ολα θεμα μνημης.processes που τρεχουν και ταχυτητα σκληρου.
Ξεκινα να ξαλαφρωσεις το συστημα απο οτι περιττο τρεχει.
Κανε κανα defrag.
Δοκιμασε πιο παλια εκδοση νερο ισως εχεις παλιο Pc.
Τσεκαρε αν εχεις ενεργοποιημενο και το dma του recorder και ενεργοποιησε το buffer underun στα options του νερο.
Αν και παλι τα ιδια συμβαινουν κανε chkdsk μηπως εχεις χαλασμενα clusters και ψαξε για κανα ιο κτλ.
Αν και παλι εχεις προβλημα φορματ.
Αν και παλι εχεις προβλημα μολωτοφ στο Pc μετα ζειμπεκικου η ζωη εδω τελειωνει.
Μετα καπακια φυλης για να φυγουν τα πολλα.