Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μια απο τις λαστ φορες που ειχα παει, πηγα να την παρω αλλα η κοπελα τοτε στην υποδοχη μου ειπε να ΜΗΝ για αυτο ακριβως τον λογο και τωρα ως φαινεται ελεγε την αληθεια....κριμα
ενταξει βρε παιδια, αφου λενε τετοια πραγματα στους πελατες τους γιατι τις ΚΡΑΤΑΝΕ????
μακαρι! γιατι μονο τα παρασημα μας ελειπαν..Οπως αναφέρω πιο πάνω <υπάρχουν και οι κακές στιγμές!!>.Η έλλη είναι από τα καλά κορίτσια και έως πρόσφατα πέρασα πάρα πολύ καλά μαζί της.Πολύ καθαρή παντού,άνετη,θερμή,χωρίς να βιάζεται...Απείχε για αρκετούς μήνες δίχως να ξέρω τον λόγο και από ότι ξέρω δεν έκανε χωρίς προφύλαξη(τουλάχιστον με μένα...)Μάλλον κακιά στιγμή.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΚΛΕΙΣΕ? ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ . ΕΙΧΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΤΗΣ ΞΕΠΕΤΑΣ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.
Aνοιχτο ειναι ακομα...ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΚΛΕΙΣΕ? ....
Μαλλον για αυτο βαρανε μυγες.. δυό-τρείς φορες που εχω περασει-προσφατα-!Aνοιχτο ειναι ακομα...
Το ξεκολακι η Μαριαννα ακομα εκει.. οπως παντα καυλωμενη... ετοιμη να σε 'ξεπεταξει'..
μερικες ακομα αδιάφορες...
και..η Μαρια...ωραια παρουσια..μαυρο μαλι κ γλυκο προσωπακι.. μπηκε στα υποψιν!
Το προγραμμα.. ενα κ μοναδικο... 70€-45 λεπτα...![]()
Μαλλον για αυτο βαρανε μυγες.. δυό-τρείς φορες που εχω περασει-προσφατα-!

το συγκεκριμενο εχει συμπεριφορα υπερ-πολυτελους στουντιο με τη μονη διαφορα ότι για 10 λεπτα σου βαζουν λαδι

σε 1......και σε πόσα λεπτά στο...βγάζουν;;;;![]()
Τυπόνια αυτή η Στέλλα, το μικρό καβλοράπανο με τα τούμπανα το πάει το γράμμα απ'ευθείας ή δε λέει; Από παρουσία όμως σκέτη σεξοβόμβα!