μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα που έχω ήδη αναφέρει, τα όποια (είναι αρκετά) πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι σα να μην υπάρχουν.
πρώτα αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα και το πρακτικό κομμάτι με επενδύσεις - ή/και το επιλύεις κατάλληλα με διάφορους τρόπους - και μετά μιλάς για αλλαγές στόλου παγκοσμίως κλπ κλπ...
όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέμε. σα να λες "έχω εστιατόριο, δώστε μου τα λεφτά σας για γαμάτο φαγητό και σιγά σιγά εγώ θα πάρω και πιάτα και πηρούνια και μαχαίρια και τραπέζια και καρέκλες. μέχρι τότε στο όρθιο με το χεράκι...αλλά γκουρμεδιές οκ?"
ε αυτά δε γίνονται...
(για να μην αναφερθώ στην "ποιότητα" των τεσλα...γιατί επιμένετε κάποιοι. με μια βόλτ
επίσης - για την ιστορία - να πούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου (ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ) νέα τεχνολογία...
πιο παλιά από τα εσωτερικής καύσης σχεδόν
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.
Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.
Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.