Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
καλα τι δουλεμα ριχνει ο φαφουτης στα πουστοχανουμα


εκαναν αλλαγες και εμπαιναν κατι παιχτες που ουτε στον απολλων αθηνων δεν θα επαιζαν
που πας ρε πουστοχανουμο με τον  σβαρνα και τον αλμπανη?

:2funny: :2funny:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
καλα τι δουλεμα ριχνει ο φαφουτης στα πουστοχανουμα


εκαναν αλλαγες και εμπαιναν κατι παιχτες που ουτε στον απολλων αθηνων δεν θα επαιζαν
που πας ρε πουστοχανουμο με τον  σβαρνα και τον αλμπανη?

:2funny: :2funny:
:happy:
 

arkas1986

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2018
Μηνύματα
1.699
Κριτικές
15
Like
369
Πόντοι
326
Μία κακή ΑΕΚ αλλά δεν παυει να είναι καθαρή νίκη
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Μία κακή ΑΕΚ αλλά δεν παυει να είναι καθαρή νίκη

Συμπτωση ειναι που σε μια εβδομαδα ξαφνικα εγινε κακος παοκ και κακη αεκ

οχι οτι τους ξεφτυλισε ο Αρης και το στησιμο του παντελιδη


επισης ομαδα που εχει βασικο τον μπακασετα  δεν ειναι ομαδα
ειναι καφενειο
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Ρε παιδιά μια ερώτηση πόσο ήρθε το ματς στο Ατιτλιδης μεταξύ των 2 Ασανσέρ?? :grin:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
Συμπτωση ειναι που σε μια εβδομαδα ξαφνικα εγινε κακος παοκ και κακη αεκ

οχι οτι τους ξεφτυλισε ο Αρης και το στησιμο του παντελιδη


επισης ομαδα που εχει βασικο τον μπακασετα  δεν ειναι ομαδα
ειναι καφενειο
μπακατσετα. :grin:
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Καρυπιδη να σου κλείσουν όλα τα μαγαζιά και εσυ γιουνες να μην ξανατρεξεις ποτέ στη ζωή σου...στήθηκατρ στο γαύρο μπασταρδα...βαλεριανε αιντε στη β αγόρι μου...φετφατζιδη και καλά δεν μπορείς να κάνεις κοντρόλ....κωλοζωα
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Καρυπιδη να σου κλείσουν όλα τα μαγαζιά και εσυ γιουνες να μην ξανατρεξεις ποτέ στη ζωή σου...στήθηκατρ στο γαύρο μπασταρδα...βαλεριανε αιντε στη β αγόρι μου...φετφατζιδη και καλά δεν μπορείς να κάνεις κοντρόλ....κωλοζωα
Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!! :rockon:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!! :rockon:

Σκάσε βλάκα στην Τρούμπα δεν υπήρχες ,καλύτερα πες για το βόλεϊ και σταματά τις μαλακιες που γράφεις σαβουρομπαζογαμια
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Σκάσε βλάκα στην Τρούμπα δεν υπήρχες ,καλύτερα πες για το βόλεϊ και σταματά τις μαλακιες που γράφεις σαβουρομπαζογαμια
ΤΟ ματς το σημερινό είναι στην Τρούμπα! :grin: Είσαι εκτός τόπου κ χρόνου! :2on1:
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Περίμενες ένδοξη Ισοπαλία μλκ μου αλλά δεν! Λογικό να σου γεννήθηκαν ελπίδες μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!! :rockon:
Εσύ τι πεταγεσαι βρε,Που η ομάδα σου είναι όπως αυτές π γαμας...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom