Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Καλη τυχη ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΠΑΝΕ,
τιμιε
Ειλικρινη
Κυμπαρη
Ανθρωπινε
ΑΡΕΙΑΝΕ






Εισαι ενας απο εμας
 

sisax87

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Ιουλ 2015
Μηνύματα
1.614
Κριτικές
40
Like
2.885
Πόντοι
1.206
τυπε να σας δωσουμε κανα δανεικο?? :grin:
Κοίτα εσύ πως θα καταφέρεις να πάρεις με παράγκα πρωτάθλημα, γιατί φέτος γέλασαν οι πέτρες μαζί σας. Αν είναι δυνατόν με παράγκα να χάνατε πρωτάθλημα! Αυτά τα ρεζιλικια μόνο εσείς.
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Good luck Μυρο...

Εισαι ενας απο μας...
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Με εχει εντυπωσιασει πολυ θετικα ο προεδρας.

Τουρνικε
Χλοοταπητας
Διαχειριση χρεων
Απλωμα ποδιων μεχρι οπου φτανει το παπλωμα

Εκλεισε προπονητη / τεχνικο διευθηντη νωρις νωρις
Εχει πλανο στις μεταγραφες με εξυπνες λυσεις που δεν κοστιζουν...

Τα Διαρκειας κυκλοφορησαν ηδη.


Οποιος θελει παχια συμβολαια να παει στους διπλα...

Φετος θα παρω διαρκειας, το φτηνο 120€ ,κι ας μην παω ποτε σε αγωνα. Γιατι μενω γερμανια, ετσι για ενισχυση του προεδρα
 

bieber

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2014
Μηνύματα
161
Κριτικές
4
Like
45
Πόντοι
1
ΑΕΚΤΖΗς ειμαι.ευχομαι καλη πορεια στον αρη στην νεα χρονια κ να διαλυσει τον ιβαν κ το γιο του κ τους αλαζονες μπαοκτζηδες,τις κομωτριες...
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.588
Like
2.454
Πόντοι
506
ΑΕΚΤΖΗς ειμαι.ευχομαι καλη πορεια στον αρη στην νεα χρονια κ να διαλυσει τον ιβαν κ το γιο του κ τους αλαζονες μπαοκτζηδες,τις κομωτριες...
αντε γαμησου ρε αεκτση απο δω
ο μπαμπας σας ειναι ΑΡΕΙΑΝΟΣ
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
:rockon: :rockon: :rockon:

 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1528377185230.jpg
    FB_IMG_1528377185230.jpg
    47,8 KB · Εμφανίσεις: 37

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Επειτα απο πολλαααα χρονια, επιστροφη στην κανονικοτητα.

Συζηταμε επιτελους για μεταγραφες, συστηματα, προετοιμασια,φιλικα κτλ

Ο προεδρος το παει καλα το καραβι. Στηριξη με διαρκειας θελει.
Πιστευω πως μας διαβαζε κατα την ανοιξη γιατι γινοντε κινησεις που αναφερθηκαν εδω μεσα χαχαχαχα.

Ακομη καποιες μεταγραφες που θα γινουν τις τελευταιες μερες των μεταγραφων κ με ροτείσον ,πας δυνατα κ στο κυπελλο κ στο πρωταθλημα.

Προεδρε,ασε τι λεμε εμεις οι στραβοστομηδες που δεν εχουμε παρει ακομη ουτε 1.000 διαρκειας ,και δωσε τα τηλεοπτικα σε οποιον δωσει τα περισσοτερα.
Ειναι μαγκια με τα λεφτα του σαββθδη,να εισαι εσυ αυτος που θα του κοψει παλι το πρωταθλημα στο βικελιδης.
Αλλα να ξερεις πως μετα απο αυτο δεν σου ξαναδινει "πλουσιο" συμβολαιο, οποτε η ομαδα πρεπει να γινει πιο εμπορικη κ πιο ελκυστικη του χρονου. Για να βρεθει υψηλο συμβολαιο απο αλλου.

Ακουω γνωμες για το σχημα....
 

Συνημμένα

  • 20180723_012327.png
    20180723_012327.png
    1,3 MB · Εμφανίσεις: 57

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.088
Πόντοι
16.746
Επειτα απο πολλαααα χρονια, επιστροφη στην κανονικοτητα.

Συζηταμε επιτελους για μεταγραφες, συστηματα, προετοιμασια,φιλικα κτλ

Ο προεδρος το παει καλα το καραβι. Στηριξη με διαρκειας θελει.
Πιστευω πως μας διαβαζε κατα την ανοιξη γιατι γινοντε κινησεις που αναφερθηκαν εδω μεσα χαχαχαχα.

Ακομη καποιες μεταγραφες που θα γινουν τις τελευταιες μερες των μεταγραφων κ με ροτείσον ,πας δυνατα κ στο κυπελλο κ στο πρωταθλημα.

Προεδρε,ασε τι λεμε εμεις οι στραβοστομηδες που δεν εχουμε παρει ακομη ουτε 1.000 διαρκειας ,και δωσε τα τηλεοπτικα σε οποιον δωσει τα περισσοτερα.
Ειναι μαγκια με τα λεφτα του σαββθδη,να εισαι εσυ αυτος που θα του κοψει παλι το πρωταθλημα στο βικελιδης.

Αλλα να ξερεις πως μετα απο αυτο δεν σου ξαναδινει "πλουσιο" συμβολαιο, οποτε η ομαδα πρεπει να γινει πιο εμπορικη κ πιο ελκυστικη του χρονου. Για να βρεθει υψηλο συμβολαιο απο αλλου.

Ακουω γνωμες για το σχημα....
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.gazzetta.gr/sites/default/files/styles/scale_n_crop_812x457/public/article/2018-05/1911839.jpg?itok=CjkDYJtj[/img[/URL]]

Το μονο πραγμα που διαπραγματευεται ο Προεδρας με εσας τις Τανεσπου ειναι σε ποιο δοκαρι θα καθισει ο Αρχηγος για να σηκωσει την κουπα του [b]ΑΗΤΤΗΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ[/b]!!! :headbang3:
Στη θυρα 3? Ή στη θυρα 1?
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.gazzetta.gr/sites/default/files/styles/scale_n_crop_812x457/public/article/2018-05/1911839.jpg?itok=CjkDYJtj[/img[/URL]]

Το μονο πραγμα που διαπραγματευεται ο Προεδρας με εσας τις Τανεσπου ειναι σε ποιο δοκαρι θα καθισει ο Αρχηγος για να σηκωσει την κουπα του [b]ΑΗΤΤΗΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ[/b]!!! :headbang3:
Στη θυρα 3? Ή στη θυρα 1?
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
[/quote]

Έχεις να φας πουτσα φέτος,που θα το φυσάς και δεν θα κρυώνει σκατοτουρκο ταγαρι
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.088
Πόντοι
16.746
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ ΛΕΜΕ!!![/size][/move]
:wanker: :wanker: :wanker:
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.088
Πόντοι
16.746
Στα παπαρια μας ρε κομπλεξικε...
Και 'μεις ξεροχυνουμε στην ορθανοιχτη κωλοτρυπιδα σου αλλα δεν κανουμε ετσι  :birdman:
Μαζευω σπερμα σε μια βδομαδα παλι θα Ξεροχυσω το μπουρδελακι σας! :heavymetalbig:  :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.088
Πόντοι
16.746
Σταματα να σπαμαρεις τα θρεντ ρε αυτιστικο  :spam:  :ban:
το ξεχασμενο θρεντ θες να πεις...  :2funny: :2funny: :2funny:
Πουτανες σας το λεω απο τωρα! Κρυφτειτε μην βγαλετε κιχ θα σας το βουλωσω με ΣΠΕΡΜΑ!!! :headbaning2: :grin: :birdman:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
το ξεχασμενο θρεντ θες να πεις...  :2funny: :2funny: :2funny:
Πουτανες σας το λεω απο τωρα! Κρυφτειτε μην βγαλετε κιχ θα σας το βουλωσω με ΣΠΕΡΜΑ!!! :headbaning2: :grin: :birdman:

Πανε ρε ταγαροπροβατο στο λευκο πυργο να πανηγυρισεις η σε κανενα κωλομπαρο να σου φανε τα λεφτα και ασε τις παπαρολογιες σου..
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Την 7η αγωνιστική γαμαμε μπουξο...
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20180809-185212_Facebook.jpg
    Screenshot_20180809-185212_Facebook.jpg
    211,1 KB · Εμφανίσεις: 53

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom