Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 251K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
το πραγματικό μέλλον,προσωπικά ελπίζω να περπατήσει γιατί ποτέ δεν ξέρεις, είναι οι κινητήρες υδρογόνου.
άπειρα πλεονεκτήματα, σχεδόν κανένα μειονέκτημα. και πραγματικά οικολογικοί.
τεςπα...
σε λιγότερο από 2 δεκαετίες όλα αυτά θα είναι άνευ λόγου συζήτησης. γιατί απλά το αυτοκίνητο θα υποβαθμιστεί (για πολλούς αυτό δεν είναι θέμα καθώς είναι έτσι κι αλλιώς αυτής της νοοτροπίας) σε καθαρά μέσο μετακίνησης από το σημείο Α στο σημείο Β.
αμφιβάλω αν θα οδηγούμε καν ή θα είναι απαγορευμένο, όχι προαιρετικό αλλά απαγορευμένο ξαναλέω. απλά θα μας πηγαίνει το τουτού βολτάτζα...
 

borbi2525

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
5.585
Κριτικές
22
Like
6.862
Πόντοι
5.696
επίσης - για την ιστορία - να πούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου (ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ) νέα τεχνολογία...
πιο παλιά από τα εσωτερικής καύσης σχεδόν
Πως φαίνεται ο διαβασμένος άνθρωπος.... Την καλημέρα μου.. :hi:
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846

borbi2525

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
5.585
Κριτικές
22
Like
6.862
Πόντοι
5.696
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Έχουμε και εδώ ωραία μωράκια να ξέρετε.... αλλά τα κρύβω μην μου τα ματιάσετε...... :happy:
άκου τώρα, πριν χρόνια - πολλά χρόνια και πολύ προτού εισέλθω στο "σπορ" - ήμουν εκεί λόγω δουλειάς και σαν το διάολο μου ήρθε να πάρω ένα κολ γκιρλ πράγμα που δεν είχα κάνει ποτέ. μιλάμε τώρα για εποχή εφημερίδας....
ε δε βρήκα πουθενά...ΤΙΠΟΤΑ
 

borbi2525

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
5.585
Κριτικές
22
Like
6.862
Πόντοι
5.696
άκου τώρα, πριν χρόνια - πολλά χρόνια και πολύ προτού εισέλθω στο "σπορ" - ήμουν εκεί λόγω δουλειάς και σαν το διάολο μου ήρθε να πάρω ένα κολ γκιρλ πράγμα που δεν είχα κάνει ποτέ. μιλάμε τώρα για εποχή εφημερίδας....
ε δε βρήκα πουθενά...ΤΙΠΟΤΑ
Αυτό last year... Έχουν αλλάξει τα κοζια τώρα...
 

borbi2525

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
5.585
Κριτικές
22
Like
6.862
Πόντοι
5.696
Βέβαια δεν υπάρχει, ει η συχνότητα της Αθηνας
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
179
Like
127
Πόντοι
1
Κάνε ότι πιστεύεις γενικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλώς να προσέχεις με τα συγκεκριμένα περισσότερα αρνητικά παρά θετικά έχει. Καλη συνέχεια.
Οδηγώ περίπου 150κμ τη μέρα. Μετά απο τρία χρόνια ηλεκτρικών δεν έχω βρει κανένα ουσιαστικό αρνητικό.

Όχι εντάξει, με το model s που έχω τώρα ομολογώ ότι υπάρχουν δρόμοι στο κέντρο που αποφεύγω να πάω λόγο μεγέθους.

Πέρα από αυτό μόνο θετικά. Μιλάμε πάντα για αυτοκίνητα 50.000+ ευρώ. Σε μικρότερα δεν ξέρω να σου πω.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
179
Like
127
Πόντοι
1
το πραγματικό μέλλον,προσωπικά ελπίζω να περπατήσει γιατί ποτέ δεν ξέρεις, είναι οι κινητήρες υδρογόνου.
άπειρα πλεονεκτήματα, σχεδόν κανένα μειονέκτημα. και πραγματικά οικολογικοί.
τεςπα...
σε λιγότερο από 2 δεκαετίες όλα αυτά θα είναι άνευ λόγου συζήτησης. γιατί απλά το αυτοκίνητο θα υποβαθμιστεί (για πολλούς αυτό δεν είναι θέμα καθώς είναι έτσι κι αλλιώς αυτής της νοοτροπίας) σε καθαρά μέσο μετακίνησης από το σημείο Α στο σημείο Β.
αμφιβάλω αν θα οδηγούμε καν ή θα είναι απαγορευμένο, όχι προαιρετικό αλλά απαγορευμένο ξαναλέω. απλά θα μας πηγαίνει το τουτού βολτάτζα...
Οι κινητήρες υδρογόνου είναι μια ταλαιπωρία και μισή. Δεν είναι καινουρια τεχνολογία, κυψέλες καυσίμου έχουμε από το 1960. Αν ήταν να έχουν πιάσει θα είχαν πιάσει μέχρι τώρα.

Το κόστος υποδομής και η απόδοση αν συνυπολογίσεις όλο το κύκλο υδρογόνου (πρέπει κάπως να βρεις υδρογόνο δεν κυκλοφορεί ελεύθερο) ειναι τεράστιο.

Τώρα για τις μελλοντικές προβλέψεις σου, μην ξεχνάς ότι σήμερα περισσότεροι άνθρωποι κάνουν ιππασία από ότι το 1600. Απλά τώρα το κάνουν σαν χόμπι.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
179
Like
127
Πόντοι
1
μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα που έχω ήδη αναφέρει, τα όποια (είναι αρκετά) πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι σα να μην υπάρχουν.
πρώτα αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα και το πρακτικό κομμάτι με επενδύσεις - ή/και το επιλύεις κατάλληλα με διάφορους τρόπους - και μετά μιλάς για αλλαγές στόλου παγκοσμίως κλπ κλπ...
όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέμε. σα να λες "έχω εστιατόριο, δώστε μου τα λεφτά σας για γαμάτο φαγητό και σιγά σιγά εγώ θα πάρω και πιάτα και πηρούνια και μαχαίρια και τραπέζια και καρέκλες. μέχρι τότε στο όρθιο με το χεράκι...αλλά γκουρμεδιές οκ?"
ε αυτά δε γίνονται...
(για να μην αναφερθώ στην "ποιότητα" των τεσλα...γιατί επιμένετε κάποιοι. με μια βόλτα δε βλέπεις τι παίζει, απλά εντυπωσιάζεσαι)
Έχω τεσλα 3 χρόνια και 120.000κμ. Θέλεις να μιλήσουμε για ποιότητα;

Και για να μην νομίζεις ότι είμαι κανένας τρελο ζηλωτής θεωρώ ότι ο μασκ είναι ένας κομπογιαννίτης και η τεσλα ειναι τραγικά υπερτιμημένη.

Και το full self driving της τεσλα είναι μια απλά επικίνδυνο.
 

ekatse_i_koutsi_katsika

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
400
Like
1.179
Πόντοι
201
Σαν πλυντήριο σε πρόγραμμα στυψίματος είναι ο ήχος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όσο υπάρχουν - και θα υπάρχουν - οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως θα υπάρχουν και πραγματικά αυτοκίνητα!!!
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Έχω τεσλα 3 χρόνια και 120.000κμ. Θέλεις να μιλήσουμε για ποιότητα;

Και για να μην νομίζεις ότι είμαι κανένας τρελο ζηλωτής θεωρώ ότι ο μασκ είναι ένας κομπογιαννίτης και η τεσλα ειναι τραγικά υπερτιμημένη.

Και το full self driving της τεσλα είναι μια απλά επικίνδυνο.
πες μου για την ποιότητα...
(δεν το λεω ειρωνικα)
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
επίσης αν θες πες μου τι κάνεις σχετικά με τη φόρτιση...
ρωτάω μήπως έχεις βρει κάποια λύση
είσαι σε πόλη ή επαρχία?
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Οι κινητήρες υδρογόνου είναι μια ταλαιπωρία και μισή. Δεν είναι καινουρια τεχνολογία, κυψέλες καυσίμου έχουμε από το 1960. Αν ήταν να έχουν πιάσει θα είχαν πιάσει μέχρι τώρα.

Το κόστος υποδομής και η απόδοση αν συνυπολογίσεις όλο το κύκλο υδρογόνου (πρέπει κάπως να βρεις υδρογόνο δεν κυκλοφορεί ελεύθερο) ειναι τεράστιο.
είναι το μόνο σίγουρα καθαρό μέλλον (μέχρι τώρα), αν βεβαια αυτό μας ενδιαφερει.
και δεν είπα ότι ειναι καινούργια τεχνολογία, αν και σίγουρα πιο καινούργια από τα ηλεκτρικα
Τώρα για τις μελλοντικές προβλέψεις σου, μην ξεχνάς ότι σήμερα περισσότεροι άνθρωποι κάνουν ιππασία από ότι το 1600. Απλά τώρα το κάνουν σαν χόμπι.
και η οδήγηση μόνο για χόμπι θα είναι πολύ σύντομα, κι αν μας επιτρέπουν
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
όσον αφορά τις μπαταρίες και την "κάθετη" και καλά γραμμή παραγωγής του έλον...
(που λέγαμε με κάποιον 2-3 σελίδες πριν)
πρόβλημα που η δυση θα βρει πολύ σύντομα μπροστά της ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, εκτός κι αν κάπου υπάρχουν αποθέματα σπάνιων γαιών που δε μας λένε

 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.736
Πόντοι
2.306
μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα που έχω ήδη αναφέρει, τα όποια (είναι αρκετά) πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι σα να μην υπάρχουν.
πρώτα αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα και το πρακτικό κομμάτι με επενδύσεις - ή/και το επιλύεις κατάλληλα με διάφορους τρόπους - και μετά μιλάς για αλλαγές στόλου παγκοσμίως κλπ κλπ...
όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέμε. σα να λες "έχω εστιατόριο, δώστε μου τα λεφτά σας για γαμάτο φαγητό και σιγά σιγά εγώ θα πάρω και πιάτα και πηρούνια και μαχαίρια και τραπέζια και καρέκλες. μέχρι τότε στο όρθιο με το χεράκι...αλλά γκουρμεδιές οκ?"
ε αυτά δε γίνονται...
(για να μην αναφερθώ στην "ποιότητα" των τεσλα...γιατί επιμένετε κάποιοι. με μια βόλτ

επίσης - για την ιστορία - να πούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου (ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ) νέα τεχνολογία...
πιο παλιά από τα εσωτερικής καύσης σχεδόν
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Πάλι τα ίδια...
Δεν είπα πουθενά ότι υπερεχουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Τα ηλδκτρικά, είπα, έχουν ΠΡΑΚΤΙΚΑ προβλήματα που αν δεν ξεπεραστούν είναι άχρηστα για την πλειοψηφία...
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Επιπλέον θα ξαναεπιμείνω στην εξαρτηση από κινα για σπάνιεσ γαιες.
Σε πολλους τομεις, όχι μονο στα αυτοκινητα
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.854
Πόντοι
3.846
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Το εισόδημα είναι το μόνο που πρόβλημα του Έλληνα;
Ή η μαλακία που τον δερνει;

Σε άλλο θέμα κλαίγονται κάποιοι ότι θέλουν 400€ βενζίνη τον μήνα και δεν τους φτάνει ο μισθός.
Και άμα τους πεις πάρε λεωφορείο, θα σου πούνε, όχι για αυτό πήραμε αμάξι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Termin

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom