Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

kostakios

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.625
Κριτικές
31
Like
3.626
Πόντοι
2.826
αυτό ξεχνα το...ο βασιλιας είναι ξεβράκωτος...
χαρειτε το οσο κρατησει (γιατι εχετε πολύ καλη ομαδα), αλλα σε κανα δυο χρονια, θα ξαναπαρετε το ανσασερ... :hi:
Κι αν είναι άλλος από πίσω ;;;;; Ερέρα και νέοι δεν είναι κουτοί , παραείναι έμπειροι , κάτι πήρε το αυτί μου , ότι ο Καρυπίδης μπορεί να είναι μπροστινός ..... και όχι από αυτούς που ήδη ασχολούνται ...είδομεν
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Αρειαναρα μου μας έχεις τρελάνει
...
 

Theos Dionisos

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2018
Μηνύματα
96
Like
10
Πόντοι
0
αυτό ξεχνα το...ο βασιλιας είναι ξεβράκωτος...
χαρειτε το οσο κρατησει (γιατι εχετε πολύ καλη ομαδα), αλλα σε κανα δυο χρονια, θα ξαναπαρετε το ανσασερ... :hi:
Αη ρε βλακα απ εδω...
 

geo70

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.079
Like
60
Πόντοι
16
2/2...6 βαθμοί...5-0 γκολ......συνεχίζεται
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
Ξεκινησαν οι Πουτσες! Ξεκινησε ο Κατηφορος για το σωματειο της οδου Αλκμηνης! :grin:

Με λιγα λογια...
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ ΤΑΝΕΣΠΟΥ!!!![/size][/move]

:tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

 

Πάμε για άλλα

Σπουδαίος
Εγγρ.
27 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.475
Κριτικές
36
Like
4.575
Πόντοι
2.846
Ξεκινησαν οι Πουτσες! Ξεκινησε ο Κατηφορος για το σωματειο της οδου Αλκμηνης! :grin:

Με λιγα λογια...
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ ΤΑΝΕΣΠΟΥ!!!![/size][/move]

:tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
σε`γαμησε`κανενεας`βρε`τσουτσου.αστο`για`την`τερτατη`μπουυφο`ε`μπουφο. :happy: :happy: :afro:
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Αδιαφορο το αποτελεσμα στην τουμπα.
Η ομαδα ειναι ανετοιμη ακομη κ θα ειναι πολυ καλυτερη μετα τα χριστουγεννα.
Κραταμε την παρουσια ως συνολο σε δυσκολες εδρες. Ψυχραιμια, πιεση, σκληρη αμυνα. Αυτα με ενοιαζαν ,αυτα ειδα.
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.588
Like
2.454
Πόντοι
506
Αδιαφορο το αποτελεσμα στην τουμπα.
Η ομαδα ειναι ανετοιμη ακομη κ θα ειναι πολυ καλυτερη μετα τα χριστουγεννα.
Κραταμε την παρουσια ως συνολο σε δυσκολες εδρες. Ψυχραιμια, πιεση, σκληρη αμυνα. Αυτα με ενοιαζαν ,αυτα ειδα.
μεγαλη απωλεια του μπρουνο γκαμα
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Ξεκινησαν οι Πουτσες! Ξεκινησε ο Κατηφορος για το σωματειο της οδου Αλκμηνης! :grin:

Με λιγα λογια...
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ ΤΑΝΕΣΠΟΥ!!!![/size][/move]

:tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

Σ'εκανε φέρ' πλέι ο Ερερα καημένε ανύπαρκτε τουρκοσπορε,φυσικά είχες και το Σιδηρόπουλο μαζί σου να μην βγάζει κάρτες και να σε προστατεύει μουνοσκυλα.
 

zorbas the greek

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2010
Μηνύματα
750
Like
121
Πόντοι
6
Αντικειμενικά βλέποντας μπάλα οφείλω να γράψω ότι ο Άρης έχει επανέλθει δυναμικά παίζοντας & ωραία....
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
Τους εχει βαλει ο Ιστορικος μες τα διχτυα! Θα σας γινει συνηθεια Πουτανες απο εδω κ περα! :tooth: :tooth: :tooth:

 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Τους εχει βαλει ο Ιστορικος μες τα διχτυα! Θα σας γινει συνηθεια Πουτανες απο εδω κ περα! :tooth: :tooth: :tooth:

Καλώς τ'αρχιδια μας...

Το θυγατρικο σωματείο σας και το κοράκι κάνουν σωστά τη δουλειά μέχρι τώρα?
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
Καλώς τ'αρχιδια μας...

Το θυγατρικο σωματείο σας και το κοράκι κάνουν σωστά τη δουλειά μέχρι τώρα?
αν πονας?? Μπορεις να γινεις ΠΑΟΚ!

[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ!!![/size][/move]
και τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!! :wanker: :wanker: :wanker:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
αν πονας?? Μπορεις να γινεις ΠΑΟΚ!

[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ!!![/size][/move]
και τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!! :wanker: :wanker: :wanker:

Δεν αλλάζω θρήσκευμα και ταυτότητα,θα σε ξεκωλιασω την επόμενη αγωνιστική,πάρε βαζελίνη και έλα...
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
Δεν αλλάζω θρήσκευμα και ταυτότητα,θα σε ξεκωλιασω την επόμενη αγωνιστική,πάρε βαζελίνη και έλα...
θα ειναι τετοια η τσαπου που θα γκρεμιστει το Ατιτλιδης!!! Δεν βλεπω να προλαβαινει την παρελαση ο μυρωδιας σας! :wanker:  :wanker:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
θα ειναι τετοια η τσαπου που θα γκρεμιστει το Ατιτλιδης!!! Δεν βλεπω να προλαβαινει την παρελαση ο μυρωδιας σας! :wanker:  :wanker:

Ρε αυτιστικό πάρε βαζελίνη και έλα,μαζί με τα 2 πούλμαν τις Ρωσίδες...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom