Επισκέπτης
Ως Σημίτης εν έτη 1996
θέλω να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες εις τον κύριον troubakh για την επιτυχέστατη και καταλυτική παρέμβαση του
κι ευελπιστώ για χάρη της Σεξοκουκουβάγιας
να πιούμε μπύρες και τα συναφή που θα τα αναλάβω προσωπικώς διότι ασχολούμαι κλπ κλπ και στα σχέδια μου είναι να επισκεφθώ τας Αθήνας 
θέλω να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες εις τον κύριον troubakh για την επιτυχέστατη και καταλυτική παρέμβαση του
κι ευελπιστώ για χάρη της Σεξοκουκουβάγιας
να πιούμε μπύρες και τα συναφή που θα τα αναλάβω προσωπικώς διότι ασχολούμαι κλπ κλπ και στα σχέδια μου είναι να επισκεφθώ τας Αθήνας
Καλως ηρθες στην παρεα μας !!
το λαφαζανη νιαμου θα τον σεβεστε....το λαφαζανη! 
