Νέα

Ετεροφυλική Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα podhlaths
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 645
  • Εμφανίσεις 246K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Ετεροφυλικές ερωτικές ιστορίες.
OP
OP
podhlaths

podhlaths

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2008
Μηνύματα
209
Like
244
Πόντοι
21
Ποιος διαβάζει την ιστορία του μάρκου το 2026;;;
 
OP
OP
podhlaths

podhlaths

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2008
Μηνύματα
209
Like
244
Πόντοι
21
Τίποτα δεν είναι όπως παλιά γιατι τίποτα δεν θα πρεπε να μένει ίδιο. Η ζωή είναι κατι ρευστό, μια συνεχόμενη αλλαγή, μια αέναη κίνηση, που όσο πιο γρηγορα γινει αντιληπτο τόσο καλύτερο για όλους μας. Πολλές φορές συνεχιζουμε να αυτοπροσδιοριζομαστε με πράγματα που μας αρεσαν πάλια ή ακόμη χειρότερα νομίζαμε ότι μας άρεσα. Σημερα μπορει να μην σε εκφράζει η μουσικη που ακουγες περυσι ή να μην μπορεις να καταλαβεις πως έκανες παρέα με τον τάδε στο λύκειο. Σημασία έχει να αντιλαμβανόμαστε την καθε δεδομενη στιγμη ποιοι ειμαστε, τι θέλουμε, τι πραγματικά μας αρέσει και να πορευομαστε ανάλογα.

Ο μήτσος ετοίμασε το καλό του αυτοκινητο για να παμε αθηνα. Κάθε φορά που ακούω την λέξη καλό αυτοκίνητο καλό παπούτσι ασυναίσθητα γελάω γιατί θυμάμαι την λορα από το μικρό σπίτι στο λιβάδι που έλεγε ότι θα φορέσει τα καλά της παπούτσια για να πάει εκκλησία την Κυριακή. Μας έχουν μάθει ότι κάποια αντικείμενα είναι για συγκεκριμένες περιστάσεις, για περιστάσεις τόσο ειδικές που δεν θα ήταν ειδικές χωρίς τα αντικείμενα μας. Στην πραγματικότητα ομως καμία ειδική περίσταση δεν έχει ανάγκη το δικό μου αντικείμενο για να γίνει ξεχωριστή. Ετοίμασα και εγω κάποια ρούχα, σίγουρα όχι τα καλα μου, αλλά δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Ήταν η πρώτη φορα που θα συνόδευα καποιον στο νοσοκομείο. Και θα ηταν η πρωτη φορά που θα ζούσα από κοντά την αγωνία ενος καρκινοπαθους. Λιγες ωρες αργοτερα εγω και ο μητσος μέσα στο αυτοκινητο ξεκινησαμε για Αθήνα.

-Δεν ηξερα οτι είχες τέτοιο αυτοκίνητο; Παντα μονο με το βανάκι σε εβλεπα.
-Την μερσεντές λες μικρέ; Και το βανάκι μερσεντές ειναι. Απλά αυτό ειναι μαύρο ενώ το βανάκι λευκό. Την κρατουσα για ειδικες περιπτώσεις την μαύρη. Δεν έχεις ακούσει το τραγούδι με τα δυο άλογα; . Συνηθως την εχω στο γκαραζ. Αλλα μετα θυμήθηκα ότι και οι νεκροφόρες συνηθως ειναι μαύρες μερσεντες οπότε την εβγαλα απο το γκαραζ για να με παει στο νοσοκομειο, και να ειναι παρακαρισμένη γυαλισμένη απέξω έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο.
Γυρισα τον κοιταξα και χαμογελασα. Αυτός ξεκίνησε να τραγουδάει Μπιθικώτση. Παράφωνα αλλά δεν είχε σημασία. Σημασία για εκείνον είχε ότι πήγαινε να παλέψει με το κεφάλι ψηλά. Σημασία για εμενα είχε που ήμουν δίπλα του αν και μεσα μου με σιγοτρωγανε τα τελευταία λόγια της ελενας, αλλά ήξερα ότι δεν ηταν τωρα η κατάλληλη στιγμή για αυτο. Σημασία είχε να γινει καλα ο μητσος.

-Ξέρεις κάτι μικρέ. Έζησα την ζωή που ήθελα. Έκανα ότι γούσταρα, δεν προσαρμόστηκα και δεν συμβιβάστηκα ποτέ. Και αν έχω μια τελευταία επιθυμία πριν πεθάνω είναι εσυ, γιατί εσένα σε έχω σαν γιο μου, να μην συμβιβαστείς ποτέ. Να κάνεις ότι νιώθεις να είσαι ο εαυτός σου. Να είσαι ο Μάρκος που γνώρισα ή μια καλύτερη εκδοχή του . Μου το υπόσχεσαι; . Έβγαλα πολλά λεφτά έκανα περιουσία αλλα για ποιον? Αλά αν με ρωτήσεις τώρα τι θα αλλαζα αν γύριζα το χρόνο πίσω; Τίποτα. Απλά καποιες φορες εχω μετανιωσει που δεν υπερασπίστηκα περισσότερο αυτους που το ειχαν αναγκη. Θα ήθελα να άνοιγα το στόμα μου πιο εύκολα, το χέρι μου περισσότερο και να έσφιγγα την γροθιά μου πιο σφιχτά απέναντι σε κάθε μαλακα φασίστα μισογύνη ή ομοφοβικό. Εγώ έζησα την ζωή που ήθελα αλλά δεν βοήθησα έστω και λίγο αλλά άτομα να ζήσουν την ζωή που ήθελαν αυτά. Και αυτό με βαραίνει. Μόνο με σένα στην Πάτρα απέναντι στους φασίστες ένιωσα καλύτερα αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε. Και να ξέρεις μικρέ έρχονται δύσκολες μέρες. Θα έρθει μια μέρα που στις ειδήσεις θα μετράνε τις γυναικοκτονιες σαν να μετρανε τα σπιτια βουλευτων.
- Αν εγω δεν γυρισω απο αυτο το ταξίδι ή αν πεθανω σε 5-6 μηνες τι θα γινει? Για αυτο εχτιζα μια ζωη για να χαθούν όλα? Για να παρει την περιουσια μου η αδερφη μου; Δεν πρόκειται. Σε σένα θα τα αφήσω όλα και δεν στο λέω για να με προσέξεις. Και τώρα να ανοίξεις την πόρτα και να εξαφανιστείς εσύ θα τα πάρεις.
Γύρισα τον κοίταξα και του είπα να αλλάξει θέμα. Δεν μίλαγε κανείς σιωπή για 5 λεπτά. Και τότε ξεκίνησα εγώ να τραγουδώ Μπιθικώτση μέχρι που ξεκίνησε ο μητσαρας να χαμογελάει ξανά.
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
Τίποτα δεν είναι όπως παλιά γιατι τίποτα δεν θα πρεπε να μένει ίδιο. Η ζωή είναι κατι ρευστό, μια συνεχόμενη αλλαγή, μια αέναη κίνηση, που όσο πιο γρηγορα γινει αντιληπτο τόσο καλύτερο για όλους μας. Πολλές φορές συνεχιζουμε να αυτοπροσδιοριζομαστε με πράγματα που μας αρεσαν πάλια ή ακόμη χειρότερα νομίζαμε ότι μας άρεσα. Σημερα μπορει να μην σε εκφράζει η μουσικη που ακουγες περυσι ή να μην μπορεις να καταλαβεις πως έκανες παρέα με τον τάδε στο λύκειο. Σημασία έχει να αντιλαμβανόμαστε την καθε δεδομενη στιγμη ποιοι ειμαστε, τι θέλουμε, τι πραγματικά μας αρέσει και να πορευομαστε ανάλογα.

Ο μήτσος ετοίμασε το καλό του αυτοκινητο για να παμε αθηνα. Κάθε φορά που ακούω την λέξη καλό αυτοκίνητο καλό παπούτσι ασυναίσθητα γελάω γιατί θυμάμαι την λορα από το μικρό σπίτι στο λιβάδι που έλεγε ότι θα φορέσει τα καλά της παπούτσια για να πάει εκκλησία την Κυριακή. Μας έχουν μάθει ότι κάποια αντικείμενα είναι για συγκεκριμένες περιστάσεις, για περιστάσεις τόσο ειδικές που δεν θα ήταν ειδικές χωρίς τα αντικείμενα μας. Στην πραγματικότητα ομως καμία ειδική περίσταση δεν έχει ανάγκη το δικό μου αντικείμενο για να γίνει ξεχωριστή. Ετοίμασα και εγω κάποια ρούχα, σίγουρα όχι τα καλα μου, αλλά δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Ήταν η πρώτη φορα που θα συνόδευα καποιον στο νοσοκομείο. Και θα ηταν η πρωτη φορά που θα ζούσα από κοντά την αγωνία ενος καρκινοπαθους. Λιγες ωρες αργοτερα εγω και ο μητσος μέσα στο αυτοκινητο ξεκινησαμε για Αθήνα.

-Δεν ηξερα οτι είχες τέτοιο αυτοκίνητο; Παντα μονο με το βανάκι σε εβλεπα.
-Την μερσεντές λες μικρέ; Και το βανάκι μερσεντές ειναι. Απλά αυτό ειναι μαύρο ενώ το βανάκι λευκό. Την κρατουσα για ειδικες περιπτώσεις την μαύρη. Δεν έχεις ακούσει το τραγούδι με τα δυο άλογα; . Συνηθως την εχω στο γκαραζ. Αλλα μετα θυμήθηκα ότι και οι νεκροφόρες συνηθως ειναι μαύρες μερσεντες οπότε την εβγαλα απο το γκαραζ για να με παει στο νοσοκομειο, και να ειναι παρακαρισμένη γυαλισμένη απέξω έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο.
Γυρισα τον κοιταξα και χαμογελασα. Αυτός ξεκίνησε να τραγουδάει Μπιθικώτση. Παράφωνα αλλά δεν είχε σημασία. Σημασία για εκείνον είχε ότι πήγαινε να παλέψει με το κεφάλι ψηλά. Σημασία για εμενα είχε που ήμουν δίπλα του αν και μεσα μου με σιγοτρωγανε τα τελευταία λόγια της ελενας, αλλά ήξερα ότι δεν ηταν τωρα η κατάλληλη στιγμή για αυτο. Σημασία είχε να γινει καλα ο μητσος.

-Ξέρεις κάτι μικρέ. Έζησα την ζωή που ήθελα. Έκανα ότι γούσταρα, δεν προσαρμόστηκα και δεν συμβιβάστηκα ποτέ. Και αν έχω μια τελευταία επιθυμία πριν πεθάνω είναι εσυ, γιατί εσένα σε έχω σαν γιο μου, να μην συμβιβαστείς ποτέ. Να κάνεις ότι νιώθεις να είσαι ο εαυτός σου. Να είσαι ο Μάρκος που γνώρισα ή μια καλύτερη εκδοχή του . Μου το υπόσχεσαι; . Έβγαλα πολλά λεφτά έκανα περιουσία αλλα για ποιον? Αλά αν με ρωτήσεις τώρα τι θα αλλαζα αν γύριζα το χρόνο πίσω; Τίποτα. Απλά καποιες φορες εχω μετανιωσει που δεν υπερασπίστηκα περισσότερο αυτους που το ειχαν αναγκη. Θα ήθελα να άνοιγα το στόμα μου πιο εύκολα, το χέρι μου περισσότερο και να έσφιγγα την γροθιά μου πιο σφιχτά απέναντι σε κάθε μαλακα φασίστα μισογύνη ή ομοφοβικό. Εγώ έζησα την ζωή που ήθελα αλλά δεν βοήθησα έστω και λίγο αλλά άτομα να ζήσουν την ζωή που ήθελαν αυτά. Και αυτό με βαραίνει. Μόνο με σένα στην Πάτρα απέναντι στους φασίστες ένιωσα καλύτερα αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε. Και να ξέρεις μικρέ έρχονται δύσκολες μέρες. Θα έρθει μια μέρα που στις ειδήσεις θα μετράνε τις γυναικοκτονιες σαν να μετρανε τα σπιτια βουλευτων.
- Αν εγω δεν γυρισω απο αυτο το ταξίδι ή αν πεθανω σε 5-6 μηνες τι θα γινει? Για αυτο εχτιζα μια ζωη για να χαθούν όλα? Για να παρει την περιουσια μου η αδερφη μου; Δεν πρόκειται. Σε σένα θα τα αφήσω όλα και δεν στο λέω για να με προσέξεις. Και τώρα να ανοίξεις την πόρτα και να εξαφανιστείς εσύ θα τα πάρεις.
Γύρισα τον κοίταξα και του είπα να αλλάξει θέμα. Δεν μίλαγε κανείς σιωπή για 5 λεπτά. Και τότε ξεκίνησα εγώ να τραγουδώ Μπιθικώτση μέχρι που ξεκίνησε ο μητσαρας να χαμογελάει ξανά.
33 σελιδες...πεφτουν γαμησια στην ιστορια σου ή αμπελοφιλοσοφεις;
 

The Kraang

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2016
Μηνύματα
1.717
Κριτικές
11
Like
832
Πόντοι
386
καλό είναι ρε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom