Νέα

Έλενα Χατζή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 57K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πως φανταζεστε το τελειο call girl εμφανισιακα , ασχετως ποσο καλη ειναι στις υπηρεσιες.

  • Τουμπανο με σιλικονες παντου + fit εκδοση , κοιλιακοι φετες κλπ

    Ψήφοι: 171 9,3%
  • Κλασσικο γυναικειο κορμι με τις καμπυλες του , αλλα εμφανως γυμνασμενο

    Ψήφοι: 1.285 69,8%
  • Αφρατουλα

    Ψήφοι: 241 13,1%
  • Εξαιρετικα αδυνατη

    Ψήφοι: 78 4,2%
  • Οτι ναναι....Τρυπες να υπαρχουν..

    Ψήφοι: 65 3,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.840

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ενταξει τυπε....ουτε χιουμορ εχεις και επιμενεις οτι εισαι εξυπνος απο ενα λαθος...
οκ
δεν συνεχιζω εδω τουλαχιστον
 

foxtrot

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2008
Μηνύματα
335
Like
490
Πόντοι
21
Ω ναι!!... Το ειδα πριν λιγο καιρο

Μ αρεσει πολυ Κιλλιαν Μερφυ... Ειναι εξαιρετικος ηθοποιος  :kneel:

Συμφωνώ αλλά ειλικρινά εντυπωσιάστηκα από την ερμηνεία του Paul Anderson , αυτοός που υποδύεται τον αδελφό του
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

tiger 40

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2015
Μηνύματα
113
Κριτικές
4
Like
62
Πόντοι
1
σειρες δε βλεπω,αν θες δες μια παλια ταινια του 2000  Nueve reinas.αν δεν την βρεις δες του 2013 το La grande bellezza,οποια και να δεις θα με θυμηθεις,στο υποσχομαι.
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
αστα νικ ειπα τα ψυχοτροπα ψυχοτροπικα και με μαλωσανε ....γαματα φιλε
ουτε τι πινουμε δεν ξερουμε πια
δεν διαβασα φιλε, περασα απλα για να σε δω και ειδα την αναφορα στην καλυτερη σειρα με διαφορα των τελευταιων ετων
 

TAFTAAR

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2007
Μηνύματα
22.577
Κριτικές
13
Like
202
Πόντοι
6.125
Και μια μικρη ανακοινωσουλα καπου εδω !

Απο αρχες Νοεμβρη θα ειμαι παλι ενeργη στο athensdiva ...
καλησπερα  :hi: αυτος ο συνδυασμός αναμονης και αναβολης ειναι μεγα αφροδισιακο  :)
το καλυτερο μου  :wanker:
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
αστα νικ ειπα τα ψυχοτροπα ψυχοτροπικα και με μαλωσανε ....γαματα φιλε
ουτε τι πινουμε δεν ξερουμε πια
Ε καλα κ εσυ .. Ολοι κανουμε λαθη τετοιου ειδους

Μην μου στεναχωριεσαι  :babycry:

Μακια  :-*
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.644
Like
532
Πόντοι
36
ενταξει τυπε....ουτε χιουμορ εχεις και επιμενεις οτι εισαι εξυπνος απο ενα λαθος...
οκ
δεν συνεχιζω εδω τουλαχιστον

χιουμορ εχω. οχι ομως να κανω την παπια οταν μουτηνε λενε χωρις λογο.
δεν ειπα πουθενα οτι ειμαι εξυπνος. δικο σου συμπερασμα. και σε ευχαριστω πολυ...εισαι πολυ γλυκουλης για εργοστ/εφοπλιστης.
απλα βρηκα την ευκαιρια να "καυτηριασω" με χιουμοριστικο τροπο το λαθος σου εκτονωνοντας το εγγονος οτι στο ασχετο πεταχτηκες να μουτηνε πεις γιατι ειχα γραψει ενα μεγαλο κειμενο πιο πριν. (ή πριν πιω? δεν ξερω πια!)
αυτο το "τουλαχιστον" στο τελος μου σκιζει την καρδια.
το συνεχιζουμε αλλου οταν μας δοθει η ευκαρια - να μπαχαλεψουμε κανα αλλο θρεντ (χεχε), οχι αυτο της elenaxatzi.exe και μας παρει ο Monachos monachos και μας σηκωσει!
δεν εχω με κανενανε τιποτε εδω μεσα αλλα με το μπαρδον κιολα θα μου επιτρεψετε να γραφω στα θρεντς σχολιαζοντας με τον δικο μου τροπο, κειμενα που μ αρεσει να δημιουργω- και αν θελει καποιος να μουτηνε λεει ΟΚ, αλλα περμετέ μουά ντε ρεπόντρ αβεκ μον στυλ περσονελ! (γιατι "επιασα" καπου οτι εισαι της γαλλοανατροφης...)
δεν νομιζω να σε εθιξα ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ολης αυτης της ιστοριας! Τι να πει και ο καημενος ο Monachos monachos που τουπα τα δεκαπλασια!
σε παρακαλω υποσχεσου μου οτι δεν θα μου κανεις κακο!
σε παρακαλω!
...αχ αυτο το τουλαχιστον!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
χιουμορ εχω. οχι ομως να κανω την παπια οταν μουτηνε λενε χωρις λογο.
δεν ειπα πουθενα οτι ειμαι εξυπνος. δικο σου συμπερασμα. και σε ευχαριστω πολυ...εισαι πολυ γλυκουλης για εργοστ/εφοπλιστης.
απλα βρηκα την ευκαιρια να "καυτηριασω" με χιουμοριστικο τροπο το λαθος σου εκτονωνοντας το εγγονος οτι στο ασχετο πεταχτηκες να μουτηνε πεις γιατι ειχα γραψει ενα μεγαλο κειμενο πιο πριν. (ή πριν πιω? δεν ξερω πια!)
αυτο το "τουλαχιστον" στο τελος μου σκιζει την καρδια.
το συνεχιζουμε αλλου οταν μας δοθει η ευκαρια - να μπαχαλεψουμε κανα αλλο θρεντ (χεχε), οχι αυτο της elenaxatzi.exe και μας παρει ο Monachos monachos και μας σηκωσει!
δεν εχω με κανενανε τιποτε εδω μεσα αλλα με το μπαρδον κιολα θα μου επιτρεψετε να γραφω στα θρεντς σχολιαζοντας με τον δικο μου τροπο, κειμενα που μ αρεσει να δημιουργω- και αν θελει καποιος να μουτηνε λεει ΟΚ, αλλα περμετέ μουά ντε ρεπόντρ αβεκ μον στυλ περσονελ! (γιατι "επιασα" καπου οτι εισαι της γαλλοανατροφης...)
δεν νομιζω να σε εθιξα ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ολης αυτης της ιστοριας! Τι να πει και ο καημενος ο Monachos monachos που τουπα τα δεκαπλασια!
σε παρακαλω υποσχεσου μου οτι δεν θα μου κανεις κακο!
σε παρακαλω!
...αχ αυτο το τουλαχιστον!
δεν εχεις καταλαβει τιποτα για παρτη μου...
και συνεχιζεις το ποστ και οπως παντα εισαι σαλιας και γραφεις πολλα γινεσαι επιθετικος και με θιγεις.....
σε παρακαλω λοιπον να παψεις να εισαι μαλακας...σε παρακαλω....
αχ κακο θα σου εκανα μονο και μονο να σε εφτυνα...αχχ
δρομο τωρα δεν ξαναασχολουμε μαζι σου
ναυαγιο
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.644
Like
532
Πόντοι
36
return to sender (address unknown) :


σε παρακαλω λοιποννα παψεις να εισαι μαλακας...σε παρακαλω....
δρομο τωρα δεν ξαναασχολουμε μαζι σου
ναυαγιο


 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom