You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έλενα Χατζή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 57K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)
Ω ναι!!... Το ειδα πριν λιγο καιρο
Μ αρεσει πολυ Κιλλιαν Μερφυ... Ειναι εξαιρετικος ηθοποιος![]()
Συμφωνώ αλλά ειλικρινά εντυπωσιάστηκα από την ερμηνεία του Paul Anderson , αυτοός που υποδύεται τον αδελφό του
dodinos
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.913
- Κριτικές
- 2
- Like
- 223
- Πόντοι
- 66
τι παιχτηκε τρουμπ...? Θες βοηθεια?ενταξει τυπε....ουτε χιουμορ εχεις και επιμενεις οτι εισαι εξυπνος απο ενα λαθος...
οκ

NICK TRIVE
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Μαρ 2014
- Μηνύματα
- 35.484
- Κριτικές
- 53
- Like
- 9.375
- Πόντοι
- 26.006
ξέρεις και το la caza de papel κουφαλίτσασημειωνω...προτεινω casa de papel...![]()
πράγματι πολύ καλό
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
αστα νικ ειπα τα ψυχοτροπα ψυχοτροπικα και με μαλωσανε ....γαματα φιλεξέρεις και το la caza de papel κουφαλίτσα
πράγματι πολύ καλό
ουτε τι πινουμε δεν ξερουμε πια
NICK TRIVE
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Μαρ 2014
- Μηνύματα
- 35.484
- Κριτικές
- 53
- Like
- 9.375
- Πόντοι
- 26.006
δεν διαβασα φιλε, περασα απλα για να σε δω και ειδα την αναφορα στην καλυτερη σειρα με διαφορα των τελευταιων ετωναστα νικ ειπα τα ψυχοτροπα ψυχοτροπικα και με μαλωσανε ....γαματα φιλε
ουτε τι πινουμε δεν ξερουμε πια
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ειναι...ανεταδεν διαβασα φιλε, περασα απλα για να σε δω και ειδα την αναφορα στην καλυτερη σειρα με διαφορα των τελευταιων ετων
ευγε νικ
TAFTAAR
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 22.577
- Κριτικές
- 13
- Like
- 202
- Πόντοι
- 6.125
καλησπεραΚαι μια μικρη ανακοινωσουλα καπου εδω !
Απο αρχες Νοεμβρη θα ειμαι παλι ενeργη στο athensdiva ...
αυτος ο συνδυασμός αναμονης και αναβολης ειναι μεγα αφροδισιακο το καλυτερο μου

Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Ε καλα κ εσυ .. Ολοι κανουμε λαθη τετοιου ειδουςαστα νικ ειπα τα ψυχοτροπα ψυχοτροπικα και με μαλωσανε ....γαματα φιλε
ουτε τι πινουμε δεν ξερουμε πια
Μην μου στεναχωριεσαι

Μακια :-*
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ταινια μαρβελ η σηριαλ θα δεις?Ε καλα κ εσυ .. Ολοι κανουμε λαθη τετοιου ειδους
Μην μου στεναχωριεσαι
Μακια :-*
Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Καλησπερα Τafκαλησπερααυτος ο συνδυασμός αναμονης και αναβολης ειναι μεγα αφροδισιακο
το καλυτερο μου![]()
:-*Oταν εμεις προγραμματιζουμε <<απο πανω >> γελαει.. :-(
Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
βλεπω το ozark αυτες τις μερεςταινια μαρβελ η σηριαλ θα δεις?
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
εδωσες προταση...τραστ μι στο casa de papel....εκπληξη μεγαληβλεπω το ozark αυτες τις μερες
TAFTAAR
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 22.577
- Κριτικές
- 13
- Like
- 202
- Πόντοι
- 6.125
δεν πειραζει το καλο πραγμα αργει να γινειΚαλησπερα Τaf:-*
Oταν εμεις προγραμματιζουμε <<απο πανω >> γελαει.. :-(
δεν χρειαζονται βιασυνες
ενταξει τυπε....ουτε χιουμορ εχεις και επιμενεις οτι εισαι εξυπνος απο ενα λαθος...
οκ
δεν συνεχιζω εδω τουλαχιστον
χιουμορ εχω. οχι ομως να κανω την παπια οταν μουτηνε λενε χωρις λογο.
δεν ειπα πουθενα οτι ειμαι εξυπνος. δικο σου συμπερασμα. και σε ευχαριστω πολυ...εισαι πολυ γλυκουλης για εργοστ/εφοπλιστης.
απλα βρηκα την ευκαιρια να "καυτηριασω" με χιουμοριστικο τροπο το λαθος σου εκτονωνοντας το εγγονος οτι στο ασχετο πεταχτηκες να μουτηνε πεις γιατι ειχα γραψει ενα μεγαλο κειμενο πιο πριν. (ή πριν πιω? δεν ξερω πια!)
αυτο το "τουλαχιστον" στο τελος μου σκιζει την καρδια.
το συνεχιζουμε αλλου οταν μας δοθει η ευκαρια - να μπαχαλεψουμε κανα αλλο θρεντ (χεχε), οχι αυτο της elenaxatzi.exe και μας παρει ο Monachos monachos και μας σηκωσει!
δεν εχω με κανενανε τιποτε εδω μεσα αλλα με το μπαρδον κιολα θα μου επιτρεψετε να γραφω στα θρεντς σχολιαζοντας με τον δικο μου τροπο, κειμενα που μ αρεσει να δημιουργω- και αν θελει καποιος να μουτηνε λεει ΟΚ, αλλα περμετέ μουά ντε ρεπόντρ αβεκ μον στυλ περσονελ! (γιατι "επιασα" καπου οτι εισαι της γαλλοανατροφης...)
δεν νομιζω να σε εθιξα ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ολης αυτης της ιστοριας! Τι να πει και ο καημενος ο Monachos monachos που τουπα τα δεκαπλασια!
σε παρακαλω υποσχεσου μου οτι δεν θα μου κανεις κακο!
σε παρακαλω!
...αχ αυτο το τουλαχιστον!
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
δεν εχεις καταλαβει τιποτα για παρτη μου...χιουμορ εχω. οχι ομως να κανω την παπια οταν μουτηνε λενε χωρις λογο.
δεν ειπα πουθενα οτι ειμαι εξυπνος. δικο σου συμπερασμα. και σε ευχαριστω πολυ...εισαι πολυ γλυκουλης για εργοστ/εφοπλιστης.
απλα βρηκα την ευκαιρια να "καυτηριασω" με χιουμοριστικο τροπο το λαθος σου εκτονωνοντας το εγγονος οτι στο ασχετο πεταχτηκες να μουτηνε πεις γιατι ειχα γραψει ενα μεγαλο κειμενο πιο πριν. (ή πριν πιω? δεν ξερω πια!)
αυτο το "τουλαχιστον" στο τελος μου σκιζει την καρδια.
το συνεχιζουμε αλλου οταν μας δοθει η ευκαρια - να μπαχαλεψουμε κανα αλλο θρεντ (χεχε), οχι αυτο της elenaxatzi.exe και μας παρει ο Monachos monachos και μας σηκωσει!
δεν εχω με κανενανε τιποτε εδω μεσα αλλα με το μπαρδον κιολα θα μου επιτρεψετε να γραφω στα θρεντς σχολιαζοντας με τον δικο μου τροπο, κειμενα που μ αρεσει να δημιουργω- και αν θελει καποιος να μουτηνε λεει ΟΚ, αλλα περμετέ μουά ντε ρεπόντρ αβεκ μον στυλ περσονελ! (γιατι "επιασα" καπου οτι εισαι της γαλλοανατροφης...)
δεν νομιζω να σε εθιξα ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ολης αυτης της ιστοριας! Τι να πει και ο καημενος ο Monachos monachos που τουπα τα δεκαπλασια!
σε παρακαλω υποσχεσου μου οτι δεν θα μου κανεις κακο!
σε παρακαλω!
...αχ αυτο το τουλαχιστον!
και συνεχιζεις το ποστ και οπως παντα εισαι σαλιας και γραφεις πολλα γινεσαι επιθετικος και με θιγεις.....
σε παρακαλω λοιπον να παψεις να εισαι μαλακας...σε παρακαλω....
αχ κακο θα σου εκανα μονο και μονο να σε εφτυνα...αχχ
δρομο τωρα δεν ξαναασχολουμε μαζι σου
ναυαγιο
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 35.756
- Κριτικές
- 1
- Like
- 47.381
- Πόντοι
- 6.256
Και γω νόμιζα legalporno 

Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο