Νέα

Central Spa-Καλλιρόης 48

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antonis n.
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
λοιπον εκτος απο Μαριαννα τι αλλο εχει το μαγαζι?
 

thirio11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2009
Μηνύματα
1.309
Κριτικές
3
Like
2.897
Πόντοι
456

Συνημμένα

  • samanthak2.jpg
    samanthak2.jpg
    71,8 KB · Εμφανίσεις: 34

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.388
Κριτικές
35
Like
6.480
Πόντοι
7.795
:cum:  :cum:  :cum:  :cum:

Τι λέει από υπηρεσίες το ξανθό ???
 

hooligan

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.137
Κριτικές
27
Like
23
Πόντοι
2.945
Αυτό το Σαμάνθα που λέει η φωτό από κάτω δεν κολάει με τα γυαλάκια πάντως.
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
η μονη ασιατισα που συναντησα που τα εκανε ολα ολα τα λεφτα ηταν στο ντανιελομαγαζο, ακαποτα πισω πορτες σφαλιαρες στο κολο αλλο πραγμα ηταν και στενομουνα και αυτη αγνοειται αν και ολες μοιαζουν μεταξυ τους
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
ναι ρε αυτη η κινεζα που να ναι αραγε..?και εκανε και γαμω τα μασαζ
πρεπει να φοβοταν παντως πολυ εκει μεσα γιατι ηταν σφιγγα δεν ελεγε τιποτα
σχετικα με το παρελθον της βλεποντας το τελος του μαγαζιοθ να ρχεται την ειχ ρωτησει να θα παει καπου αλλου αλλα αυτη τιποτα
μαλλον θα πλενει σκαλες η θα βρηκε κανα χορηγο...
η χοντρη αληθεια που το παιζε και ντιβα ειναι ρε μαγκα ξερεις?
 

spiros1111

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2012
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
14
Πόντοι
0
Καλημέρα στους συναγωνιστές
παλιός πελάτης στο κ48 τελευταία όμως οι υπηρεσίες λίγο αρπακτικά καμία σχέση με πριν 1 χρόνο και ιδίως αυτά τα 30 λεπτά με 60 η 70 δεν είναι αντάξια των υπηρεσιών.
Πρέπει να ελαξουνε παροχές και τιμές μιας και ο ανταγωνισμός στα εν λόγο καταστήματα πληθαίνουν, ήρθε ο και καιρός  για volley for money  .πλέων η πληροφόρηση είναι  επαρκής στο να αποφεύγεις καταστήματα που δεν τιμούν τα χρήματα που αφήνουμε . πρέπει να σέβονται όπως πολύ από εμάς σεβόμαστε αλλά δεν πέφτουμε πλέων σε άλλες λούμπες .
 

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
καμία ανταπόκριση από έλλη έχουμε;
 

anton55

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2010
Μηνύματα
515
Κριτικές
8
Like
189
Πόντοι
16
Η Ελλη έχει σταματήσει εδώ και 2 μήνες περίπου...Από όσο ξέρω ΔΕΝ δουλευει κάπου τώρα.
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
και αυτο μεγαλη παρακμη μακρια να πανε στα τσακιδια στο 10λεπτο τελειωνει το μασαζ
 

inkubus

Ανώτατος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2006
Μηνύματα
425
Κριτικές
85
Like
2.499
Πόντοι
12.930
και αυτο μεγαλη παρακμη μακρια να πανε στα τσακιδια στο 10λεπτο τελειωνει το μασαζ

νομίζω ότι εδώ και πολύ καιρό το μασάζ στο μαγαζί δεν υπήρχε κ η συνεδρία ξεκινούσε κατ ευθείαν. Άλλωστε το μασάζ που έκαναν ήταν για τα μπάζα. Το μαγαζί όποτε έχω πάει είναι άδειο από κόσμο σε σχέση με άλλα, αλλά μυαλό δεν βάζουν.
Η συνεδρία κρατάει ουσιαστικά 20 λεπτά ! Προσωπικά όταν παίρνω Μαριάννα απαιτώ και δεύτερη φορά στο καπάκι λόγω κάβλας. Έτσι πάμε στο 45λεπτο. Η Μαριάννα είναι βέβαια τρελή κάβλα, αλλά και όπου σε πιάσει στα λεφτά.

Τελευταία έχω δει μέσα στα δωμάτια ένα χαρτάκι με το κινητό τηλέφωνο της κ. Γιούλης για παράπονα κλπ. Ισως αν κράζαμε ομαδικά κάτι να άλλαζε
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
νομίζω ότι εδώ και πολύ καιρό το μασάζ στο μαγαζί δεν υπήρχε κ η συνεδρία ξεκινούσε κατ ευθείαν. Άλλωστε το μασάζ που έκαναν ήταν για τα μπάζα. Το μαγαζί όποτε έχω πάει είναι άδειο από κόσμο σε σχέση με άλλα, αλλά μυαλό δεν βάζουν.
Η συνεδρία κρατάει ουσιαστικά 20 λεπτά ! Προσωπικά όταν παίρνω Μαριάννα απαιτώ και δεύτερη φορά στο καπάκι λόγω κάβλας. Έτσι πάμε στο 45λεπτο. Η Μαριάννα είναι βέβαια τρελή κάβλα, αλλά και όπου σε πιάσει στα λεφτά.

Τελευταία έχω δει μέσα στα δωμάτια ένα χαρτάκι με το κινητό τηλέφωνο της κ. Γιούλης για παράπονα κλπ. Ισως αν κράζαμε ομαδικά κάτι να άλλαζε
τραβα στο καρατζαφερη διπλα...γω φιλαρακι δεν ξαναπαταω
 

hooligan

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.137
Κριτικές
27
Like
23
Πόντοι
2.945
Κατά καιρούς είχε ρόστερ φωτιά : Αλίνα, Ευα, Κάρλα, Έλλη...
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.041
Πόντοι
48.437
κι εγω εχω αρκετο καιρο να παω.τελευταια φορα ειχα δει κατι καινουργιες, η Αλινα ελειπε και πηρα Μαριαννα. ουτε Καρλα ειδα ουτε τιποτα
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
ρε παιδες να ρωτησω κατι?....η βυζαρου,που ανοιγε την πορτα στην φρατζη,εργαζεται εδω πλεον?...την εχει δει κανεις?....
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom