Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλα τι δουλεμα ριχνει ο φαφουτης στα πουστοχανουμα
εκαναν αλλαγες και εμπαιναν κατι παιχτες που ουτε στον απολλων αθηνων δεν θα επαιζαν
που πας ρε πουστοχανουμο με τον σβαρνα και τον αλμπανη?
![]()
![]()

Ισοπαλία μάλλον ήρθε για να πανηγυριζετε!!!![]()
![]()
![]()
ΓΙΑ μένα θα το πάρει η Λαμία!μαλεα μου μιας και μαλακιστηκαμε εμείς, πως το βλέπεις με το ασανσέρ θα πάρετε το κύπελο;![]()
ΓΙΑ μένα θα το πάρει η Λαμία!![]()
το κάναμε και αυτό...ΓΙΑ μένα θα το πάρει η Λαμία!![]()
ουστ μωρή πουτανοπουστρα!Για μένα θα σε πάρει το τρανσφορμερ...
Μία κακή ΑΕΚ αλλά δεν παυει να είναι καθαρή νίκη
μπακατσετα.Συμπτωση ειναι που σε μια εβδομαδα ξαφνικα εγινε κακος παοκ και κακη αεκ
οχι οτι τους ξεφτυλισε ο Αρης και το στησιμο του παντελιδη
επισης ομαδα που εχει βασικο τον μπακασετα δεν ειναι ομαδα
ειναι καφενειο
Ρε παιδιά μια ερώτηση πόσο ήρθε το ματς στο Ατιτλιδης μεταξύ των 2 Ασανσέρ??![]()
Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!!Καρυπιδη να σου κλείσουν όλα τα μαγαζιά και εσυ γιουνες να μην ξανατρεξεις ποτέ στη ζωή σου...στήθηκατρ στο γαύρο μπασταρδα...βαλεριανε αιντε στη β αγόρι μου...φετφατζιδη και καλά δεν μπορείς να κάνεις κοντρόλ....κωλοζωα

Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!!![]()

Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!!![]()
ΤΟ ματς το σημερινό είναι στην Τρούμπα!Σκάσε βλάκα στην Τρούμπα δεν υπήρχες ,καλύτερα πες για το βόλεϊ και σταματά τις μαλακιες που γράφεις σαβουρομπαζογαμια

ΤΟ ματς το σημερινό είναι στην Τρούμπα!Είσαι εκτός τόπου κ χρόνου!
![]()
Εσύ τι πεταγεσαι βρε,Που η ομάδα σου είναι όπως αυτές π γαμας...Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!!![]()