raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.991
- Like
- 26.711
- Πόντοι
- 5.006
Δεν εχει αυτοκινητο...![]()
![]()
δεν ξες δηλαδή αμα δινει τρυπα κατοπιν χαρτονομισμάτων?
Δεν εχει αυτοκινητο...![]()
![]()
Και να ξερω .... αφου η ιδια δεν εχει βγει να το δηλωσει , δεν μπορω να παρω θεση επι ενος τοσο σοβαρου θεματος , που απτεται των σεξουαλικων της επιλογωνδεν ξες δηλαδή αμα δινει τρυπα κατοπιν χαρτονομισμάτων?:S

Και να ξερω .... αφου η ιδια δεν εχει βγει να το δηλωσει , δεν μπορω να παρω θεση επι ενος τοσο σοβαρου θεματος , που απτεται των σεξουαλικων της επιλογων![]()
![]()

εγω παντως δεν ξερω τιποτα για την ασημινα ραοπαο....σορυ

αδικια...εσυ από που και ως που να ξερεις ρε μεγαλε!!!!!?????!!!!!αντε τραβα να παιξεις με το πλειστεισον ναουμε..![]()
Εσυ δεν γυρνας με παλιοπαρεες.. Γι αυτο ...εγω παντως δεν ξερω τιποτα για την ασημινα ραοπαο....σορυ
:-* :-*Το καμενο :'( :'( :'(
Εσυ δεν γυρνας με παλιοπαρεες.. Γι αυτο ...
Ευγε παιδι μου![]()
:-* :-*
γιατι πεθανε ο ζαμπετας?ναι τετοια λεγε του και συ, που εχει να γαμησει από όταν ζουσε ο ζαμπετας... :S :S :S :S

Άσε τις δικαιολογίες και σταματώ εδώ γιατί αν αρχίσω επιθετικό ποδόσφαιρο θα στριμωχθεις άσχημα και δεν το επιδιωκω.Aσταθμητοι παραγοντες ΑΦΟΥ... :undecided
Ειδα μια φωτογραφία πριν λιγο. Ωραία γυναικα. Να πω την αμαρτια μου οτι το σπιτι αυτο εκει με το πλακοστρωτο, την πισινα που ολο μαζι μοιαζει με ανακτορο και κοντα στη θαλασσα το ζηλεψα ρε.
Δικο σου;
Το πατρικο της.
δεν μενει εκει γιατι εχει πολυ καθαρισμα και σιγυρισμα.
Το δινει ομως προικα σε οποιον τηνε παρει.
ενδιαφερεσαι?
Ε ναι ... Τι αλλοΕιδα μια φωτογραφία πριν λιγο. Ωραία γυναικα. Να πω την αμαρτια μου οτι το σπιτι αυτο εκει με το πλακοστρωτο, την πισινα που ολο μαζι μοιαζει με ανακτορο και κοντα στη θαλασσα το ζηλεψα ρε.
Δικο σου;
και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια !!Άσε τις δικαιολογίες και σταματώ εδώ γιατί αν αρχίσω επιθετικό ποδόσφαιρο θα στριμωχθεις άσχημα και δεν το επιδιωκω. ΓΙΑ ΠΑΙΞΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΛΙΓΟ ΣΑΣΠΕΝΣ !!! Μ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ![]()
ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ περιμένω απάντηση στο μύνημα.
Τρίτη απόγευμα, Tuesday afternoon που λέγανε οι Moody Blues αρχίζει μια νέα κίνηση στο διάβα της ζωης. Εσύ αποφασίζεις.... ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ . ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ .
Το πατρικο της.
δεν μενει εκει γιατι εχει πολυ καθαρισμα και σιγυρισμα.
Το δινει ομως προικα σε οποιον τηνε παρει.
ενδιαφερεσαι?
