Νέα

Έχετε καταπιεί σπέρμα από trans ;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thecleverone
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 96
  • Εμφανίσεις 50K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
15 Φεβ 2022
Μηνύματα
56
Κριτικές
1
Like
221
Πόντοι
0
Οταν αρχισα να δουλευω ως τραβεστί (1981), από τους πελατες που ερχοντανε να γαμηθουν ενα ποσοστό 15-20% τα καταπινε μετα μανίας! Πολλοι απο αυτους στο ζηταγαν εκ των προτερων! “Μη τα χυσεις στο κωλάντερο, να μου τα δωσεις να τα καταπιώ”!

Τα πρωτα χρονια μετά τη δημοσια ανακοινωση του Έιτζ στην Ελλαδα (1984), οι παντες μαζευτήκαν! Ειχα περιστατικά πελατων που δε θελανε να με ακουμπήσουν!!!!! Με παιρναν βίζιτα, μου ζηταγαν να γδυθώ και απλά μαλακίζονταν μόνοι τους! Πολλοί μου ζήταγαν διπλή καποτα!

Καπου στα μεσα της δεκαετίας το 90 κάπως αρχισε να στρωνει η κατασταση και οι πιο τολμηροι ξαναζήταγαν γκαστρωμα και άδειασμα στο στόμα! Σε μπουρδελο, μόνο μετα το 2000 είχα και πάλι πελατες που μου ζήταγαν στο τελος να βγαλω την καποτα και να τους τ’ αδειασω στο στόμα! Πολύ μικρό ποσοστό!

Όσοι πελατες γαμαγαν, προ του Έιτζ γαμαγαν χύμα! Όχι μονο εμας τα τραβεστι αλλά και τις πουτανες που δίναν κώλο. Μετά το 1984, οι εργαζομενοι τραβεστι επέβαλαν στο γαμια-πελατη υποχρεωτικά καπότα. Τα περισσοτερα τραβεστί το κρατανε σταθερά, ειδικά στο μπουρδελο, ακομα και τώρα. Εγω κάπου μετα το 90, όσοι ζηταγαν να γαμησουν χωρις καποτα το δεχόμουν! Ουτε και γω ξέρω πως τη γλύτωσα!
 

Daeva2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2021
Μηνύματα
951
Like
3.436
Πόντοι
446
Οταν αρχισα να δουλευω ως τραβεστί (1981), από τους πελατες που ερχοντανε να γαμηθουν ενα ποσοστό 15-20% τα καταπινε μετα μανίας! Πολλοι απο αυτους στο ζηταγαν εκ των προτερων! “Μη τα χυσεις στο κωλάντερο, να μου τα δωσεις να τα καταπιώ”!

Τα πρωτα χρονια μετά τη δημοσια ανακοινωση του Έιτζ στην Ελλαδα (1984), οι παντες μαζευτήκαν! Ειχα περιστατικά πελατων που δε θελανε να με ακουμπήσουν!!!!! Με παιρναν βίζιτα, μου ζηταγαν να γδυθώ και απλά μαλακίζονταν μόνοι τους! Πολλοί μου ζήταγαν διπλή καποτα!

Καπου στα μεσα της δεκαετίας το 90 κάπως αρχισε να στρωνει η κατασταση και οι πιο τολμηροι ξαναζήταγαν γκαστρωμα και άδειασμα στο στόμα! Σε μπουρδελο, μόνο μετα το 2000 είχα και πάλι πελατες που μου ζήταγαν στο τελος να βγαλω την καποτα και να τους τ’ αδειασω στο στόμα! Πολύ μικρό ποσοστό!

Όσοι πελατες γαμαγαν, προ του Έιτζ γαμαγαν χύμα! Όχι μονο εμας τα τραβεστι αλλά και τις πουτανες που δίναν κώλο. Μετά το 1984, οι εργαζομενοι τραβεστι επέβαλαν στο γαμια-πελατη υποχρεωτικά καπότα. Τα περισσοτερα τραβεστί το κρατανε σταθερά, ειδικά στο μπουρδελο, ακομα και τώρα. Εγω κάπου μετα το 90, όσοι ζηταγαν να γαμησουν χωρις καποτα το δεχόμουν! Ουτε και γω ξέρω πως τη γλύτωσα!

Ρίσκο μεγάλο, γιατί και στα 90ς το aids σκότωνε.

Αφού σου βγήκε...
 

alekos26

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2005
Μηνύματα
297
Like
241
Πόντοι
21
κρίμα και κατάντια.πως το λέει το τραγούδι, κοιμήσου περσεφόνη στην αγκαλιά της γης στου κόσμου το μπαλκόνι πο΄τε μην ξαναβγείς.
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
1.335
Κριτικές
1
Like
2.626
Πόντοι
456
Είναι τεράστια κάβλα. Του πήρα όμως και εγώ μια τσιμπουκάρα, την καλύτερη της ζωής του. Και ούτε που φοβήθηκα που έχει πάει με ένα σωρό Πάκηδες και Μπαγκλαντεσιανούς, ήταν πολύ καθαρό το κορίτσι, με συγχωρείτε, το αγόρι ήθελα να πω. Μια χαρά όλα.
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Οταν αρχισα να δουλευω ως τραβεστί (1981), από τους πελατες που ερχοντανε να γαμηθουν ενα ποσοστό 15-20% τα καταπινε μετα μανίας! Πολλοι απο αυτους στο ζηταγαν εκ των προτερων! “Μη τα χυσεις στο κωλάντερο, να μου τα δωσεις να τα καταπιώ”!

Τα πρωτα χρονια μετά τη δημοσια ανακοινωση του Έιτζ στην Ελλαδα (1984), οι παντες μαζευτήκαν! Ειχα περιστατικά πελατων που δε θελανε να με ακουμπήσουν!!!!! Με παιρναν βίζιτα, μου ζηταγαν να γδυθώ και απλά μαλακίζονταν μόνοι τους! Πολλοί μου ζήταγαν διπλή καποτα!

Καπου στα μεσα της δεκαετίας το 90 κάπως αρχισε να στρωνει η κατασταση και οι πιο τολμηροι ξαναζήταγαν γκαστρωμα και άδειασμα στο στόμα! Σε μπουρδελο, μόνο μετα το 2000 είχα και πάλι πελατες που μου ζήταγαν στο τελος να βγαλω την καποτα και να τους τ’ αδειασω στο στόμα! Πολύ μικρό ποσοστό!

Όσοι πελατες γαμαγαν, προ του Έιτζ γαμαγαν χύμα! Όχι μονο εμας τα τραβεστι αλλά και τις πουτανες που δίναν κώλο. Μετά το 1984, οι εργαζομενοι τραβεστι επέβαλαν στο γαμια-πελατη υποχρεωτικά καπότα. Τα περισσοτερα τραβεστί το κρατανε σταθερά, ειδικά στο μπουρδελο, ακομα και τώρα. Εγω κάπου μετα το 90, όσοι ζηταγαν να γαμησουν χωρις καποτα το δεχόμουν! Ουτε και γω ξέρω πως τη γλύτωσα!
Γιωργάρα γίγαντα μας έχουν λείψει οι ιστορίες σου !!!!!!Είσαι απ τους ελάχιστους original εδώ μέσα .....
 

jerrybanana

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
155
Κριτικές
5
Like
371
Πόντοι
21
Στο bou έχω μπει ή σε κανα γκέι σάιτ :confused:
Εγώ για να διαβάσω για μουνιά μπήκα εδω
Όχι, απλά μπήκες να πεις την παπαριά σου σε ένα νήμα που σε εκφράζει καταβάθος απόλυτα (αλλιώς δεν θα έμπαινες), αλλά δυστυχώς τα άθλια βιώματα που προφανώς κουβαλάς δεν σου επιτρέπουν να το εξωτερικεύσεις ξεκάθαρα. Είσαι ακριβώς αυτός που τον τρώει τρομερά η κωλοτρυπίδα του αλλά εν τούτοις πάει το βράδυ στις πιάτσες και κράζει τις trans.
 

jerrybanana

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
155
Κριτικές
5
Like
371
Πόντοι
21
:confused: Δε με κατουράς κι εσύ ρε @jerrybanana
:effemine:γκέι είμαι κοπελιά... από τότε που άλλαξε χρώμα το bou λες κι έχουν αλλάξει κι άνθρωποι εδώ μέσα, όλοι τα παίρνετε πολύ σοβαρά. ένα αστείο κάναμε...
Δεν έκανες αστείο απλά είσαι καραγκιόζης
 

kiss-my-feet

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2023
Μηνύματα
686
Like
1.587
Πόντοι
206
γενικά μιλώντας αν και δεν εχω δομικάμει, η εμπειρία με trans θα πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερο. το μονο που δεν μου αρεσει στις trans είναι που βαφονται πάρα πολύ εντονα που εμένα προσωπικά με ξενερωνει.
 

George BarbaTroll

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Φεβ 2023
Μηνύματα
2.877
Κριτικές
42
Like
8.345
Πόντοι
3.446
γενικά μιλώντας αν και δεν εχω δομικάμει, η εμπειρία με trans θα πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερο. το μονο που δεν μου αρεσει στις trans είναι που βαφονται πάρα πολύ εντονα που εμένα προσωπικά με ξενερωνει.
Για το βάψιμο : Όχι όλες, όχι πάντα και μπορείς να το ζητήσεις κιόλας όπως και να ζητήσεις πχ να μην φοράνε εσώρουχα ή ρούχα και να είναι με μία ρόμπα ας πούμε...
 

takhs andr

Μέλος
Εγγρ.
28 Αυγ 2017
Μηνύματα
489
Like
344
Πόντοι
21
Για το βάψιμο : Όχι όλες, όχι πάντα και μπορείς να το ζητήσεις κιόλας όπως και να ζητήσεις πχ να μην φοράνε εσώρουχα ή ρούχα και να είναι με μία ρόμπα ας πούμε...
Εγώ έχω ζήτηση να με υποδεχτη εντελώς γυμνουλα
 

Daeva2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2021
Μηνύματα
951
Like
3.436
Πόντοι
446
Ναι, να σε υποδέχονται με το μαντζαφλάρι να κρέμεται είναι πάντα ερωτικό.

Όπως επίσης να παραμένουν γυμνές και να κυκλοφορούν έτσι στο διαμέρισμα μετά το σεξάκι.
 
Εγγρ.
25 Αυγ 2023
Μηνύματα
553
Like
1.254
Πόντοι
206
Οταν αρχισα να δουλευω ως τραβεστί (1981), από τους πελατες που ερχοντανε να γαμηθουν ενα ποσοστό 15-20% τα καταπινε μετα μανίας! Πολλοι απο αυτους στο ζηταγαν εκ των προτερων! “Μη τα χυσεις στο κωλάντερο, να μου τα δωσεις να τα καταπιώ”!

Τα πρωτα χρονια μετά τη δημοσια ανακοινωση του Έιτζ στην Ελλαδα (1984), οι παντες μαζευτήκαν! Ειχα περιστατικά πελατων που δε θελανε να με ακουμπήσουν!!!!! Με παιρναν βίζιτα, μου ζηταγαν να γδυθώ και απλά μαλακίζονταν μόνοι τους! Πολλοί μου ζήταγαν διπλή καποτα!

Καπου στα μεσα της δεκαετίας το 90 κάπως αρχισε να στρωνει η κατασταση και οι πιο τολμηροι ξαναζήταγαν γκαστρωμα και άδειασμα στο στόμα! Σε μπουρδελο, μόνο μετα το 2000 είχα και πάλι πελατες που μου ζήταγαν στο τελος να βγαλω την καποτα και να τους τ’ αδειασω στο στόμα! Πολύ μικρό ποσοστό!

Όσοι πελατες γαμαγαν, προ του Έιτζ γαμαγαν χύμα! Όχι μονο εμας τα τραβεστι αλλά και τις πουτανες που δίναν κώλο. Μετά το 1984, οι εργαζομενοι τραβεστι επέβαλαν στο γαμια-πελατη υποχρεωτικά καπότα. Τα περισσοτερα τραβεστί το κρατανε σταθερά, ειδικά στο μπουρδελο, ακομα και τώρα. Εγω κάπου μετα το 90, όσοι ζηταγαν να γαμησουν χωρις καποτα το δεχόμουν! Ουτε και γω ξέρω πως τη γλύτωσα!
ποια τρανς εισαι,γτ εισαι παλια καραβανα κ το μυαλο μας κανει σεναρια.
εισαι αυτη που εχει γραψει τα 2 βιβλια?
επισης,το αβαταρ που εχεις το ειχε παλιο μελος εδω μεσα ο george kalamatianos απο τα χαμαμ της Ξουθου.
 
Εγγρ.
15 Φεβ 2022
Μηνύματα
56
Κριτικές
1
Like
221
Πόντοι
0
ποια τρανς εισαι,γτ εισαι παλια καραβανα κ το μυαλο μας κανει σεναρια.
εισαι αυτη που εχει γραψει τα 2 βιβλια?
επισης,το αβαταρ που εχεις το ειχε παλιο μελος εδω μεσα ο george kalamatianos απο τα χαμαμ της Ξουθου.
Ειμαι ο "Giorgaras Kalamatianos", μου είχαν κανει αποκλεισμό για άγνωστο σε μενα λόγο και επανήλθα ως Καβλιάγγουρας! Το αβαταρ ειναι η φωτό μου η οποία στο ολόκληρο έχει και το κεφάλι μου (εννοώ το επάνω!), οπότε δύσκολο να αφισβητησεις οτι ειμαι εγώ! Χα χα! Ευχαριστω για το ενδιαφέρον συναγωνιστή. Αν ήσουν πελάτης μου στην Ξουθου, μπορουμε να δωσουμε ενα ραντεβου να σε κερασω ενα γαλακτομπουρεκο στη Στανη, να με δεις και να τα πούμε! Στην Ξούθου ήμουν γνωστος ως Γιωργαρας Καλαματιανός και ως "η Γιωργαρα" σαλωναριζόμουνα και στο ρδέλο της Φυλής!
 
Εγγρ.
25 Αυγ 2023
Μηνύματα
553
Like
1.254
Πόντοι
206
Ειμαι ο "Giorgaras Kalamatianos", μου είχαν κανει αποκλεισμό για άγνωστο σε μενα λόγο και επανήλθα ως Καβλιάγγουρας! Το αβαταρ ειναι η φωτό μου η οποία στο ολόκληρο έχει και το κεφάλι μου (εννοώ το επάνω!), οπότε δύσκολο να αφισβητησεις οτι ειμαι εγώ! Χα χα! Ευχαριστω για το ενδιαφέρον συναγωνιστή. Αν ήσουν πελάτης μου στην Ξουθου, μπορουμε να δωσουμε ενα ραντεβου να σε κερασω ενα γαλακτομπουρεκο στη Στανη, να με δεις και να τα πούμε! Στην Ξούθου ήμουν γνωστος ως Γιωργαρας Καλαματιανός και ως "η Γιωργαρα" σαλωναριζόμουνα και στο ρδέλο της Φυλής!
οχι φιλε μου δεν ημουν πελατης σου,απλα σε θυμαμαι που εγραφες εδω μεσα,ησουν χαρακτηριστικος.
εγραφες κ ωραιες ιστοριες καλτ.:hi:
 

Daeva2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2021
Μηνύματα
951
Like
3.436
Πόντοι
446
Να αποδεχτείς την πρόσκληση. Η Στάνη είναι ιστορικό ζαχαροπλαστείο. Ταιριαστό μέρος.
 
Εγγρ.
15 Φεβ 2022
Μηνύματα
56
Κριτικές
1
Like
221
Πόντοι
0
οχι φιλε μου δεν ημουν πελατης σου,απλα σε θυμαμαι που εγραφες εδω μεσα,ησουν χαρακτηριστικος.
εγραφες κ ωραιες ιστοριες καλτ.:hi:
Eυχαριστω αγαπητέ! Δεν θα ήταν μειωτικό να ήσουν πελάτης μου, χα χα! Το λέω γιατι μας διαβάζουν κάποιοι που ήταν και τους αγαπώ ιδιαίτερα! Σε καθε περιπτωση έχεις την εκτιμηση και το σεβασμό μου!
 
OP
OP
thecleverone

thecleverone

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαΐ 2012
Μηνύματα
364
Κριτικές
2
Like
520
Πόντοι
21
Δεν έκανες αστείο απλά είσαι καραγκιόζης
Ακριβώς , το διαχρονικό επιχείρημα «πλάκα έκανα» του κάθε μονοκύτταρου που μόλις δει ότι δε περασε η ειρωνία, παίζει το χαρτί του «πλάκα έκανα μα δεν έχεις χιούμορ»

Γενικά αυτοι που μπαίνουν σε ένα φόρουμ για να κράξουν σε θεματολογία που υποτίθεται δεν τους αφορά (λέμε τώρα..) είναι ότι πιο πάτος υπάρχει. Μοναχικοί τύποι , ξεχασμένοι από τη ζωή λόγω δίκης τους ανεπάρκειας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom