Νέα

Δε μπορώ να κάψω DVD

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ivan36
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1
  • Εμφανίσεις 743
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ivan36

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
103
Like
1
Πόντοι
1
Εδω και λιγο καιρο δεν μπορω να καψω dvd.Εχω το Νερο και ενω ξεκιναει το καψιμο στο lead-out βγαζει error.Αυτο γινεται και με το Shrink ενω με το CloneCd μου τα γραφει κανονικα :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea:
 

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
ολα θεμα μνημης.processes που τρεχουν και ταχυτητα σκληρου.
Ξεκινα να ξαλαφρωσεις το συστημα απο οτι περιττο τρεχει.
Κανε κανα defrag.
Δοκιμασε πιο παλια εκδοση νερο ισως εχεις παλιο Pc.
Τσεκαρε αν εχεις ενεργοποιημενο και το dma του recorder και ενεργοποιησε το buffer underun στα options του νερο.
Αν και παλι τα ιδια συμβαινουν κανε chkdsk μηπως εχεις χαλασμενα clusters και ψαξε για κανα ιο κτλ.
Αν και παλι εχεις προβλημα φορματ.
Αν και παλι εχεις προβλημα μολωτοφ στο Pc μετα ζειμπεκικου η ζωη εδω τελειωνει.
Μετα καπακια φυλης για να φυγουν τα πολλα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom