Νέα

Αραπάκια στην Πατησίων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giannispeiraias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 442K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

marineroloco

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2012
Μηνύματα
168
Κριτικές
3
Like
49
Πόντοι
1
Για τα σκουπίδια είναι όλες, με ένα 20άρικο πας σε ένα μπουρδελάκι ρίχνεις ένα και νέτα. Για κάτι οικονομικό και γρήγορο δηλαδή. Τα μαυράκια δεν σου προσφέρουν κάτι παραπάνω. Εκτός αν έχεις καμία στάνταρ και σου κάνει τα "χατίρια"
Προσωπικά δεν ξαναπαίζω μπαλίτσα στις πιάτσες αυτές.
 

steve07

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2013
Μηνύματα
284
Like
267
Πόντοι
21
πηρα τηλεφωνο απο μαυρουλα σημερα στην περιοχη αυτη,τεραστια κωλαρα και νομιζω αναλογες βυαρες.
Πρόσωπο αδιαφορο-μετριο! Δεν εκανε πιατσα! Οποιος ενδιαφερεται του δινω τηλ, εγω δ νομιζω να την παρω.
Στειλε σε πμ το τηλ. μυστη μου, θα με υποχρεωνες!
 

ILPadrino

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2019
Μηνύματα
49
Like
72
Πόντοι
0
Σε μαύρες δεν ζητάμε εξτραδάκια,  σχεδόν σε κάθε περίπτωση θα κλαίμε τα λεφτά μας. Η πίπα τους είναι απλά διεκπαιραιωτική. Αντί να βαρέσουμε μαλακία κι εφόσον μας περισσεύουν 10 ευρώ, τα δίνουμε σε μια μαυρούλα. Στον Σκαραμαγκά έχω κατά καιρούς πετύχει φιλότιμες κοπέλες που το 10αρικο το τιμούν.
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
καλησπερα παιδια πειτε καμια καλη απο παρκο fix εχεις κανεις τηλεφωνα?
 

ggthd

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.330
Like
1.992
Πόντοι
216
Επειδη αυτη τη περιοδο μενω στην περιοχη, οι 3-4 που πετυχαινω τα βραδια κοντα στην πλατεια οταν γυρναω ειναι τρελα μπαζολια. Αντε μια να ειναι λιγο αξιολογη..
 

goodboy31

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2015
Μηνύματα
33
Like
9
Πόντοι
0
εχω φορτώσει καμιά 10αριά φορές σοκολατένιο θηλυκό από εκεί για πίπα, άξιζαν οι 6-7 φορές αλλα και πάλι δεν το κλαις το 10άρικο αφου με τόσο λίγα χρήματα έχεις ρουφιχτικη , ξενοδοχείο δεν αξίζει(το αποφεύγουν και οι ίδιες,προτιμούν το γρηγορο 10άρικο της πίπας), 
 
Εγγρ.
21 Οκτ 2019
Μηνύματα
55
Like
51
Πόντοι
0
Gtp τα μαυρακια. Με το ζορι προσφερουν οτι προσφερουν. Σαν να προσπαθουν να σε διωξουν.
 

arkas1986

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2018
Μηνύματα
1.699
Κριτικές
15
Like
369
Πόντοι
326
Από εμφάνιση και διάθεση μηδέν εις το πηλίκον
 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.438
Πόντοι
2.786
Μία φορά πήρα μια με φουντωτό μαλλί κότσο, ικανοποιητικό κορμάκι και πήγα στους θάμνους, μου έπαιξε μια μαλακία και της έδωσα ένα τάληρο! Με το που έχυσα τα πρώτα χοντράδια, άφησε την πούτσα μου και μου έδωσε χαρτί! Κάτσε μωρή καριόλα, για 1-2 δευτερόλεπτα νομίζεις ότι χύνουμε μόνο???? Αν είχα πληρώσει 1 ευρώ θα άξιζε... τώρα κλαίω  ακόμα και το 5ευρο!
 
  • Like
Αντιδράσεις: obi1

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.412
Κριτικές
6
Like
16.644
Πόντοι
3.936
Μία φορά πήρα μια με φουντωτό μαλλί κότσο, ικανοποιητικό κορμάκι και πήγα στους θάμνους, μου έπαιξε μια μαλακία και της έδωσα ένα τάληρο! Με το που έχυσα τα πρώτα χοντράδια, άφησε την πούτσα μου και μου έδωσε χαρτί! Κάτσε μωρή καριόλα, για 1-2 δευτερόλεπτα νομίζεις ότι χύνουμε μόνο???? Αν είχα πληρώσει 1 ευρώ θα άξιζε... τώρα κλαίω  ακόμα και το 5ευρο!
Αυτές απο την αφρική για τίποτα δεν είναι.. Μόνο οι έγχρωμες της usa πρέπει να βγάζουν γούστα..  :cool2:
 
Εγγρ.
21 Οκτ 2019
Μηνύματα
55
Like
51
Πόντοι
0
Μπαρμπαπηδουλα, Επιτηδες το κανουν.Την ωρα που χυνεις σηκωνονται και φευγουν. Εχει συμβει και σε μενα και παραλιγο να τη δειρω. Απλα τελειωνουν οι μερες τους.
 

goodboy31

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2015
Μηνύματα
33
Like
9
Πόντοι
0
πέρασμα εχθές γύρω στις 4 τα ξημερώματα απο πατησίων, δεν υπήρχε ψυχή, μάλλον την έκαναν....
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.459
Πόντοι
3.656
Αυτές απο την αφρική για τίποτα δεν είναι.. Μόνο οι έγχρωμες της usa πρέπει να βγάζουν γούστα..  :cool2:
Τυπε έρχονται ελληνοαφρικανες ανερχόμενα ταλέντα να καλύψουν το κενό.. :S :S :S
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
πέρασμα εχθές γύρω στις 4 τα ξημερώματα απο πατησίων, δεν υπήρχε ψυχή, μάλλον την έκαναν....

Επιβεβαιώνω, πέρασα γύρω στις 4:40 τα ξημερώματα από Πατησίων η απόλυτη νέκρα!
Μισή ώρα πριν είχα οργώσει όλους τους δρόμους περιμετρικά της Χαλκοκονδύλης κτλ. πέραν από πρεζάκια, τρανς και κάτι "ζόμπι" που έμοιαζαν σε γυναίκες η απόλυτη παρακμή!
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
πέρασμα εχθές γύρω στις 4 τα ξημερώματα απο πατησίων, δεν υπήρχε ψυχή, μάλλον την έκαναν....

τους δινει 600αρια στο ΑΤΜ ο κουλης, κοροιδα είναι να κάθονται πιανουν τα πουλια των γεροντων?
:grin:
 

lefteris_ka19

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2019
Μηνύματα
6
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
Είχα πάρει μια πιτσιρίκα για πίπα απο το σημείο αυτό, εντελώς ξεπέτα...
 
Εγγρ.
13 Απρ 2021
Μηνύματα
14
Like
6
Πόντοι
0
Γεια σε όλους!! Είμαι καινούργιος στην παρέα και μένω στη Χαλκίδα. Έχει κανείς εικόνα τι παίζει από μαύρες γενικά στην Αθήνα ; Ευχαριστώ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom