]()

Θα συμφωνησω ;)Η άλλη που έχεις με το ένα πόδι πάνω στο δεντρο και τα χέρια κάτω είναι πιο σεξουαλικη νομίζω![]()

Καλααα.. Τωρα μπερδεψες τα νεφρα με τα επινεφριδγιαεννοείται ;) η ελενα χατζη και ο τελι σαβαλας![]()
![]()

πια γιδιαΚαλααα.. Τωρα μπερδεψες τα νεφρα με τα επινεφριδγια![]()
![]()

η πας παλι να την βγαλεις ετσι ;) Δεν παω να την βγαλω.. Παω να την ΒΑΛΩΩΩ..πια γιδιαδεν εχω τα πουλησα
![]()
τωρα το παιζω επεγδυτης
![]()
![]()
πλακα πλακα θα δουμε τιποταη πας παλι να την βγαλεις ετσι ;)
![]()
![]()
