Νέα

Αξέχαστα Solo μουσικής!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Μια και η μουσική έχει την τιμητική της αυτή τη βδομάδα, ανοίγω ένα θρεντ για τα αγαπημένα και αξέχαστα Solo (κιθάρας, κλπ) μέσα σε τραγούδια

Μην ξεχνάτε να αναφέρετε και το σημείο (λεπτό-δευτερόλεπτο) του βίντεο που ξεκινάει το Solo

Ξεκινάω με ένα αγαπημένο από τους Lynyrd Skynyrd:

4:50


:rockon: :rockon: :rockon:



 

gusmx5

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.136
Κριτικές
6
Like
80
Πόντοι
16
nothing else matters-metallica και van halen eruption...δεν υπαρχει καλυτερο...
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
Joe Satriani - The Extremist solo @ 1:19

Joe Satriani - The Forgotten(Part 2) solo @ 1:11 till almost the end

Joe Satriani - Cryin' solo @ 2:23
 

Επισκέπτης
Χωρίς λόγια για το παρακάτω, που από πολλούς (κι από μένα) θεωρείται το καλύτερο σόλο όλων των εποχών:

4:25

 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Μια και η μουσική έχει την τιμητική της αυτή τη βδομάδα, ανοίγω ένα θρεντ...

Μήπως να το εξειδικεύσουμε και με περισσότερα θέματα;
Πχ, κιθαρίστες, ντραμερ, δίσκοι instrumental, soundtracks από ταινίες κλπ;; :grin:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.799
Κριτικές
5
Like
58
Πόντοι
366
Τι πα να πει σόλο? Δεν υπάρχει πια σαν έννοια στη μουσική.Στα 60'ς και 70'ς και τα 80'ς που κυρίαρχο όργανο ήταν η ηλεκτρική κιθάρα και που η βιρτουοζιτέ επαιζε κάποιο ρόλο οκ αλλά σήμερα δεν υφίσταται.Εκτός αν μιλάμε μονο για μέταλ και τα διάφορα παρακλάδια του.Αλλά κι εκεί σε διάφορα genres το σόλο με την αρχετυπική ένοια του progressive,του hard rock κλπ δεν υπάρχει πια.
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Megadeth - Tornado of souls / Marty Friedman (ΘΕΟΣ!!!)

H τεράστια τετράδα στα καλύτερά της, 3:00
και εδώ πιο speed-ατο, 2:48

...και Crimson Glory, χωρίς σχόλια από 2:40 με την φωνάρα του Midnight
 

pacwman

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2005
Μηνύματα
387
Κριτικές
104
Like
577
Πόντοι
6.280


sto 3.10 ζεσταμα
στο 4,40 το μεγαλο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom