Νέα

Έχετε καταπιεί σπέρμα από trans ;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thecleverone
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 96
  • Εμφανίσεις 50K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

new york boy

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουν 2008
Μηνύματα
407
Κριτικές
8
Like
158
Πόντοι
1
Δίκιο έχει.Τις δεκαετίες 70 - 90 όλοι γαμιομασταν ακαποτα με ελεύθερο χύσιμο στόμα,κωλο.Ξεκινησα να γαμιεμαι το 1972 στην ηλικία των 11χ και τουλάχιστον μέχρι και το 1996-97 πάντα ακαποτα.Μετα σιγά σιγά άρχισε ο κόσμος να χρησιμοποιεί το προφυλακτικό
συγγνωμη για το ερωτημα αλλα 11 ετων, 6η δημοτικου με ποια εκανες σεξ??
 

ΓΙΩΡΓΟΣ1961

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2024
Μηνύματα
373
Like
1.122
Πόντοι
201

ΚΑΥΛΑΝΤΈΙΡΟ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2021
Μηνύματα
659
Like
1.338
Πόντοι
206
Ε ρε πουσταριό, ψυχανώμαλοι πουστηδες. Μη γαμιεστε ρε, σας ευχομαι να μη ξαναγαμηθείτε ποτέ!!
 

ΓΙΩΡΓΟΣ1961

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2024
Μηνύματα
373
Like
1.122
Πόντοι
201
Αληθεια; Με την θεληση σου;
Δεν θα πω ψέματα όπως λένε οι περισσότεροι, ότι δεν κατάλαβαν ή τους βίασαν.Ηρθε πολύ ομαλά η κατάσταση,πολύ προσεκτικά και ότι έγινε το ήθελα.
 

ΓΙΩΡΓΟΣ1961

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2024
Μηνύματα
373
Like
1.122
Πόντοι
201
Ε ρε πουσταριό, ψυχανώμαλοι πουστηδες. Μη γαμιεστε ρε, σας ευχομαι να μη ξαναγαμηθείτε ποτέ!!
Ενώ εσύ είσαι πνευματικά υγιής που περιφερεσαι σε σάιτ που γράφουν " πουσταρια ψυχασθενείς".
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
Ενώ εσύ είσαι πνευματικά υγιής που περιφερεσαι σε σάιτ που γράφουν " πουσταρια ψυχασθενείς".
Αδερφέ @ΚΑΥΛΑΝΤΈΙΡΟ και με αφορμή το σχόλιο του ΓΙΩΡΓΟΥ1961

Ποτέ μου δεν κατάλαβα για ποιόν λόγο κάποιος μπαίνει σε section σχολίων σε αυτό το νήμα και σε κάθε νήμα για να προσβάλλει. Πραγματικά δείχνεις σαν να έχεις θέμα ψυχικής υγείας. Δεν σε ενδιαφέρει πχ αυτό το "αρρωστημένο" νήμα ή το οποιοδήποτε νήμα; Ε μην το ανοίγεις βρε παιδάκι μου. Προσπέρασέ το. Δηλαδή τι θα κερδίζεις αν μπεις σε ένα νήμα με άνδρες που γουστάρουν άνδρες ή τρανς ή κροςς και θα τους βρίσεις; Τι θα κερδίσεις; Είναι μιας μορφής διαστροφή να μειώνεις τον άλλον; Το απολαμβάνεις ας πούμε;

Θες να επιχειρηματολογήσεις; Κάντο όπως έκανα εγώ λέγοντας πχ στο νηματοθέτη ότι πχ η κατάποση σπέρματος γενικά είναι πολύ επικίνδυνο "σπορ" και ανεύθυνη συμπεριφορά και καλό είναι να το αποφεύγουμε. Μέχρι εκεί. Το να μπάινεις και να προσβάλεις γενικά δεν κερδίζεις κάτι και δεν προσφέρεις κάτι στην όποια κοινότητα έχουμε εδώ και που αφορά την ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.615
Like
1.400
Πόντοι
216

Σύλβια

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2013
Μηνύματα
367
Like
583
Πόντοι
81
Δεν θα πω ψέματα όπως λένε οι περισσότεροι, ότι δεν κατάλαβαν ή τους βίασαν.Ηρθε πολύ ομαλά η κατάσταση,πολύ προσεκτικά και ότι έγινε το ήθελα.
Να σου πω, και γω αρκετές φορές δεν το καταλαβαίνω αυτό, χωρίς βέβαια να σημαινει ότι μερικές φορές δεν ισχυει ο βιασμός κτλ.
Αν ομως τότε μου την είχε πέσει κάποιος που μου έκανε και κλικ, εγώ θα γούσταρα με τα 1000 να το κάνω..
Αν δε, δε ζούσα σε επαρχία και δε ντρεπόμουν και δε φοβόμουν και είχα θάρρος και θράσος, μπορεί να την είχα "πέσει" και γω σε κανάν μεγαλύτερο! :cheesy:
 

ΓΙΩΡΓΟΣ1961

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2024
Μηνύματα
373
Like
1.122
Πόντοι
201
Να σου πω, και γω αρκετές φορές δεν το καταλαβαίνω αυτό, χωρίς βέβαια να σημαινει ότι μερικές φορές δεν ισχυει ο βιασμός κτλ.
Αν ομως τότε μου την είχε πέσει κάποιος που μου έκανε και κλικ, εγώ θα γούσταρα με τα 1000 να το κάνω..
Ακριβώς έτσι συνέβη, παρόλο που τα χρόνια εκείνα ήταν πολύ δύσκολα για τέτοιου είδους περιπτύξεις.Ευτυχως που ζούσα στην Κυψέλη και υπήρχε το Πεδίον του Άρεως.
 

sisax87

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Ιουλ 2015
Μηνύματα
1.614
Κριτικές
40
Like
2.885
Πόντοι
1.206
Να σου πω, και γω αρκετές φορές δεν το καταλαβαίνω αυτό, χωρίς βέβαια να σημαινει ότι μερικές φορές δεν ισχυει ο βιασμός κτλ.
Αν ομως τότε μου την είχε πέσει κάποιος που μου έκανε και κλικ, εγώ θα γούσταρα με τα 1000 να το κάνω..
Αν δε, δε ζούσα σε επαρχία και δε ντρεπόμουν και δε φοβόμουν και είχα θάρρος και θράσος, μπορεί να την είχα "πέσει" και γω σε κανάν μεγαλύτερο! :cheesy:
πότε κ πως ήταν η πρώτη σου φορά;
 

Eltad

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2026
Μηνύματα
59
Like
123
Πόντοι
0
Δίκιο έχει.Τις δεκαετίες 70 - 90 όλοι γαμιομασταν ακαποτα με ελεύθερο χύσιμο στόμα,κωλο.Ξεκινησα να γαμιεμαι το 1972 στην ηλικία των 11χ και τουλάχιστον μέχρι και το 1996-97 πάντα ακαποτα.Μετα σιγά σιγά άρχισε ο κόσμος να χρησιμοποιεί το προφυλακτικό
Και εγώ κάπου εκεί εννοείται χωρίς
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom