Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Καλο βραδυδεν μπορω να τον εκθεσω..ανηκει στην λιστα του φορμπς αλλα εδω το παιζει ταπεινος και καταφρονεμενος :S :S :S σας αφηνω να τα πειτε![]()
:-*Καλο βραδυδεν μπορω να τον εκθεσω..ανηκει στην λιστα του φορμπς αλλα εδω το παιζει ταπεινος και καταφρονεμενος :S :S :S σας αφηνω να τα πειτε![]()
:-*σοβαρα?Στηριζω !!!!![]()
Και εγω παωνα απλωσω λιγο τα κουρασμενα ποδαρουλια μου , να δω [size=30pt]Marvel[/size] !!
Σοβαροτατα ... ;) ;)σοβαρα?
απιστεφταμπλΣοβαροτατα ... ;) ;)
άρχοντας ρεεεεε ;)παλαβος εισαι ρε συ και προτεινεις τετοια πραγματα?????
και ποιον θα εχουμε μετα να μας δινει τροφη για![]()
![]()
, ε?
εισαι εσυ διατεθιμενος να παρεις την θεση του???
ΟΧΙ! καλα το καταλαβα!
γι αυτο σου λεω...
Ειδικα η τελευταια του φωτο με την οθονη και το κοχιμπα πρωτη μουρη και καλά "εγω εχω κοχιιίμπα, εγω εχω κοχιιιιίμπα!" δεν υπαρχει...
μας εχει αφησει ολους εδω μεσα αφωνους με την οικονομικη του ανεση και την γνωση του πως να απολαμβανει μια καλη ζωη, την κοσμοπολιτικη του αυρα και την δυνατοτητα του να διαλεγει ΜΟΝΟ το καλυτερο στη ζωη!
Γι αυτο ειναι ο ενας και μοναδικος Monachos monachos !

.......κιομωςαληθινο..... Προτεινω δε , braking bad - better call sol - και ray donovanαπιστεφταμπλ
σημειωνω...προτεινω casa de papel..........κιομωςαληθινο..... Προτεινω δε , braking bad - better call sol - και ray donovan

Yπερβολες !!!καλησπερα ελενα,εισαι η μεγαλυτερη φαντασιωση του 21ου αιωνα

Kαι αυτο στην λιστα το εχω για μετα απο , ozark....σημειωνω...προτεινω casa de papel...![]()
σημειωνω...προτεινω casa de papel...![]()
Kαι αυτο στην λιστα το εχω για μετα απο , ozark....
τελοσπαντων, ζητω ταπεινα συγγνωμη απ ολους οσους εχω θιξει...
μπορει να ειναι και οφφτοπικ το μηνυμα αυτο...
ειμαι ενα ρακος...
δεν εχω καμμια ορεξη να τα βαλω με κανενανε εργοαστασιαρχη ή με εφοπλιστη, ...ποσο μαλλον με καποιον που ειναι και εργοσταστιαρχης και εφοπλιστης! παναγια μου!
επιστρεφω στα "ψυχοτροπικα" μου φαρμακα (αυτο που εγραψε πριν περασε στο ντουκου!!!) δηλ. στα φαρμακα που ειναι απο τα τροπικα μερη αλλα μεταφερουν ενα ειδος ψυχους σε αυτον που τα παιρνει.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ειναι μια πολυ προσφατη κατηγορια φαρμακων που δημιουργηθηκε τον Οκτωβριο του 2018 απο καποιον μεγαλο εργοστασιαρχη και εφοπλιστη στην ελλαδα που κατοικοεδρευει στην Τρουμπα (οχι του Πειραια βρε! της ...Κρητης!)
σε αυτο το σημειο πρεπει να τονισουμε (και ειναι προς τιμην του εφευρετη τους) οτι δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με τα ΨΥΧΟΤΡΟΠΑ φαρμακα, τα οποια ειναι αυτα τα γνωστα που υπαρχουν κανονικα εδω και τοσες δεκαετιες για ασθενεις με ψυχιατρικες παθησεις.
re σεις...Καλησπέρα Ελενάρα...
Peaky Blinders...ότι καλύτερο έχω δει τα τελευταία χρόνια
Ω ναι!!... Το ειδα πριν λιγο καιροΚαλησπέρα Ελενάρα...
Peaky Blinders...ότι καλύτερο έχω δει τα τελευταία χρόνια
Και παλι σε ευχριστω πολυΓια μενα,τουλαχιστον,παρακαλω.Ο καθενας με τη φαντασιωση του.Δεν εχω να κερδισω κατι,ποτε δε μ αρεσαν οι ξανθες και εχεις το σωμα που μου αρεσει τα μεγιστα
