Επισκέπτης
Μια και η μουσική έχει την τιμητική της αυτή τη βδομάδα, ανοίγω ένα θρεντ για τα αγαπημένα και αξέχαστα Solo (κιθάρας, κλπ) μέσα σε τραγούδια
Μην ξεχνάτε να αναφέρετε και το σημείο (λεπτό-δευτερόλεπτο) του βίντεο που ξεκινάει το Solo
Ξεκινάω με ένα αγαπημένο από τους Lynyrd Skynyrd:
4:50

Μην ξεχνάτε να αναφέρετε και το σημείο (λεπτό-δευτερόλεπτο) του βίντεο που ξεκινάει το Solo
Ξεκινάω με ένα αγαπημένο από τους Lynyrd Skynyrd:
4:50
